021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2048

تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

قبل از وارد شدن به بحث تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند لازم می دانیم شما را کمی با این کمپانی آشنا کنیم. مجموعه حرفه ای لیفتراک سازی سهند حدود ۳ دهه فعالیت در زمینه طراحی و ساخت لیفتراک های متنوع در کارنامه خود دارد این کمپانی تا به امروز با طراحی، تولید، توزیع و مونتاژ حداقل ۱۷ هزار دستگاه از مدل های مختلف لیفتراک مانند لیفتراک های گازی، لیفتراک های دیزلی، لیفتراک های برقی و همچنین یدک کش ها و ریچتراک ها توانسته است قدم های استواری در عرصه صنعت کشور بردارد. کمپانی سهند دارای گواهینامه تحقیق و توسعه از وزارت صنایع می باشد، همچنین این کمپانی توانسته در جهت طراحی لیفتراک ها گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را نیز از آن خود کند.

در نظر داشته باشید که هر برند و کالایی که در داخل تولید شود مطمئناً در خصوص تعمیرات و قطعات آن، مالکین و خریداران به هیچ عنوان مشکل نخواهد داشت زیرا به راحتی می توانند بهترین متخصص و تعمیرکار را در خصوص تعمیر دستگاه مورد نظر خود پیدا کنند و همچنین موضوع مهمتر اینکه تمامی قطعاتی که به اجبار باید تعویض شوند برای آنها جایگزین فابریک و کارخانه ای موجود می باشد زیرا این دستگاه ها در داخل تولید می‌ شوند. در پیرو همین موضوع لیفتراک سهند به دلیل ساخت و طراحی در داخل به راحتی تمامی این خدمات را می‌ تواند به خریداران خود عرضه کنند، توجه داشته باشید که این خدمات در پایین‌ ترین سطح قیمتی قرار دارند، بی تردید پُر فروش بودن لیفتراک سهند در بازارهای کشور گواه این موضوع می باشد.

لیفتراک سهند

تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

همانطور که اشاره شد کمپانی سهند یک کمپانی داخلی می باشد بنابراین تمامی دانش ساخت و طراحی لیفتراک ها را در اختیار دارد. این موضوع باعث می‌شود که تعمیرات این لیفتراک ها بدون کوچکترین چالشی صورت گیرد، بی تردید مالکین لیفتراک های سهند به راحتی می‌توانند لیفتراک های خراب خود را به راندمان و بازدهی سابق آن برگردانند. در نظر داشته باشید که تعمیرگاه های مجاز و یا نمایندگی های لیفتراک سهند در خصوص سرویس و نگهداری این لیفتراک می‌ توانند برای شما یک برنامه حرفه‌ ای را منظور کنند.

این برنامه شامل به خدمت گرفتن متخصصین و کارشناسانی در خصوص بازرسی های هفتگی و ماهیانه دستگاه می باشد. در نظر داشته باشید که این امر باعث خواهد شد که دستگاه های لیفتراک از طول عمر بیشتری برخوردار باشند. یکی از عوامل موثر در تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند با تجربه بودن و یا بی تجربه بودن اپراتور می باشد، در واقع اگر اپراتور لیفتراک ها با تجربه باشد طول عمر لیفتراک چندین برابر خواهد بود اما اگر این اپراتور تازه کار باشد مطمئناً لیفتراک به سرعت مستهلک و به تعمیر نیاز پیدا خواهد کرد.

در پیرو همین موضوع باید گفت که عموم تعمیرات و قطعات لیفتراک ها به دلیل ناشی بودن اپراتور ها به وجود می آید بنابراین شما می توانید اپراتور های خود را در نمایندگی های کمپانی سهند آموزش دهید و تمامی راهنمایی های لازم در زمینه بررسی روزانه و چک کردن های کلی لیفتراک ها را به اپراتور خود از طریق این مراکز انتقال دهید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا