021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی باطری - باطری میداک

باطری میداک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 7010

باطری هایی که برای لیفتراک ها مورد استفاده قرار می گیرند، از نوع باطری های سرب – اسیدی هستند. باطری های سرب – اسیدی برای اولین بار در سال 1859 توسط یک فیزیک دان فرانسوی به نام " گاستون پلانته"، با قابلیت شارژ مجدد به بازار عرضه شد. این نوع باطری ها هم اکنون هم بیشترین استفاده را در صنعت دارند.

باطری میداک، یکی از انواع باتری های سرب – اسیدی است که توسط شرکت بزرگ تولید کننده باطری در ایتالیا، ساخته شده است. این شرکت تولید کننده انواع باطری به ویژه باطری هایی با کاربرد صنعتی است.

ضعف اصلی باتری های سرب – اسید، وزن بالای آن هاست. نکته ای که در مورد این باتری ها مهم است، مسئله شارژ آنهاست. باید توجه داشت که باطری ها همواره شارژ داشته باشند. عدم شارژ کافی باطری، موجب آسیب دیدن ساختار داخلی و بروز پدیده خوردگی در باطری می شود.

شارژ باطری میداک در عمل، کار ساده ای است و به کمک یک منبع ولتاژ نسبتاً ساده نیز می توان آن را شارژ نمود. ساختار باطری میداک شامل 4 بخش اصلی است. بخش اول، الکترودها یا همان صفحات مثبت هستند که به آن ها "آند" گفته می شود. جنس این الکترود، اکسید سرب است. بخش دوم باطری، الکترود منفی است که در اصطلاح، "کاتد" نام دارد. جنس این الکترود از سرب است. سرب استفاده شده در باطری، به دلیل سمی بودن آن، عموماً از آلیاژ سرب ساخته می شود.

بخش سوم باطری ها، الکترولیت باطری است. محلول الکترولیت، فضای بین دو الکترود را پر می کند؛ در واقع الکترولیت ها بستری را برای انجام هرچه بهتر واکنش های شیمیایی در باطری، فرآهم می آورند. الکترولیت، شامل اسید سولفوریک با غلظت حدود 40 درصد در آب، است.

بخش مهم و اصلی ساختار باطری ها، جداکننده ها هستند؛ جدا کننده ها، الکترود های اند و کاتد را از یکدیگر مجزا می کنند. جداکننده ها از جنس های مختلفی مانند PVC، پلی اتیلن، سلولز و ژل های جاذب تشکیل شده اند. اختلاف ولتاژ در هر یک از سلول های باطری میداک، 2 تا 1/2 ولت است.

شرکت باطری میداک، در ایتالیا، یکی از بزرگترین تولید کنندگان باطری در جهان است و در چند کشور دنیا، دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش باطری است. باطری میداک، محصولی صنعتی، دوستدار محیط زیست است. باطری های میداک، قابل بازیافت هستند و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های دنیا، تولید شده اند. در ادامه، 3 مدل از رایج ترین مدل های باطری میداک را به اختصار توضیح می دهیم.

باطری میداک مدل MLM: این نوع باطری برای مصرف بهینه انرژی طراحی شده است و هزینه تعمیرات و نگهداری را در 3 ماه یکبار کاهش می دهد. عمر مفید این مدل باطری، 1500 سیکل کاری است.

باطری میداک مدل MDL – MBS : این مدل باطری، پرکاربردترین نوع باطری های میداک هستند و معمولاً راندمان بالا داشته و در طول عمر دستگاه، بسیار انعطاف پذیرند. این باطری تحت استاندارد سری DIN آلمان ساخته شده است.

باطری میداک مدل MHE: طراحی ویژه این مدل باطری، مصرف انرژی را بهینه سازی نموده و میزان انتشار گاز کربن دی اکسید را تا 30 درصد کاهش می دهد. حداکثر کارکرد این باطری، تا 1800 سیکل کاری است.

سخن آخر اینکه شرکت باطری میداک، با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش گسترده و با به کارگیری کادری مجرب، توانسته نمایندگی های باطری میداک را به خود اختصاص دهد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا