021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی باطری - باطری فیام

باطری فیام
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4454

باطری فیام، یکی از منبع های تغذیه وسایل برقی و الکترونیکی است که توسط شرکت فیام در ایتالیا، تولید می شود. باطری فیام، مدل های مختلفی دارد؛ باطری فیام FGC 23505، FG 20721، 12 FLB 300، 250 AGM 6V، 12 HG 28، 12 FGH 65، از انواع باطری فیام است.
  باطری فیام، برای لیفتراک های برقی مورد استفاده قرار می گیرد. لیفتراک های برقی، ماشین های صنعتی هستند که برای کاربردهای مخصوص در محیط های باز و مخصوصاً برای فضاهایی مناسب  هستند که نباید هیچ گونه آلودگی در آنجا باشد. لیفتراک های برقی بهترین گزینه برای استفاده در انبارها، فضاهای بسته، کارخانجات، سردخانه ها، اسکله ها و ... هستند.
  شرکت باطری فیام ایتالیا، یکی از قدیمی ترین و معتبرترین تولید کنندگان باطری، با سابقه 80 ساله، در جهان است. باطری فیام، بالاترین عمر را در بین سایر برندهای باطری دارد. باطری های تولید شده توسط این شرکت در ماشین های صنعتی، کاربرد دارند.
  باطری فیام، به عملیات نگهداری نیازی ندارد ( به طور مثال اضافه کردن آب یا الکترولیت باطری). این باطری ها با دوام هستند و به طور متوسط در حدود 3 تا 5 سال و در دمای 20 درجه سانتی گراد، بالاترین کارایی را دارند.
  باطری های تولید شده در شرکت فیام، مطابق با استانداردهای بین المللی (EN 50272) ساخته می شوند. این باطری ها هم به صورت عمودی و افقی نصب می شوند. کارایی و راندمان باطری فیام بالاست. ظرفیت عملکرد این باطری ها در حدود 7 تا 28 آمپر ساعت است و در ولتاژ 4 تا 12 ولت کار می کنند.
  باطری فیام توسط تکنولوژی AGMM تولید می شود. این باطری ها در سیستم های امنیتی، سیستم اطفاء حریق، سیستم انتقال پیام، سیستم روشنایی اضطراری، آسانسورها و ... به کار می رود.
  در مورد باطری لیفتراک توجه به چند نکته اساسی، اهمیت دارد. کیفیت همه باطری ها به مرور زمان، کاهش می یابد. سرعت کاهش شارژ باطری ها در دماهای پایین، کمتر است. دمای زیاد، بر روی ولتاژ خروجی باطری تأثیر گذار است. باطری ها باید از لحاظ نشتی الکترولیت، به دقت کنترل شوند؛ این مواد شیمیایی به شدت سوزش آور هستند و هرگز نباید با پوست دست تماس داشته باشند.
  باطری فیام، نوعی باطری سرب – اسید است که از دو صفحه سربی تشکیل شده و اسید سولفوریک به عنوان الکترولیت در آن استفاده می شود. فناوری استفاده شده در باطری فیام، شامل دو نوع AGM و Gel است.
  در فناوری Gel، به الکترولیت باطری، پودر سیلیکا اضافه می کنند که فرم ژل مانندی به آن ها می دهد. در فناوری نوع AGM، در میان دو صفحه باطری، از فایبرگلاس استفاده می شود. 
  از فناوری نوع AGM، در موتورهای برقی به خاطر کاهش احتمالی نشت اسید ناشی از تصادفات و لرزش ها، استفاده می شود. باطری هایی که با این نوع فناوری تولید می شوند، وزن بسیار پایینی دارند و قابلیت دسترسی دائم به جریان برق را نیز برای آن ها فرآهم می سازد. باطری سرب – اسیدی فیام، در مواقعی که با قطعی برق مواجه هستیم، به خوبی با جریان برق DC انرژی برق را تأمین می کند.
  طول عمر باطری هایی که با تکنولوژی AGM، طراحی شده اند به طور متوسط بین 5 تا 10 سال است. هر چه بیشتر از این باطری استفاده شود، استهلاک باطری بیشتر و در نتیجه عمر دستگاه کمتر خواهد شد.
  طول عمر باطری فیام، به کیفیت ساخت باطری، نوع مصرف، نگهداری صحیح، زمان شارژ و دشارژ شدن باطری و دمای محیطی بستگی دارد. با رعایت نکات مهم استفاده از باطری فیام که در کاتالوگ آن، توسط کارخانه تولید کننده درج شده است، می توان عمر باطری و راندمان عملکردی را افزایش داد. 
نمایندگی های مجاز باطری فیام، بهترین خدمات را برای فروش و پشتیبانی مشتریان ارائه می کنند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا