021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک در ایران؟

تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک در ایران؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4650

تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک در ایران؟

شاید اصطلاح" تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک" را به مرور شنیده باشید، اما ندانید که دقیقا در مراکز ارائه خدمات لیفتراک چه خدماتی به شما تعلق می گیرد و منظور از این جمله کوتاه چیست، پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با آن آشنا کنیم.

لیفتراک ها برای هر واحد تولیدی یا صنعتی مهم هستند و به نوعی به یک ضرورت تبدیل شده اند. آنها به کارگران اجازه می دهند تا بدون دخالت دست و تنها با اشاره چند فرمان کوچک کالاهای سنگین و لوازم سنگین را از قفسه های سطح بالا به مسافت های کوتاه منتقل کنند. لیفتراک ها علاوه بر کاهش حجم کار کارکنان برای انجام بسیاری از کارها نیز می توانند به شما کمک کنند.

با این حال، همراه با مزایای بیشماری که ارائه می دهد، لیفتراک ها محدودیت های زیادی نیز دارند. خرابی مکانیکی قطعات لیفتراک نه تنها منجر به افزایش زمان خرابی در کار انبار می شود،  بلکه نگرانی های بسیاری از نظر ایمنی را برای کارگران ایجاد می کند. به همین دلیل است که می توانید روی مراکز تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک حساب باز کنید و تعمیر لیفتراک خود را به آنها بسپارید.

از مهمترین کارهایی که شما می توانید در مراکز تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک انجام دهید، عبارت است از:

  • سرویس لیفتراک در طول سال به صورت منظم و با عقد قرارداد
  • خرید و فروش لیفتراک های کارکرده و نو
  • تعمیر لیفتراک های خراب
  • تعویض قطعات فرسوده و معیوب
  • تعویض روغن و موتور
  • عیب یابی سیستم روشنایی

بهتر است بدانید که نگهداری منظم لیفتراک خطر تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک را بسیار کاهش می دهد، اما مشکل ممکن است دیر یا زود رخ دهد. پس بهتره در طول سال چندین بار برای سرویس به مراکز فنی لیفتراک  مراجعه کنید.

 تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک

فروش قطعات لیفتراک همه برندها؟

یک مشکل رایج در اکثر لیفتراک ها این است که به مرور زمان و بعد از سالها کار کردن، دچار فرسودگی قطعات و خرابی می شوند و نیاز به تعویض پیدا می کنند. البته هزینه قطعات از کار افتاده بستگی به نوع آنها دارد، برخی از قطعات مانند چراغ های روشنایی و یا شکستگی فرمان، صندلی و بدنه با هزینه کم قابل جبران هستند، اما خرید لاستیک نو، تعویض قطعات موتور و ... ممکن است هزینه زیادی را به همراه داشته باشند.

تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک به صورت منظم باعث اطمینان از عملکرد کارآمد و ایمن لیفتراک هامی شود و همچنین باعث جلوگیری از هزینه های گران قیمت می شود. توانایی شناسایی مشکلات در روزهای اول یا پیش بینی و از بین بردن خرابی های احتمالی بسیار ارزشمند است.

از مهمترین مشکلاتی که به صورت مکرر در لیفتراک ها اتفاق می افتد، می توان به اجزای الکتریکی آن اشاره کرد. لیفتراک ها اجزای الکتریکی زیادی دارند که اگر لیفتراک بدون تعمیر و نگهداری منظم کار کند، می تواند مشکلات جدی ایجاد کند. با این حال، اگر تاریخ استفاده باتری از زمان معین خود بگذرد، می تواند باعث اختلال در عملکرد قطعات الکتریکی شود. این امر همچنین ممکن است منجر شود که لیفتراک شما با مشکل روبرو شود یا از کار بیفتد. فوراً باتری را تعویض کنید تا مشکل برطرف شود و حتماً مرتباً از نظر نشت و میزان مایعات آن را بررسی کنید.

 

https://www.accurateforklift.net

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا