021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک - قسمت ششم

خرید لیفتراک - قسمت ششم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4083

 نکات مهمی برای خرید لیفتراک وجود دارند که پرداختن به آن ها می تواند در موفقیت فرآیند خرید این تجهیزات انبارداری بسیار مؤثر باشد. علاوه بر منبع تغذیه انواع لیفتراک، توجه به هزینه های کوتاه مدت و بلندمدت و عواملی که می تواند بر روی این چند پارامتر تأثیرگذار باشند، در خرید لیفتراک مناسب، اهمیت دارند.
توجه به این نکته مهم که یک لیفتراک تا چه میزان می تواند بار یا کالاهای شما را جابه جا کند و یا اینکه حداکثر ارتفاع بالابری یک لیفتراک چقدر است و همچنین قابلیت حرکت لیفتراک در چه محیط هایی فرآهم شده است، در انتخاب و خرید لیفتراک تأثیر فرآوانی دارد. در واقع شما با خرید لیفتراک باید امنیت فردی و ایمنی بارگیری را تضمین و تأمین نمایید؛ پس دقت کنید که چگونه و با چه شیوه ای یک لیفتراک را خریداری می کنید.
ضرورت خرید لیفتراک برای حمل و نقل بار با وزن های متفاوت، هنگامی مشخص می شود که مسأله بهره وری و صرفه جویی در هزینه های اجرایی مطرح باشد. پیدا کردن لیفتراک هایی که بتوانند پاسخگوی اسن مسایل بسیار مهم در صنایع باشند، بی شک مورد استقبال صنایع زیادی قرار می گیرند و فروش این دستگاه ها به مراتب، افزایش خواهد یافت. 
خرید لیفتراک باید مطابق با نیاز یک انبار یا صنعت خاص انجام شود؛ نمایندگی های مجاز فروش این دستگاه ها در کشورهای مختلف جهان، متخصصان ماهر و باتجربه ای را در اختیار دارند که آماده ارائه خدمات مشاوره برای خرید لیفتراک به مشتریان می باشند. بهترین کار برای انتخاب و خرید لیفتراک، تطابق دادن هدف و مدل لیفتراک با یکدیگر است.

معیارهای اصلی برای خرید لیفتراک

بسیاری از خریداران لیفتراک، هزینه خرید را به عنوان اولین و مهم ترین عامل تعیین کننده در نحوه تصمیم گیری آن ها در فرآیند خرید، قلمداد می کنند. با نگاه اقتصادی به این مسأله می توان متوجه شد که گفته آن ها صحت دارد؛ هزینه خرید لیفتراک عامل بسیار مهمی است و در واقع نیمی از راه فرآیند خرید را شامل می شود. 
به غیر از قیمت و هزینه های جانبی لیفتراک، عامل مهم دیگری وجود دارد که باید به آن توجه کرد؛ ارائه خدمات پس از فروش لیفتراک باید به طور اصولی در هنگام خرید لیفتراک به مشتریان عرضه شوند. خدمات پس از فروش شامل تعمیرات، تعویض قطعات، آموزش اپراتور، آموزش های فنی و خدمات تأمین قطعات اصلی دستگاه هستند که یک خریدار انتظار دارد با خرید یکی از مدل های لیفتراک، آن ها را دریافت نماید.

مزیت های خرید لیفتراک از نمایندگی های معتبر فروش 

خرید لیفتراک

مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش لیفتراک و دریافت خدمات مشاوره خرید، جو راه و روش اصلی خرید لیفتراک است. تکنولوژی هایی که برای تولید انواع لیفتراک استفاده شده اند به قدری پیشرفته هستند که خریداران به تنهایی نمی توانند از جزئیات آن ها اطلاع یابند؛ آموزش مشتریان باید حتماً توسط افراد فنی انجام شود. 
پیشنهاد می شود خرید لیفتراک برقی، دیزلی یا دوگانه سوز با ظرفیت بارگیری متفاوت، حتماً تحت نظر یک فرد متخصص در این زمینه انجام شود. پیشتر از این بیان کردیم که انتخاب و خرید لیفتراک مناسب می تواند پارامترهای زیادی را در کسب و کارها بهینه سازی کند.
مطلب فوق، ترجمه بخشی از منبع زیر است:
http://www.purchasing.com/construction-equipment/forklifts/ purchasing-guide/

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا