021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1765

ما در آلفا ماشین به عنوان مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان ضمن ارائه ی تمام خدمات فروش برای لیفتراک های دوو دوسان، تصمیم گرفتیم با ارائه ی خدمات پس از فروش و ایجاد مرکز تعمیرات گام بلندی در حل مشکلات لیفتراک های این کمپانی برداریم. مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان با بهره بردن از بروزترین قطعات، لوازم یدکی و وسایل مورد نیاز و به واسطه ی حضور مهندسین و اساتید این صنعت، تعمیر و تعویض قطعات انواع لیفتراک های دوو دوسان را در کمترین زمان انجام می دهد.

در صورتی که نیاز به تعمیر قطعه باشد ما در سریعترین زمان آن را تعمیر کرده و به شما تحویل خواهیم داد. چنانچه قطعه ی معیوب نیاز به تعویض داشته باشد، ما با تعویض قطعه با قطعه ی اورجینال دوو دوسان، مشکل ایجاد شده را برطرف خواهیم کرد. ابتدا بهتر است بدانید ما برای کدام لیفتراک های دوو دوسان خدمات خواهیم داشت.


معرفی انواع لیفتراک های دوو دوسان

مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان برای شما انواع مشکلات هر نوع از لیفتراک های دوو دوسان را حل خواهد کرد. دوو دوسان در گونه های زیر لیفتراک های خود را به بازار جهانی عرضه کرده است.

لیفتراک های گازسوز یا دوگانه سوز دوو دوسان، لیفتراک های دیزلی دوو دوسان و لیفتراک های برقی دوو دوسان. هر کدام از لیفتراک های بالا دارای قابلیت خاصی هستند که در شرایط مختلف کاربرد مناسبی از خود بر جای می گذارند. لیفتراک های دیزلی با قدرت بالا و ایجاد آلایندگی بیشتر در انبارهای صنعتی و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. لیفتراک های برقی دارای لرزش پایین و موتوری با ضریب اطمینان بالا هستند. و لیفتراک های گازسوز که برای مکان هایی که نباید آلودگی ایجاد شود گزینه ی مناسب تری هستند.

ارائه ی انواع قطعات لیفتراک دوو دوسان

خدمات مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

چنانچه لیفتراک شما دچار نقص فنی شد بهتر است به یک مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان با مجوز، رجوع کرده تا ضمن ارائه ی خدمات پس از فروش، قطعات را با کیفیت بالا و اورجینال برای شما جایگزین کنند. آلفا ماشین به عنوان مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان تعمیر انواع لیفتراک های سبک، لیفتراک های میان وزن یا نیمه سنگین و لیفتراک های سنگین دوو دوسان را در انواع مختلف برقی، دیزلی و دوگانه سوز انجام خواهد داد. عمده فعالیت هایی که ما در این مرکز خدمت شما ارائه خواهیم داد عبارتند از:

- تعمیر باتری

- تعمیر باتری و شارژر در لیفتراک های برقی

- تعمیر گیربکس انواع لیفتراک

- تعمیر و تعویض قطعات سیستم LPG در لیفتراک های گازسوز

- عیب یابی و تعمیر سیستم برقی

- تعمیر موتور انواع لیفتراک ها

- تعمیر هیدرولیک

- تعمیر اکسل انواع لیفتراک ها

و همچنین سایر خدمات مورد نیاز که توسط این مرکز انجام می پذیرد مانند: تعویض روغن لیفتراک، تعویض فیلتر، رفع مشکل صندلی و انواع مشکلات جانبی.

سخن پایانی

وجود قطعات بی کیفیت در بازار موجب شده که هر کاربر هنگام خرابی ماشین خود به یک مرکز نمایندگی ماشین مورد نظر رجوع کند. آلفا ماشین به عنوان مرکز رسمی تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان و به واسطه ی داشتن چندین سال تجربه در این حوزه شرایط ویژه ای را برای شما در خصوص رفع مشکلات لیفتراک های این شرکت در نظر گرفته است.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا