021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - موارد مهم در خصوص فروش لیفتراک کارکرده

موارد مهم در خصوص فروش لیفتراک کارکرده
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1957

درخصوص بحث فروش لیفتراک کارکرده باید گفت، بازار هایی که در زمینه عرضه ماشین های لیفتراک فعالیت می‌کنند به دو بخش اصلی تقسیم می شوند، این دو بخش عبارت است از:

- عرضه لیفتراک های صفر

- عرضه لیفتراک های کارکرده

در ادامه قصد داریم بیشتر در خصوص عرضه لیفتراک های دسته دوم صحبت کنیم زیرا این بحث موضوع مقاله ما نیز این می باشد. در واقع فروش لیفتراک کارکرده و یا در اصطلاح لیفتراک دست دوم در مقایسه با ماشین های لیفتراک صفر کیلومتر امتیازات و معایب خود را دارند که در ادامه بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد.

موارد مهم در خصوص لیفتراک کارکرده

به هر دلیل برخی از خریداران تمایل به خرید لیفتراک کارکرده دارند، البته همیشه خرید لیفتراک دسته دوم آنچنان دارای عیب و نقص نیست. در واقع گاهی اوقات استفاده از لیفتراک های کارکرده بهتر از استفاده از لیفتراک های صفر کیلومتر می باشد. البته باید بدانید که در چه زمان و چه مکانی از هر کدام از آنها استفاده کنید.

لیفتراک کارکرده

عوامل موثر در خصوص لیفتراک کارکرده

مطمئناً خریداران باید نسبت به حمل کالا، بالا بردن آن، ارتفاع مورد نیاز و وزن کالا نسبت به خرید لیفتراک دسته دوم اقدام نمایند، بنابراین مشخص کردن تناژ لیفتراک یکی از مهمترین فاکتورها می باشد. در قدم بعدی باید توجه داشته باشید که ابعاد بار و وزن بار را مشخص کنید، زیرا دستگاه های لیفتراک دارای قدرت های متغیری هستند. توان در این دستگاه ها به شرح زیر می باشد:

  • تناژ ۱۰ تن و ۱۰ تن به بالا
  • تناژ ۷ تن
  • تناژ ۵ تن
  • تناژ ۳ تن.

پس از در نظر گرفتن تناژ مورد نظر خود اقدام به مشاوره گرفتن از افراد متخصص کنید. البته در نظر داشته باشید که برخی از خریداران به دلیل اطلاعات ناکافی در مورد تناژ لیفتراک ها بهتر است در هنگام خرید از افراد متخصص در این رابطه مشورت بگیرند، برای مثال می‌ توان به برخی محموله ها اشاره داشت که نقطه ثقل ویژه ای را دارا می باشند، در واقع این محموله ها سبک وزن هستند اما حتماً باید از لیفتراک هایی در خصوص بلند کردن آنها استفاده شود که وزن کاری بالاتری دارند. بنابراین بهترین راهکار در خصوص بحث فروش لیفتراک کارکرده مراجعه به مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز در زمینه فروش لیفتراک دسته دوم می باشد.

معاینه و بازرسی تخصصی لیفتراک

مطمئناً در خصوص لیفتراک های کارکرده مهمترین مسئله نگاه کارشناس به لیفتراک است. در واقع کارشناسان به سادگی می‌ توانند سلامت لیفتراک کارکرده را تایید یا رد کنند، بنابراین در هنگام خرید لیفتراک دسته دوم حتماً باید از این افراد استفاده شود. در نظر داشته باشید که بهتر است از افرادی استفاده کنید که در خصوص مسائلی مانند:

- هیدرولیک لیفتراک

- مسائل مربوط به لیفتراک های برقی و مکانیکی

- مسائل مربوط به موتور لیفتراک

 و غیره

تجربه بسیار خوبی داشته باشند و بتوانند در این امر به شما کمک کنند. این مسئله بسیار حائز اهمیت می باشد، در نتیجه بهتر است حتماً قبل از خرید این کار را انجام دهید تا بتوانید لیفتراکی را تهیه کنید که دقیقاً منطبق با هزینه ها و مصارف مجموعه شما باشد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا