021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نکات مهم خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

نکات مهم خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1049

در خرید این ماشین صنعتی به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

وقتی می‌خواهید یک لیفتراک با کیفیت بخرید، باید برای خرید خودتان معیارهایی را در نظر بگیرید. عواملی که معمولاً در خرید لیفتراک یا ماشین صنعتی باید مد نظر قرار دهید عبارتند از:

- برند:

کمپانی‌های بزرگی در سراسر جهان در زمینه تولید لیفتراک فعالیت دارند. شما باید تحقیقات کامل انجام دهید و متوجه شوید که کدام شرکت محصولات با کیفیت‌تر و با قیمت مناسب‌تری تولید می‌کند و می‌تواند نیاز شما را برطرف سازد. از طرفی باید توجه کنید که ارتباط تجاری آن شرکت با کشور ما چگونه است و آیا در ایران نمایندگی دارد.

- بودجه:

شما برای خرید کوچکترین چیزها در این جهان نیز باید به جیب خودتان نگاه کنید. بدون در نظر گرفتن بودجه خودتان برای خرید یک ماشین صنعتی، در انتخاب گزینه مناسب با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد. شما باید بدانید چقدر می‌توانید خرج کنید و بر اساس آن معیار‌هایی مثل کیفیت، نوع برند و مشخصات فنی ماشین مورد نظرتان را تنظیم نمایید.

- استاندارد:

همیشه سعی کنید در خرید یک ماشین صنعتی استاندارد عمل کنید. یعنی مثلا اگر قرار است ۱۰ نمونه از این ماشین را برای کارخانه خودتان بخرید سعی کنید به گونه ای خرید را انجام دهید که نیاز کارخانه شما را برطرف کند. شما باید با توجه به نیاز خودتان کیفیت و قیمت را هماهنگ کنید و لیفتراک‌های در سطوح مختلف بخرید.

- مشاوره:

خرید یک ماشین صنعتی چیزی نیست که بدون مشاوره گرفتن از اهل فن انجام دهید. یک ماشین صنعتی هزینه بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت و از طرفی قرار است بخش عمده نیازهای شما را در جابجایی مواد و محصولات پاسخ دهد. شما باید با افرادی که در این زمینه متخصص هستند و تجربه دارند صحبت کنید و تصمیمات صحیح بگیرید.

تعمیرکاران لیفتراک

تعمیرات لیفتراک را چگونه انجام دهیم؟

اولین در تعمیر لیفتراک خودتان به هیچ وجه نباید بدون تخصص و تجربه، دخالتی داشته باشید. یعنی نباید این تصور در ذهن شما وجود داشته باشد که خودتان می‌توانید مشکل را برطرف سازید. شما باید به دنبال شخصی باشید که بتواند مشکل شما را به خوبی برطرف کند. چنین شخصی ویژگی‌های زیر را دارد:

- دانش:

لیفتراک یک ماشین صنعتی و به شدت پیچیده است و تعمیر آن فقط با دانش و توجه به فناوری قابل انجام است. شاید شما بتوانید یک دوچرخه را به راحتی تعمیر کنید اما در این ماشین صنعتی بدون در نظر گرفتن نکات علمی ‌حتی حق جابجا کردن یک پیچ را هم ندارید.

- تجربه:

اگر افرادی را پیدا کردید که از نظر دانش در سطح یکسانی قرار دارند، در این شرایط باید تجربه آنها را مد نظر قرار دهید. پس اول سطح علمی‌را و سپس تجربه را به عنوان معیار در نظر بگیرید. افرادی که تجربه بیشتری داشته باشند مشکلات بیشتری را برطرف ساخته‌اند و با نحوه روبرو شدن با آن مشکلات بیشتر آشنا هستند.

- اعتماد:

متاسفانه برخی از تعمیرکاران لیفتراک، در برطرف کردن مشکلات این ماشین صنعتی، به اعتماد افراد آسیب می‌زنند. آنها ماشین را به گونه‌ای تعمیر می‌کنند که دوباره نیاز به تعمیر پیدا کند. این کار آنها فقط برای این انجام می‌شود که پول بیشتری به دست آورند. اگر نمایندگی ماشینی که خریده‌اید، در دسترس شما است بهتر است برای تعمیر ابتدا به او مراجعه کنید. هرچه باشد نمایندگی قابل اعتمادتر است.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا