021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی لیفتراک - نمایندگی لیفتراک تویوتا

نمایندگی لیفتراک تویوتا
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 11094

 لیفتراک، یکی از ماشین های ضروری در صنعت حمل و نقل و جابه جایی بار است. لیفتراک ها در انواع مختلف لیفتراک دیزلی، لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه سوز و... در بازار موجود هستند. کیفیت، کارآیی، ایمنی و همچنین خدمات پس از فروش لیفتراک از عواملی هستند که در موقع خرید یک لیفتراک به آن  توجه کرد.
  در این مقاله ابتدا مروری داریم بر شرکت تویوتا و سپس محصولات و خدمات آن را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید.


"تویوتا"، نامی که می توانید به آن اعتماد کنید
  شرکت تویوتا، حدود 50 سال پیش وارد بازار تولید خودروی لودر در منطقه آمریکای شمالی شد و توانست بیش از 500000 دستگاه لیفتراک را تولید کند.
  شرکت تویوتا تولید اولین لیفتراک خود را از آوریل 1956 میلادی آغاز نموده و در دسامبر همان سال یدک کش تویوتا به خط تولید اضافه شد. این شرکت صادرات لیفتراک به دیگر کشورها را از سال 1965 آغاز و در سال 1995 میلادی به رقم فروش یک میلیون دستگاه در سطح جهان دست یافت. 
  بدین ترتیب طبق آمار فروش شرکت تویوتا، از هر پنج دستگاه لیفتراکی که در سطح جهان فروخته می شود یک دستگاه متعلق به این شرکت می باشد. شرکت تویوتا در طی سال های 2002 تا 2011 میلادی موفق به اخذ مقام نخست بزرگترین عرضه کننده تجهیزات صنعتی و ارائه کننده بهترین خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی در جهان شد.
  اولین محصول تویوتا در سال 2002، با نام تجاری "بالابر برقی" در ایالات متحده آمریکا ساخته شد. لیفتراک های ساخت شرکت تویوتا، به خاطر کیفیت بالا، دوام طولانی، امنیت و اطمینان بالا، ارزش و محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرد. کیفیت، شعار تجاری سیستم تولید تویوتا در جهان است.
  تمام کارخانه های تولید تویوتا در ایالات متحده و کانادا با استانداردهای بین المللی سازمان استاندارد (ISO) 14001 مطابقت دارند.
  علاوه بر مسئولیت زیست محیطی، تویوتا در سال 1999 با تولید و نصب سیستم ثبات فعال تویوتا (Toyota SAS)، ابداع کننده روش برتر ایمنی در انواع لیفتراک بوده است. شرکت تویوتا به ایمن بودن دستگاه های تولیدی خود افتخار می کند و ادعا دارد که بنیان گذار روشی نو در سیستم های ایمنی دستگاه ها در جهان است.
  خدمات شرکت تولید لیفتراک، تویوتا، شامل پشتیبانی محصولات  و ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگی های مجاز است.
  این خدمات شامل به کارگیری تکنسین های آموزش دیده توسط کارخانه، فروش قطعات اصلی Toyota، خدمات تعمیر و نگهداری دستگاه و تجهیزات سیستم ایمنی می باشد. لیفتراک های طراحی شده و ساخته شده در شرکت تویوتا، برای حمل ایمن و آسان بار گزینه مناسبی است.
  خط کامل تجهیزات بارگیری مواد، از جک های پالت دستی گرفته تا لیفتراک های الکتریکی (برقی)، لیفتراک های دیزلی، لیفتراک دوگانه سوز، جک های بالابر، لیفتراک های با ظرفیت حمل بالا، وسایل نقلیه هدایت خودکار و تجهیزات بندری. 
  راندمان و بهره وری بالا، قدرت مانور فوق العاده، سازگار با محیط زیست، خدمات تعمیرات نگهداری ارزان و عمر بالا، از ویژگی های اصلی لیفتراک های تویوتا است.
  لیفتراک های تویوتا مجهز به سیستم فرمان هیدرولیک است. طراحی فرمان به گونه ای می باشد که چرخها دارای حداکثر زاویه گردش بوده و راننده انرژی کمتری را برای چرخاندن فرمان صرف می نماید.
  لیفتراک های تویوتا  دارای حس گر قفل کننده سیستم های مختلف لیفتراک یا (OPS) است. این سیستم در زمان ترک صندلی توسط اپراتور فعال شده و موجب قطع شدن حرکت دکل، سیستم هیدرولیک و گیربکس می گردد.
  سيستم بالابری سه مرحله ای بوده و دارای بیشترین زاویه دید در بین لیفتراک ها را داشته که بدون نیاز به بلند شدن راننده از محل استقرار خود می باشد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا