021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مهم ترین دلایلی که باید برای خرید لیفتراک سرمایه گذاری کنید

مهم ترین دلایلی که باید برای خرید لیفتراک سرمایه گذاری کنید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3444

خرید لیفتراک ، مهم ترین و اصلی ترین سرمایه گذاری برای کارخانه ها و صنایع تولید کننده است.

با این دستگاه، کیفیت عملکرد یک واحد تولیدی افزایش پیدا می کند و قطعاً میزان تولید نیز بیشتر خواهد شد. شرکت های سازنده این نوع تجهیزات انبارداری همواره به کیفیت محصولات خود اهمیت داده اند تا جایی که مشتری مداری و افزایش بهره وری را هدف اصلی کار تعیین نموده اند.

امروزه کمتر صنعتی را می توانید پیدا کنید که از لیفتراک برای حمل کالا استفاده نمی کند. خرید لیفتراک برای پیشبرد پروژه ها، لازم و ضروری است. به طور مثال، یک شرکت ساختمانی برای حمل و نقل مواد و مصالح یا ابزارهای خود به خرید لیفتراک نیاز دارد. در همین راستا، شرکت های بازیافت و حمل زباله مانند کارخانه های بازیافت کاغذ، از لیفتراک ها در انبار برای جا به جایی بسته ها و پالت های بزرگ استفاده می کنند.

بسیاری از افرادی که برای اولین بار قصد دارید برای خرید لیفتراک اقدام کنند، ممکن است با بررسی قیمت های خرید دستگاه های نو، کمی دچار تردید شوند. بسیاری از صنایع هم عقیده دارد اجاره لیفتراک، مناسب تر است. در هر دو حالت باید یک پرسش مهم مطرح شود و آن سوال این است: "آیا خرید لیفتراک، سرمایه گذاری برای آینده نیست؟"

تصور کنید یک لیفتراک دست دوم خریداری می کنید. چه تضمینی وجود دارد که هزینه های تعمیرات و نگهداری این لیفتراک ها با هزینه خرید لیفتراک نو برابری نکند؟! به نظر کارشناسان فروش لیفتراک، تعیین یک بودجه کافی برای خرید لیفتراک می تواند بسیاری از هزینه هایی که در آینده به شرکت ها تحمیل می شود را کاهش دهد.

چرا خرید لیفتراک، یک سرمایه گذاری محسوب می شود؟

اگر شرکت شما یک برند معروف در بازار است و یا اگر در آستانه توسعه کسب و کار تولیدی خود هستید، حتماً به خرید لیفتراک نو نیاز خواهید داشت. وجود این دستگاه ها جزء لاینفک کارخانه های بزرگ است به طوری که هر تولید کننده باید یک یا چند لیفتراک اختصاصی برای خود داشته باشد. این عامل، مهم ترین دلیل برای توجه سرمایه گذاری در بخش خرید لیفتراک به شمار می رود.

یکی دیگر از عواملی که مدیران را برای خرید لیفتراک و سرمایه گذاری توجیه می کند، دسترسی به لیفتراک در ساعات دلخواه است. اگر شما یک کارخانه تولیدی داشته باشید و یک لیفتراک برای کسب و کار خود خریداری کنید، در هر زمان که نیاز باشد می توانید از دستگاه استفاده کنید. به طور کامل، اختیار همه جانبه لیفتراک در دستان خود شما خواهد بود. با این کار، دیگر نیازی به اجاره لیفتراک و مشکلات ناشی از آن نخواهید داشت.

خرید لیفتراک برای آن دسته از کسب و کارهایی که امکان استخدام افراد بیشتری را ندارند بسیار مقرون به صرفه و کارآمد است. فرض کنید یک کارخانه با محدودیت استخدامی کارگران برای کار در انبار روبرو است؛ مدیر این واحد تولیدی به راحتی می تواند با خرید لیفتراک، نیاز به کارگران بیشتر را برطرف کند. در واقع، سرمایه گذاری برای خرید لیفتراک در این مورد، راهکاری ایده ال برای سرعت بخشیدن به امور انبارداری و حمل کالا می باشد.

یکی دیگر از عوامل که مدیران را برای سرمایه گذاری در خرید لیفتراک ترغیب می کند، آموزش های تخصصی کارکنان است. با خرید یک لیفتراک نو، نه تنها اپراتور لیفتراک، بلکه سایر کارکنان نیز می توانند از آموزش های تخصصی بهره مند شوند. این کار باعث می شود امنیت کارگران، کالاها و محیط کار تضمین شود. این، دقیقاً همان چیزی است که تحت عنوان ایمنی محیط کار اهمیت دارد و تمام مدیران به دنبال تأمین آن هستند.

با خرید لیفتراک می توانید مطمئن باشید که تمام تولیدات شرکت و سفارش های مشتریان، به موقع و در زمان مشخص شده تحویل داده می شوند. اگر برای خرید این دستگاه ها به قدر کافی سرمایه گذاری کنید، هرگز پشیمان نخواهید شد.

با خرید لیفتراک به دنبال چه مزیت هایی هستید؟

در حال حاضر، تعداد مشتریان و افرادی که از انواع لیفتراک در صنایع استفاده می کنند قابل محاسبه نیست؛ این محصولات بسیار پرطرفدار هستند و هر روزه به تعداد مشتریان خرید لیفتراک در جهان افزوده می شود. یکی از دلایل این تغییرات مهم را می توان در ماشین شدن کسب و کارها جستجو کرد.
پیش از آنکه برای خرید لیفتراک اقدام کنید به مواد مهمی باید دقت داشته باشید. شاید برای اولین بار است که قصد دارید یک لیفتراک خریداری کنید؛ شاید هم می خواهید تعداد لیفتراک های کارخانه را افزایش دهید؛ در هر صورت، خرید لیفتراک، مقوله ای است که به دقت، زمان و البته سرمایه گذاری کافی نیاز دارد.
خرید لیفتراک بر اساس مدل کاربری آن انجام می شود. نوع سوخت لیفتراک در این مورد اهمیت دارد. لیفتراک های برقی، محبوب ترین لیفتراک ها هستند و در مقایسه با لیفتراک های دیزلی، ارزان تر می باشند. 

سرمایه گذاری برای خرید لیفتراک، کار عاقلانه ای است اما اگر با یک بودجه کافی، انتخاب نادرستی از مدل لیفتراک انجام شود، تمام سرمایه شما به هدر خواهد رفت. به همین دلیل است که یادآور می شویم نوع کاربری خود را حتماً مشخص کنید.

ظرفیت های بالابری بیشتر که برخی از صنایع به دنبال آن هستند، همیشه هم کارساز نیست؛ به طور مثال اگر تعداد بسته های موجود در یک انبار بسیار زیاد باشند و مدیر این کارخانه بخواهد از مزیت ظرفیت بارگیری لیفتراک های دیزلی استفاده کند تا در مدت کوتاهی، تمام کالاها را انتقال دهد، تصور غلطی در ذهن دارد.
مثال فوق، دقیقاً هدر رفتن سرمایه خرید لیفتراک را علنی و واضح بیان می کند. لیفتراک های دیزلی برای کار در فضاهای آزاد طراحی شده اند و نباید در انبارهای سربسته استفاده شوند. اگر این مدیر تمام هزینه های خود را برای خرید لیفتراک دیزلی خرج کند، ضرر هنگفتی را متحمل می شود.

یکی دیگر از مزیت هایی که خرید لیفتراک نو به دنبال دارد، استفاده از خدمات گسترده گارانتی و پشتیبانی مشتریان است. تعمیرات و بازرسی، تعویض قطعات، آموزش اپراتور، تأمین قطعات یدک و ... نمونه هایی از این مزیت ها هستند. اگر قرار است هزینه کافی برای خرید لیفتراک اختصاص دهید، لیفتراک های نو را به شما پیشنهاد می کنیم.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا