021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نمایندگی لیفتراک کوماتسو - قسمت دوم

نمایندگی لیفتراک کوماتسو - قسمت دوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2647

شرکت بزرگ و معتبر طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، کوماتسو، برای رفاه حال مشتریان خود، مراکز مجهز نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک کوماتسو را در سراسر جهان راه اندازی نموده است. این شرکت، انواع لیفتراک های تولیدی خود نظیر لیفتراک برقی کوماتسو، لیفتراک دیزلی و دوگانه سوز کوماتسو را با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب به این نمایندگی های خود ارسال می کند.  

اهداف و مأموریت های نمایندگی لیفتراک کوماتسو

محصولات لیفتراک کوماتسو طبق نظارت مهندسان و بازرسی دقیق کارشناسان این حوزه طراحی و تولید می شوند؛ بنابراین بالا بودن کیفیت تمام قطعات اصلی و جانبی این دستگاه ها، امری بدیهی است و لذا مراکز نمایندگی لیفتراک کوماتسو نیز در راستای همین اهداف مشغول به فعالیت هستند. این نمایندگی ها مسئولیت راهنمایی و مشاوره خرید لیفتراک به مشتریان را بر عهده دارند؛ تمام خریدارانی که به نوعی با مسایل مالی، انتخاب لیفتراک یا محدودیت حمل بار و فضای انبار مواجه هستند می توانند با مراجعه به این نمایندگی ها، بهترین خدمات مشاوره را از متخصصان دریافت کنند.
تأمین قطعات اصلی و یدکی لیفتراک، یکی از مهم ترین برنامه های نمایندگی لیفتراک کوماتسو در جهان است. به عبارت ساده تر می توان گفت، کیفیت این قطعات، تضمین کننده کارایی و عمر لیفتراک های کوماتسو محسوب می شود. هر گونه نقص در یکی از قسمت های دستگاه موجب بروز اختلال در فرآیند بارگیری و حمل کالا خواهد شد و روند آن کارخانه یا صنعت را کند خواهد کرد. تأمین قطعات با کیفیت، راهی کوتاه برای رضایتمندی مشتریان و افزایش فروش لیفتراک کوماتسو به شمار می آید.
ارائه خدمات سرویس لیفتراک و تعمیرات آن، بخش دیگری از فعالیت هایی است که در نمایندگی لیفتراک کوماتسو انجام می شوند. مالکان انواع لیفتراک کوماتسو می توانند برای بازرسی دوره ای، عادی و کنترل ویژه لیفتراک های کوماتسو که خریداری نموده اند، به مراکز معتبر فروش انواع لیفتراک کوماتسو مراجعه کنند و از خدمات گارانتی و یا وارانتی محصولات برخوردار شوند. تعویض کامل لیفتراک در دوره گارانتی محصول نیز یکی از شرایط خاص این شرکت می باشد. در نمایندگی لیفتراک کوماتسو، تعمیرگاه های مخصوصی وجود دارند که اگر لیفتراک ها دچار عیوب جدی و حاد شده باشند، دستگاه ها به این تعمیرگاه ها منتقل می شوند و توسط متخصصان فنی مورد بررسی قرار می گیرند. انتقال لیفتراک های کوماتسو به نمایندگی باید با هماهنگی های قبلی صورت گیرد.

نحوه استفاده از خدمات سرویس لیفتراک در نمایندگی لیفتراک کوماتسو

پس از انتخاب و خرید یکی از انواع لیفتراک های کوماتسو، خریداران تا مدت زمان مشخصی که توسط شرکت تعیین شده است می توانند از خدمات آموزش اپراتور و تعمیرکار لیفتراک بهره مند شوند. این نمایندگی ها، برنامه ویژه ای برای آموز اپراتوری لیفتراک و تعمیرات جزئی این دستگاه ها برای مشتریان خود تنظیم نموده اند. برخی از خدمات خاص لیفتراک کوماتسو نیز به صورت رایگاه برای مشتریان ارائه می شوند.
استفاده از خدمات نمایندگی لیفتراک کوماتسو از لحاظ صرفه جویی در وقت و هزینه ها بسیار مقرون به صرفه است؛ با مراجعه به نمایندگی و به کارگیری تخصص افراد باتجربه در این حوزه می تواند به افزایش راندمان کارکرد لیفتراک، کاهش هزینه ها، استهلاک دستگاه و افزایش رضایت خرید این تجهیزات کمک شایانی نماید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا