021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی لیفتراک کوماتسو مدل AM50

بررسی لیفتراک کوماتسو مدل AM50
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2930

این لیفتراک برقی کوماتسو ظرفیت حمل بار از 3000 تا 4000 پوند با شارژ کامل برقی را دارد. لیفتراک‌های برقی جدید کوماتسو بهترین راه حل برای انجام فعالیت‏های شما هستند. این لیفتراک‏ها ضمن بهبود عملکرد و بهره‌وری، باعث کاهش هزینه‏های عملیاتی می‌شوند.

 

سری  AES50 / AM50 لیفتراک کوماتسو

سری  AES50 / AM50لیفتراک کوماتسو از کوسن برقی، چرخ‌های چهار چرخ الکتریکی و لاستیک پنوماتیک برخوردار است که نشان دهنده ایده‌های جدید و خلاقانه مهندسی برای نشان دادن تعهد کوماتسو در تأمین نیازهای مشتری، حفظ محیط زیست و کاهش هزینه‌های عملیاتی است.

 

مدل‌های سری AE50 / AM50  

مدل‌های سری AE50 / AM50  دارای سیستم خلاقانه توتال به همراه ترمزهای مخصوص دیسکی ویژه برای کاهش مؤثر هزینه‌های کل عملیاتی هستند. همچنین با استفاده از طرح‌های مقاوم در برابر آب و اجزای سیم کشی ضد آب خاص، به منظور دستیابی به رعایت کد استاندارد ضد آب IP X4 موجب افزایش قابلیت اطمینان شده است و به لیفتراک امکان فعالیت در فضای باز را می‌دهد.

 

سیستم حضور اپراتور لیفتراک کوماتسو

سیستم حضور اپراتور لیفتراک کوماتسو که مطابق با استاندارد ISO3691  است موجب می‏شود عملکرد لیفتراک سه ثانیه بعد از ترک اپراتور از صندلی متوقف شود. همچنین در صورت ترک اپراتور بدون استفاده از ترمز پارکینگ، زنگ خطر فعال می‌شود. این سیستم حضور حتی در هنگام بازگشت اپراتور به صندلی فعال می‌شود و سیستم اتصال تنها با بازگشت اهرم‌های مربوطه به جهت‏های خنثی خود می‌تواند آزاد شوند.

این لیفتراک کوماتسو، یک لیفتراک سه چرخ با قابلیت چرخش بسیار زیاد و چرخش محوری است. در مدل‌های سری  AM50 با فرمان دوگانه چرخ عقب می‏توانید 90 درجه چرخش داشته باشید. در چرخش‌های بسیار باریک و در شرایط مانور، هر وقت لاستیک‌های فرمان بیش از 75 درجه بچرخند، لاستیک داخلی جلو در جهت مخالف می‌چرخد. این لیفتراک‏ها دارای قابلیت چرخش معکوس هم هستند که قدرت مانور را بهبود می‏بخشند.

 

مدل‌های سری AE50 / AM50

مدل‌های سری AE50 / AM50لیفتراک کوماتسو می‌توانند علاوه بر آینه مرکزی وسیع به آینه‌های دید عقب سمت چپ و راست مجهز شوند تا به دید اپراتور کمک کنند. باتری هیدرولیکی ضد آب از یک پوشش محافظ مخصوص برخوردار است که لیفتراک را می‌توان به راحتی در بیرون و هوای بارانی استفاده کرد. این سیستم باعث کاهش فشار شوک هیدرولیک و لرزش‌های ناگهانی می‏شود.

 

تعمیر و نگهداری لیفتراک کوماتسو مدل AM50

هزینه تعمیر و نگهداری با سیستم AC  کامل کوماتسو کاهش یافته است. علاوه بر این در این مدل از لیفتراک کوماتسو از 2 موتور پیشران درایو  AC و 1 موتور هیدرولیک AC  برای دستیابی به کارایی بالا با حداقل هزینه استفاده می‌شود. موتورهای AC  نیاز به بررسی یا چک کنداکتور ندارند؛ به همین دلیل هزینه‌های معمول نگهداری کاهش می‏یابد. همچنین موتورهای AC  راندمان و کارایی بالایی دارند و عمر مفید آن‏ها طولانی است. یعنی مدت زمان طولانی‌تری نسبت به موتورهای معمولی نوع DC کار می‏کنند.

صرفه جویی در انرژی لیفتراک کوماتسو باعث افزایش توانایی آن برای فعالیت‏های طولانی مدت، بدون کاهش بهره‌وری می‏شود. کنترل سرعت بی‌نظیر و متغیر هیدرولیک اجازه می‌دهد حرکات نرم و پر فشار و همچنین شوک‌ها به حداقل برسند. تضمین راحتی و کارایی اپراتور برای دستیابی به کاهش در هزینه‌های کل عملیاتی، از طریق بهره‌وری بالاتر، ضروری است.

 

منابع:

https://www.komatsuforklifts.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا