021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - چند نکته مهم درباره تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

چند نکته مهم درباره تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4180

گاهی ممکن است مانند سایر تجهیزات مکانیکی، لیفتراک دوو دوسان شما نیز  به دلایلی نیاز به تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان، داشته باشد. شما می توانید برای این کار به یک تعمیرگاه معتبر، متخصص و با تجربه مراجعه کنید تا علت خرابی لیفتراک را تشخیص داده و برای برطرف کردن خرابی موجود اقدام کنند.

تمام لیفتراک ها در دوره های مختلف طول عمر خود به یک سرویس و تعمیر اصلی نیاز دارند. ما خدماتی را ارائه می دهیم که می توانیم در مدتی که لیفتراک های شما برای تعمیر و یا سرویس به مکانیکی انتقال داده شده اند  یک لیفتراک جایگزینی را به سایت شما بیاوریم تا فعالیت شما برای مدت کوتاهی متوقف نشود، دستگاه شما را به مرکز تعمیر خود برگردانیم و تعمیرات اساسی مورد نیاز را انجام دهیم. ما می توانیم تمام کارهای زیر را در مرکز  تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان انجام دهیم از جمله:

  • تعمیرات کامل موتور الکتریکی برای همه مدل ها به خصوص لیفتراک دوو دوسان
  • بازسازی و یا تعویض چنگال لیفتراک و بازسازی دکل لیفتراک
  • امکان تغییر رنگ لیفتراک به رنگ های دلخواه شما
  • تعمیرات هیدرولیک از جمله پمپ ها و بازسازی شیر
  • تشخیص و تعمیرات هیدرواستاتیک
  • بازسازی موتور
  • انتقال و تعمیرات اساسی محور
  • تعمیرات قوچ و سیلندر
  • کنترل سیستم روشنایی و تعمیر آن
  • تعویض قطعات شکسته و یا خراب شده با قطعات اصل

ما همچنین در زمینه ارائه خدمات ویژه سالانه نیز به صورت منظم می توانیم با صاحبان لیفتراک ها یا شرکت های صنعتی قرارداد ببندیم و به آنها اطمینان دهیم که از بروز خرابی های بزگ تر و پرهزینه تر لیفتراک های آنها جلوگیری می کنیم، بنابراین شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان با ما تماس بگیرید، تا بدانید چه کاری می توانیم انجام دهیم تا لیفتراک شما برای کار شما ارزان تر و ایمن تر باشد.

 تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

سرویس و نگهداری لیفتراک دوو دوسان؟

لیفتراک دوو دوسان به دلیل این که به طور مداوم در چرخه فعالیت یک شرکت، کارخانه و یا پایانه حمل  نقل حضوری فعال دارد ممکن است گاهی اوقات نیاز به سرویس، تعمیرات و قطعات لیفتراک داشته باشد. اما مسئله مهم این است که بهتر است هر چند یک بار و به صورت منظم برای سرویس آن اقدام کنید تا از مشکلات بزرگتر احتمالی در لیفتراک ها جلوگیری کنید.

سرویس به موقع و نگهداری مناسب از لیفتراک ها باعث می شود لیفتراک شما به خوبی همانند روز اول کار کند و نیاز کمی به تعمیرات اساسی داشته باشد. اگر به دنبال یک مرکز حرفه ای متخصص و مناسب در زمینه سرویس و تعمیر می گردید بهتر است با کارشناسان شرکت آلفا ماشین تماس بگیرید. شرکت آلفا ماشین مجهز به تجهیزات بسیار پیشرفته است تا در سرویس و عیب یابی لیفتراک به شما کمک کند.

شما با مراجعه به این مرکز می توانید با کمترین هزینه ممکن اقدام به تعمیر و یا سرویس لیفتراک دوو دوسان خود کنید. کارشناسان این مجموعه آماده ارائه خدمات آلفا ماشین در سراسر کشور به شما هستند.

 

https://www.queenslandforklifts.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا