021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک از نمایندگی لیفتراک هلی

خرید لیفتراک از نمایندگی لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1917

یکی از بهترین برندهای لیفتراک های باربری، برند هلی می باشد. لیفتراک های هلی در دسته بندی های متنوعی تولید می شوند. شما می توانید انواع مدل های لیفتراک های هلی را از نمایندگی لیفتراک هلی، خریداری کنید. شما برای خرید انواع لیفتراک های هلی باید در مورد کاربرد و سیستم سوخت شان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

لیفتراک برند هلی را می توانید مدت زمان زیادی بدون اینکه خراب شود، در صنایع گوناگون به کار بگیرید. در واقع باید بدانید که لیفتراک های هلی را با استفاده از بهترین متریال ها تولید می کنند. به همین دلیل شما مدت زمان زیادی بدون اینکه لیفتراک ها دچار مشکل شوند، می توانید از آنها استفاده کنید. لیفتراک هلی یکی از لیفتراک های چینی می باشد که از نظر کیفیت رتبه بالایی دارد.

خرید لیفتراک های دوگانه سوز هلی

یکی از بهترین لیفتراک های باربری هلی که کاربرد زیادی در مکان های باز دارد، لیفتراک دوگانه سوز می باشد. البته شما می توانید این مدل از لیفتراک هلی را در مکان های بسته که دارای تهویه مناسب هستند استفاده کنید. موتورهای پایه اصلی این نمونه از لیفتراک ها گازسوز می باشد. گاز مورد استفاده این لیفتراک از نوع ال پی جی است.

این لیفتراک ها را در مدل های متنوعی تولید می کنند تا ظرفیت بار مشخص شده ای را جابجا کنند. شما بر اساس نوع صنعتی که دارید می توانید یکی از ظرفیت های متنوع این لیفتراک را خریداری کنید. مشتریانی که خرید لیفتراک هلی را انجام می دهند، بر اساس تناژ مناسب لیفتراک ها می توانند کارایی بی نظیری از آنها دریافت کنند.

خرید لیفتراک از نمایندگی لیفتراک هلی

خرید لیفتراک دیزلی از نمایندگی لیفتراک هلی

محبوب ترین مدل لیفتراک های باربری هلی که مدل های زیادی دارد، لیفتراک دیزلی می باشد. شما می توانید از نمایندگی لیفتراک هلی نمونه های متنوع این لیفتراک را خریداری کنید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که از این لیفتراک ها دریافت می شود، قدرت بالای آنها است. این نمونه از لیفتراک ها بارهای سنگین را در کمترین بازه زمانی جابجا می کنند و آنها را به ارتفاع بسیار بالایی می برند.

این لیفتراک ها را برای فضای باز طراحی کرده اند. اما شما می توانید در محیط های بسته که دارای تهویه مناسب هستند، از آنها برای جابجایی بار استفاده کنید. فضای کابین این لیفتراک بزرگ است و شرایط راحتی را برای افراد ایجاد می کند.

خرید لیفتراک های برقی از نمایندگی

شما برای خرید لیفتراک هلی می توانید نمونه برقی آن را هم بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تهیه نمایید. این نمونه از لیفتراک ها را برای محیط هایی که بسته هستند به کار می گیرند. این لیفتراک ها دود تولید نمی کنند و صدای زیادی ندارند. بنابراین اگر فضای بسته شما تهویه مناسبی ندارد می توانید این لیفتراک ها را تهیه کنید.

بسیاری از شرکت های داروسازی برای جابجایی بار از این نمونه لیفتراک استفاده می کنند. باتری های 48 ولتی روی این لیفتراک ها نصب می کنند. سیستم اصلی تغذیه این لیفتراک ها برق می باشد. لیفتراک های برقی به بردهای پیشرفته ای مجهز هستند

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا