021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک سپاهان چگونه است؟

خرید لیفتراک سپاهان چگونه است؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2556

محبوبیت لیفتراک سپاهان در ایران

خرید لیفتراک سپاهان در کشور ما طرفداران زیادی دارد. این ماشین صنعتی در دهه ۷۰ شمسی برای اولین بار در شهر زیبای اصفهان طراحی و تولید شد. لیفتراک تولید شده به وسیله شرکت سپاهان علاوه بر اینکه کیفیت بسیار خوبی دارد، با نمونه‌های خارجی در حال رقابت است و توانسته است در بسیاری از کشورهای منطقه طرفداران زیادی پیدا کند. یکی از ویژگی‌های مثبت لیفتراک سپاهان، تنوع تولیدات آن است. معمولاً شرکت‌هایی که در ایران در زمینه تولید ماشین‌های صنعتی فعالیت دارند، طراحی و تولید محدودی دارند.

یعنی تعداد محصولات آنها بسیار اندک است و حق انتخاب خریدار دامنه بسیار کوچکی را در بر می‌گیرد. اما شرکت سپاهان با کمک گرفتن از خلاق ترین و به روز ترین متخصصین تولید لیفتراک در کشور، توانسته است محصولات گوناگون بر اساس نیازهای مختلف جامعه طراحی کند. البته خرید این لیفتراک فقط همین ویژگی مثبت را ندارد. مزایای زیادی وجود دارد که شما را مجاب می‌کند، به جای خرید لیفتراک خارجی به سراغ لیفتراک سپاهان بروید.

مزایای خرید لیفتراک سپاهان

همانگونه که گفتیم خرید لیفتراک سپاهان چندین و چند مزیت برای شما به همراه خواهد داشت. در ادامه مهمترین مزایای خرید این ماشین صنعتی و پیشرفته را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم:

- قیمت:

لیفتراک سپاهان در ایران تولید می‌شود و بسیاری از متریال‌های آن ساخت ایران هستند. به همین دلیل بسیاری از هزینه‌های مربوط به آن از طریق ریال تامین می‌شود و نیاز به هزینه دلاری ندارد. با این شرایط کاملاً مشخص است که قیمت این لیفتراک در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی بسیار کمتر است و برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

- خدمات پس از فروش:

متاسفانه به دلیل اینکه بسیاری از شرکت‌های خارجی کشور ما را تحریم کرده‌اند، امکان استفاده از خدمات پس از فروش آن‌ها برای ما وجود ندارد. اما اگر لیفتراک سپاهان بخرید، می‌توانید از تمامی ‌خدمات پس از فروش استفاده کنید.

خرید لیفتراک سپاهان

- نمایندگی:

اکثر شرکت‌های خارجی که در ایران فروش لیفتراک بالایی دارند، حداکثر یک نمایندگی در تهران دارند. اما لیفتراک سپاهان به دلیل این که در داخل کشور تولید می‌شود در بسیاری از استان‌های مهم کشور نمایندگی دارد. این ویژگی به خریداران این لیفتراک کمک می‌کند برای برطرف کردن مشکلات خود راحت تر بتوانند با تولید کننده ارتباط بگیرند.

- تعمیر:

لیفتراک خارجی وقتی در داخل ایران خراب می‌شود به دلیل اینکه بسیاری از قطعات آن در بازار داخلی وجود ندارد، تا مدت‌ها غیر قابل استفاده می‌شود. حتی برای خرید قطعه نیز شما باید دردسرهای زیادی را پشت سر بگذارید و هزینه زیادی پرداخت کنید. اما وقتی لیفتراک سپاهان داشته باشید، برای جایگزینی قطعات آن هیچ دردسری نخواهید داشت. شما به راحتی می‌توانید از طریق نمایندگی و بازار انواع مختلف قطعات این شرکت را خریداری کنید.

- پشتیبانی:

با توجه به اینکه شرکت سپاهان در داخل کشورمان فعالیت دارد، میزان پشتیبانی آن از خریداران لیفتراک در مقایسه با شرکت‌های خارجی بسیار بیشتر است. احتمال اینکه شما بتوانید با شرایط خرید اقساطی و راحت لیفتراک سپاهان بخرید بسیار زیاد است. از طرفی به دلیل وجود شرکت سپاهان در ایران، شما آسان تر می‌توانید از ضمانت نامه خودتان استفاده کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا