021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید و فروش لیفتراک کارکرده

خرید و فروش لیفتراک کارکرده
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1538
برچسب ها

خرید لیفتراک دست دوم

خرید لیفتراک کارکرده یا دست دوم قطعاً بدون ریسک نیست و نکات خاص خودش را دارد. طبیعتاً ماشینی که قبلاً مورد استفاده قرار گرفته شده باشد و در اختیار فرد دیگری بوده باشد، نمی‌تواند صد در صد سالم باشد و هیچ گونه مشکلی در آن دیده نشود. اما یک دلیل بسیار بزرگ، کارخانجات و مردم را به سمت خرید لیفتراک دست دوم می‌برد.

دلیل اصلی محبوبیت این مدل لیفتراک‌ها، قیمت بسیار مناسب آنها است. با توجه به اینکه کارخانجات و مردم به دنبال این هستند که هزینه کمتری برای ماشین‌های صنعتی پرداخت کنند، خرید مدل دست دوم این ماشین برای آنها می‌تواند صرفه جویی در هزینه‌ها را به همراه داشته باشد. البته خرید دست دوم بیشتر برای صنایع و مشاغلی مفید است که میزان استفاده آنها از لیفتراک زیاد نباشد.

اگر قرار باشد لیفتراک زیاد مورد استفاده قرار بگیرد، خرید نوع دست دوم آن می‌تواند برای کارخانه ضرر هم به همراه داشته باشد. البته مورد دیگری که سبب می‌شود کارخانه‌جات باز هم به دنبال لیفتراک کارکرده بروند عدم حضور نمایندگی قابل اعتماد برخی از آنها در ایران است.

نبود نمایندگی سبب می‌شود بسیاری از تجهیزات لیفتراک‌ها در ایران به سختی تامین شود و به همین دلیل کارخانجات به سراغ خرید سیستم‌های دست دوم می‌روند. البته در خرید نوع کارکرده این ماشین‌ها هم شما باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا خرید کم دردسر تری را تجربه کنید. برخی از این نکات را در ادامه با هم مرور خواهیم کرد.

خرید لیفتراک کارکرده

در خرید لیفتراک کارکرده باید به چه نکاتی توجه کرد؟

طبیعتاً در خرید لیفتراک کارکرده باید حساسیت‌های بیشتری داشته باشید. زمانی که لیفتراک نو می‌خرید، دردسر زیادی از بابت سالم بودن قطعات و هزینه نخواهید داشت چرا که همه چیز مشخص است. اما در لیفتراک دست دوم چنین چیزی وجود ندارد. شما باید تمامی ‌قطعات و میزان سلامت آنها را تست کنید و مطمئن شوید مطابق با چیزی که دارید می‌خرید هزینه می‌کنید. ضمناً در خرید اینگونه لیفتراک‌ها یک شرط اصلی و اساسی باید داشته باشید.

اصلی ترین و اساسی ترین شرط شما در خرید لیفتراک دست دوم، سالم بودن قطعات حیاتی ماشین مثل موتور، گیربکس و قطعات الکترونیکی است. فروشنده یا باید سالم بودن این قطعات را اثبات و تضمین نماید یا نسبت به خرید قطعات جایگزین و سالم اقدام نماید.

اگر بتوانید برای لیفتراک کارکرده از فروشنده ضمانت نامه یا گارانتی بگیرید، کار فوق ‌العاده‌ای انجام داده‌اید. شما باید تمامی ‌قطعات لیفتراک را در بدو ورود به محل کار خودتان به وسیله کارشناسان مجرب و متخصص مورد بررسی فنی دقیق قرار دهید و از سلامت آنها آنگونه که فروشنده گفته است به طور کامل اطمینان حاصل کنید.

مراقب باشید در دام کلاهبرداران و سودجویان بازار ماشین‌های صنعتی نیفتید. این افراد معمولاً ماشین‌های خراب و غیر قابل استفاده را با قیمت‌های کلان به مشتریان خود می‌فروشند. مراقب باشید به اندازه یک ماشین سالم پول خرج نکنید و در نهایت یک ماشین بی استفاده و بی کاربرد نصیبتان شود. حتماً از افراد معتبر لیفتراک دست دوم خریداری کنید تا خیالتان آسوده‌تر باشد و خرید ایمن‌تری تجربه نمایید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا