021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید و تعمیرات قطعات لیفتراک کوماتسو

خرید و تعمیرات قطعات لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1052
برچسب ها

خرید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات کوماتسو

اگر از فعالان بازار ماشین‌های صنعتی پرس و جو کنید احتمالاً نام لیفتراک کوماتسو را زیاد از آن‌ها بشنوید. کوماتسو یکی از برترین تولید کنندگان لیفتراک در سراسر جهان است و در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان نمایندگی فعال دارد. محصولات تولید شده توسط این برند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و به همین دلیل محبوبیت آنها در میان خریداران لیفتراک هر روز افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به اینکه در کشور ما هم افراد زیادی از این لیفتراک استفاده می‌کنند، قطعات آن به سهولت در ایران پیدا می‌شود. قطعات مختلفی هستند که در یک سیستم کوماتسو مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید این لیفتراک را دارید بهتر است ابتدا با این قطعات آشنا شوید.

موتور لیفتراک

در این ماشین‌های صنعتی موتور AC قدرتمند و با کیفیت استفاده شده است. در کنار آن به دلیل طراحی ویژه و منحصر به فردی که دارد در برابر رطوبت از مقاومت خوبی برخوردار می‌باشد و قابلیت تنظیم شیب را دارا است. از دیگر قسمت‌های مهم ‌لیفتراک می‌توانیم به وجود بالا بر اپراتور در آن اشاره کنیم.

در این محصول جذاب برند کوماتسو از بهترین سیستم روشنایی استفاده شده و فیلتر هوای بسیار پیشرفته‌ای در آن به کار رفته است. البته باید به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. با وجود این که اکثر قطعات به کار رفته در انواع مختلف این محصول مشابه هستند اما در لیفتراک‌های برقی، دیزلی و دوگانه سوز، قطعات منحصر به فرد به هر کدام از این ماشین‌ها نیز قابل مشاهده می‌باشد.

لیفتراک کوماتسو

چگونه یک لیفتراک کوماتسو را تعمیر کنیم؟

لیفتراک کوماتسو، یک ماشین پیشرفته و پیچیده است. تعمیرات یک چنین ماشین جذابی قطعاً کار هرکسی نیست. شاید شما تعمیر یک ماشین پراید را با مطالعه چند کتاب آموزشی و دیدن چند ویدیو به خوبی می‌توانید انجام دهید اما ماشین‌های سنگین مثل لیفتراک فرایند دیگری را دنبال می‌کنند.

انجام تعمیرات آنها نیاز به تخصص و تجربه دارد و افراد بدون پشت سر گذاشتن دوره‌های پیشرفته آموزشی این لیفتراک‌ها، نمی‌توانند آنها را تعمیر کنند. مثلاً زمانی که برد لیفتراک خراب شود، تشخیص خرابی و شدت آن اصلا کار راحتی نیست و هرکسی نمی‌تواند این موضوع را به خوبی تشخیص دهد. شاید برد لیفتراک تنها یک تعمیر سطحی و کم هزینه نیاز داشته باشد و شاید هم آنقدر خرابی آن جدی باشد که حتماً برد باید تعویض شود.

یا مثلاً اگر گیربکس لیفتراک دچار آسیب جدی شود، این بخش باید به صورت دقیق بررسی و تعمیر گردد. تعمیر ناقص و اشتباه می‌تواند خطرات جانی و مالی زیادی برای اپراتور لیفتراک در آینده به همراه داشته باشد. کسی که با لیفتراک و ساختار آن آشنا نباشد نمی‌تواند مشکلات مربوط به سیم کشی و شاسی این ماشین صنعتی را به خوبی برطرف سازد و شاید حتی مشکلات آن را تشدید کند.

چه افرادی نمی‌توانند ایرادات موجود در ترمز دستی را رفع کنند. هرگونه که نگاه کنید برای تعمیر لیفتراک باید به متخصصین آن مراجعه کنید. بهترین جایی که می‌توانید این متخصصین را پیدا کنید و برای برطرف کردن مشکلات خودتان به آنها اعتماد نمایید، نمایندگی کوماتسو در ایران یا کشورهای همسایه است.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا