021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1207

صاحبان لیفتراک های دوو دوسان برای دریافت خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان باید به نمایندگی مراجعه کنند که لیفتراک را از آنجا تهیه کرده اند. لیفتراک ها ماشین آلاتی هستند که در طول روز ساعت ها کار می کنند و بار های سنگین را جا به جا می کنند.

در نتیجه ممکن است به مرور زمان دچار خرابی و مشکل فنی شوند. خراب شدن لیفتراک می تواند در کار صنایع اختلال زیادی ایجاد بکند و هزینه های زیادی روی دست صاحب خود بگذارد. پس سالم ماندن لیفتراک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه بیشتر به خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان می پردازیم. پس در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان چگونه انجام می شوند؟

خدمات مربوط به تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان باید توسط مهندسین دانش آموخته و خبره انجام شود. تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان  اگر توسط تعمیرکاران عادی انجام شود نه تنها باعث اصلاح مشکل نمی شود بلکه ممکن است باعث به وجود آمدن خرابی های بیشتر در لیفتراک شود. این گونه صاحبان لیفتراک ضرر زیادی را محتمل می شوند. همچنین اگر لیفتراک توسط خود نمایندگی مربوطه تعمیر نشود گارانتی خود را از دست می دهد.

برای تعمیرات لیفتراک ابتدا باید قطعه ای که باعث مشکل شده است تشخیص داد شود. سپس توسط افراد آموزش دیده تعمیر شود. اگر خرابی قطعه به حدی باشد که قابل تعمیر نباشد باید به کلی تعویض شود. برای این کار باید قطعه جدید خریداری شده و با قطعه خراب جایگزین شود. قطعه مرغوب بسیار سخت می باشد. زیرا امروزه اکثر قطعه های موجود در فروشگاه ها تقلبی می باشند.

برای تهیه قطعه اورجینال و دارای ضمانت نامه کتبی باید به نمایندگی های رسمی و معتبر فروش قطعات یدکی لیفتراک ها مراجعه کنید. قطعات لیفتراک دوو دوسان شامل  قطعات بیرونی و قطعات درونی می باشند. قطعات بیرونی شامل دکل، اهرم ها، وزنه تعادل، سیستم های هشدار دهنده، لاستیک ها، نمایشگر ها و کابین راننده می باشند. قطعات درونی شامل موتور، پمپ ها، فیلتر ها، مخازن سوخت و روغن، سرسیلندر ها، رادیاتور و گیربکس می باشند.

خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

برای دریافت تعمیرات لیفتراک دوو دوسان باید به کجا مراجعه کرد؟

کار تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. زیرا لیفتراک ها ماشین آلات بسیار گران قیمت و حساسی هستند که برای صنایع و انبار های بزرگ خریداری میشوند تا تاثیر مثبتی بر روی راندمان کار بگذارد. اما اگر تعمیر و خرید  قطعات آن به خوبی انجام نشود تاثیر کاملا برعکسی دارد و باعث متضرر شدن صنایع می شود.

مجموعه آلفا ماشین با ارائه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان خود، فروش را پایان تعهد خود به مشتری ندانسته و در صورت پیش آمدن هرگونه مشکل برای لیفتراک توسط مهندسان دانش آموخته و پرسنل آموزش دیده خود به حل مشکل پیش آمده می پردازد.

سخن پایانی

لیفتراک های دوو دوسان از بهترین نوع لیفتراک های موجود در بازار می باشند. کار تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان باید توسط افراد حرفه ای و مجرب انجام گیرد تا بتوانند بیشترین کارایی را از خود نشان دهند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا