021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - راهنمای پیش گیری از تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm

راهنمای پیش گیری از تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2431

چگونگی پیش گیری از تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm ؟

با توجه به این که لیفتراک های مدرن ساخته شده توسط شرکت های معتبر مانند tcm از هر زمان دیگری ایمن تر هستند، اما بیشتر موارد ایمنی و نیاز به تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm نتیجه خطای اپراتور است. ایمنی لیفتراک پس از حرکت دستگاه شروع نمی شود. اپراتورهای مسئول قبل از روشن کردن لیفتراک باید آن را بازرسی کنند تا از وقوع حوادث قابل پیشگیری اطمینان حاصل کنند.

در این مطلب، من قصد دارم به چند نکته مهم و پیشگیرانه درباره تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm اشاره کنم که اگر لیفتراک بخشی از محیط کار شما است، بهتر است شما به آنها توجه کنید.

به طور کلی، اکثر لیفتراک های tcm دارای دستورالعمل های ایمنی هستند. با این حال، لازم است قبل از اجرای اقدامات ایمنی، دفترچه راهنمای لیفتراک خود را یک بر مرور کنید. اطلاعات زیر می تواند به شما کمک کند تا در مورد اعمال روش های پیشگیرانه خود فکر کنید.

کار با لیفتراک های  tcmنیاز به هوشیاری کامل اپراتور دارد. هیچ وقت نباید لیفتراک توسط شخصی که خسته است، خواب آلوده یا تحت درمان است، کار کند. اگر مدیر یا سرپرستی احساس می کند که حال راننده مساعد نیست، اجازه ندهد که کار کند.

طبق آمار گزارش شده توسط بهداشت و ایمنی شغلی، گفته می شود سالانه نزدیک به ۳۵۰۰۰ مصدومیت جدی لیفتراک و ۸۵ کشته به دلیل حوادث لیفتراک رخ می دهد. پس بهتر است به این کار توجه شود تا ضمن جلوگیری از تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm از حوادث انسانی نیز پیشگیری کرد.  گاهی بر اثر خرابی لیفتراک ها ممکن است جان اپراتور لیفتراک در خطر باشد.

بهترین و مناسب ترین راه برای پیشگیری از چنین حوادثی و همچنین جلوگیری از خرابی لیفتراک ها، سرویس به موقع لیفتراک ها و همچنین آموزش صحیح اپراتور لیفتراک است. اگر به این دو موضوع توجه شود، قطعا هزینه ها و حوادث شما به شدت کاهش می یابد.

  لیفتراک tcm

دلیل اهمیت سرویس و نگهداری لیفتراک tcm؟

لیفتراک ها ماشین آلات خطرناکی هستند و باید در هنگام کار کردن با آنها آموزش لازم را دیده باشید و باید بدانید که چگونه می توانید از تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm جلوگیری کنید. همانطوری که در ابتدای مطلب نیز گفته شده بهترین و مناسب ترین کار سرویس و نگهداری به موقع لیفتراک ها است.

اهمیت سرویس و نگهداری لیفتراک tcm به این دلیل است که باعث می شود خرابی های کوچک زود هنگام تشخیص داده شده و از بروز هزینه های زیاد جلوگیری شود. با این کار لیفتراک شما عمر طولانی تری خواهد داشت و همچنین برای سالهای طولانی همانند روز اول کار خواهد کرد.

شما می توانید برای سرویس و نگهداری لیفتراک tcm از یک شرکت معتبر درخواست کنید تا برای سرویس لیفتراک شما در محل حاضر شود. بدون این که بخواهید لیفتراک خود را به مراکز تعمیر انتقال دهید. تیم حرفه ای و ماهر آنها در محل حاضر شده و لیفتراک شما را سرویس می کنند.

اما اگر لیفتراک دچار خرابی بزرگتری شده باشد، بایستی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm به یک مرکز تعمیر مراجعه کنید تا آنها با ابزار پیشرفته خود لیفتراک را تعمیر کنند.

 

https://www.queenslandforklifts.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا