021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک اشتیل برقی و دیزلی؟

خرید لیفتراک اشتیل برقی و دیزلی؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2116

خرید لیفتراک اشتیل با ضمانت معتبر؟

دلیل این که اکثر سرمایه گذاران و شرکت ها خرید لیفتراک اشتیل را در اولویت های اول خود قرار می دهند، این است که لیفتراک های  اشتیل تحت نظارت مهندسین متخصص و ماهر و با یک فناوری بسیار پیشرفته تولید می شوند، آنها سازگار با محیط زیست هستند زیرا هیچ گونه دود تولید نمی کنند. به همین دلیل آنها برای استفاده در فضای داخلی بهترین گزینه هستند، البته لیفتراک های برقی و دوگانه سوز اشتیل.

قبل از شروع جستجوی لیفتراک اشتیل برای فعالیت خود، مهمترین معیاری که باید در نظر بگیرید این است که. اگر زیاد از لیفتراک استفاده می کنید و یا اگر به ندرت از لیفتراک استفاده می کنید باید به این موضوع توجه کنید زیرا، آنها در مدل های مختلفی تولید می شوند و می توانند در روز ساعت مشخصی را کار کنند به عنوان مثال:

  • ۱ الی۲ ساعت – لیفتراک های دست دوم
  • ۲ الی۴ ساعت – لیفتراک های جدید
  • ۴ الی ۸ ساعت ساعت – دستگاه های حرفه ای جدید

هنگام خرید لیفتراک به این موضوع توجه کنید که، لیفتراک های برقی اشتیل بهترین انتخاب ماشین آلات برای مصارف عمده داخلی هستند تقریبا آنها ۸۰٪ برای مصارف داخل و ۲۰٪ برای مصارف بیرون کاربرد دارند. شما می توانید از این نوع لیفتراک در انبارها و ساختمان استفاده کنید. لیفتراک های برقی از طریق باتری تغذیه می شوند و معمولاً قبل از نیاز به آنه بهتر است آنها را شارژ نمود.

یکی از اصلی ترین مزایای خرید لیفتراک اشتیل برقی این است که برخلاف لیفتراک های گازی و دیزلی، هیچ گونه آلایندگی ایجاد نمی کنند و بسیار ساکت هستند.

اگرچه خرید لیفتراک اشتیل برقی به طور کلی گران است، اما ارزان ترین نوع لیفتراک برای کار در فضای داخلی است، زیرا مجبور نیستید هزینه سوخت گران را برای آن بپردازید و سرویس دهی آن معمولاً ارزان تر است زیرا قطعات کمتری برای تعویض در آنها وجود دارد.

لیفتراک های برقی اشتیل دارای طیف وسیعی هستند و هر کدام از آنها مزیت های مخصوص به خود را دارند. برای خرید لیفتراک اشتیل با ضمانت معتبر بهتر است به نمایندگی این شرکت مراجعه کنید.

 خرید لیفتراک اشتیل

بهترین مدل لیفتراک اشتیل در بازار؟

هر کدام از لیفتراک های شرکت اشتیل متناسب با نیاز خاصی طراحی و تولید شده اند و کاربرد زیادی در صنایع دارند. مه عنوان مثال لیفتراک های دوگانه سوز این شرکت  می توانند با بنزین و یا گاز طبیعی کار کنند. یکی از مزایای اصلی لیفتراک های مجهز به گاز این است که سوخت آنها آسان و سریع پیدا می شود بر خلاف لیفتراک های برقی است که برای استفاده مجدد از آنها به ۱۲ تا ۸ ساعت زمان شارژ نیاز دارید.

اما لیفتراک های دوگانه و گاز سوز یک اشکال بزرگی نیز دارند، با این که قیمت خرید لیفتراک اشتیل از نوع دوگانه سوز نسبت به لیفتراک های برقی دارند،  اما سوخت نسبتاً گران قیمتی دارند.

از مزیت های مهم لیفتراک های گاز سوز و دوگانه می توان به حمل بارهای زیادی (تا ۱۰ هزار کیلو) و عمر طولانی مدت، سرعت و شتاب مناسب، سیستم روشنایی بسیار خوب، قیمت ارزان و مقرون به صرفه آنها اشاره کرد.

 

https://www.purchasing.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا