021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - همه چیز در مورد فروش لیفتراک کوماتسو

همه چیز در مورد فروش لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1418

فروش لیفتراک کوماتسو از طریق نمایندگی های رسمی این شرکت در ایران انجام می شود. به جرات می توان گفت لیفتراک کوماتسو از بهترین برند های لیفتراک می باشد که در کشور ژاپن ساخته می شود. این شرکت نخستین بار در سال 1953 میلادی دست به تولید و فروش لیفتراک کوماتسو زد و اولین سری محصولات خود را به کشور آرژانتین صادر کرد.

این شرکت همانند شرکت های همتای ژاپنی خود قوی ترین و محکم ترین لیفتراک های موجود در بازار را تولید می کند. لیفتراک های کوماتسو از به روز ترین و پیشرفته ترین لیفتراک های موجود در بازار جهانی می باشند. در ادامه به فروش لیفتراک کوماتسو و انواع آن می پردازیم.

فروش لیفتراک کوماتسو در ایران

لیفتراک های کوماتسو طرفداران خاص خود را دارند. فروش لیفتراک کوماتسو در نمایندگی های لیفتراک کوماتسو انجام می شود. شرکت کوماتسو لیفتراک های خود را در انواع برقی، دوگانه سوز و دیزل تولید می کند. هر کدام از این نوع لیفتراک ها در مدل های مختلفی وجود دارند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند.

تمامی این لیفتراک ها دارای تاییدیه های بین المللی هستند و مطابق استانداردهای جهانی تولید شده اند. تمامی لیفتراک های این برند دارای بدنه محکم، فرمان هیدرولیک، ترمز های قوی و قابل استفاده در شیب تند، قفل چرخ و کابین استاندارد راننده می باشند. صندلی های این لیفتراک ها دارای سیستم های هوشمند می باشند تا حضور یا عدم حضور راننده در کابین را کنترل کنند.

همه چیز در مورد فروش لیفتراک کوماتسو

سیستم های هشدار دهنده این لیفتراک از پیشرفته ترین سیستم ها می باشد

لیفتراک های برقی این مدل دارای باتری های قوی و بادوام می باشند. باتری های این لیفتراک ها تا 5 سال به خوبی کار می کنند. لیفتراک های برقی این برند جثه کوچکی دارند و برای فضاهای محدود و انبار های کوچک کاملا مناسب هستند. همچنین این لیفتراک ها هیچ گونه آلودگی تولید نمی کنند.

لیفتراک های دوگانه سوز آلودگی خیلی کمی تولید می کنند و نسبت به لیفتراک های برقی قوی تر می باشند. لیفتراک های دوگانه سوز هم برای فضای بسته و هم فضای باز مناسب اند. لیفتراک های دیزلی کوماتسو قدرتمند ترین لیفتراک های این برند می باشند که با قدرت هر چه بیشتر خود بیشترین بازدهی را دارند.

مجموعه آلفا ماشین،  نمایندگی فروش لیفتراک کوماتسو

مجموعه آلفا ماشین با داشتن بیش از یک دهه سابقه در زمینه فروش لیفتراک کوماتسو به خریداران مشاوره هایی جهت انتخاب بهترین لیفتراک مورد نیازشان می دهند. همچنین این شرکت با داشتن مهندسان خبره و کارشناسان حرفه ای خود، بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دهند.

برای آن که لیفتراک های سالم و با بازدهی بالا تهیه کنید توصیه ما این است که از نمایندگی های رسمی این شرکت ها خرید کنید. شرکت آلفا ماشین فروش لیفتراک کوماتسو و خدمات آنلاین خود را از طریق سایت شرکت آلفا ماشین در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سخن پایانی

لیفتراک های ژاپنی کوماتسو از بهترین گزینه های موجود در میان لیفتراک های برند های مختلف می باشند. فروش لیفتراک کوماتسو در نمایندگی های مختلف این برند در جاهای مختلف دنیا انجام میگیرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا