021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

ریچ استاکر - آشنایی با تعمیرات انواع لیفتراک

آشنایی با تعمیرات انواع لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1926

بررسی تعمیرات لیفتراک

لیفتراک ها جز یکی از ماشین آلات پرکاربرد در صنایع مختلف می باشند که از آن برای جا به جایی و حمل و نقل بار استفاده می شود بنابراین مانند هر محصول و ماشین دیگر ممکن است دچار خرابی و مشکل گردند. خرابی لیفتراک ها ممکن است بر اثر عوامل مختلف به وجود آیند که در این صورت تعمیرات لیفتراک باید به موقع انجام شود تا در عملکرد لیفتراک تاثیر منفی نداشته باشد.

در واقع شرکت ها و برند های مختلفی تولید کننده انواع لیفتراک می باشند که در مدل های مختلف آن ها را طراحی و به بازار عرضه می کنند. پس با توجه به این موضوع لیفتراک ها در انواع و مدلهای مختلفی در بازار موجود می باشند که هر کدام از آن ها برای تعمیر تخصص مخصوص به خود را احتیاج دارد. در واقع هر کدام از این شرکت های تولید کننده لیفتراک دارای نمایندگی های زیادی در سراسر جهان هستند که دارای خدمات پس از فروش می باشند و آماده خدمت رسانی به مشتریان خود هستند پس در صورت ایجاد هرگونه مشکل بهتر است برای تعمیر آن لیفتراک به نمایندگی های معتبر همان برند مراجعه کرد.

یکی از نکات مهم برای کاهش هزینه های تعمیرات لیفتراک نگهداری صحیح آن است و همچنین بازرسی روزانه لیفتراک باعث صرفه جویی در هزینه تعمیرات می گردد و سبب افزایش و اطمینان از ایمنی این دستگاه می شود. زیرا بازرسی اولیه کمک می کند که اگر مشکلی برای لیفتراک پیش آمده است در همان مراحل اولیه تعمیر گردد تا سبب مشکلات جدی تر و آسیب به دیگر قطعات نگردد.

از دیگر نکات مهم که در هنگام تعمیر باید به آن توجه داشت عبارت است از: شناسایی مشکلات اصلی، بازرسی چند وقت یک بار لاستیک ها، بازرسی سطح شارژ باتری، بازرسی مایع ضد یخ در موتور، تنظیم فرمان و کنترل اهرم ها، تنظیم سیستم دستگاه.

تعمیرات لیفتراک

تعمیر انواع لیفتراک

معمولا لیفتراک ها در سه دسته دیزلی، برقی و دوگانه سوز قرار دارند که هر کدام تعمیر مخصوص به خود را دارد که باید در این زمینه از متخصص کاربلد و با تجربه استفاده شود تا کار تعمیر به صورت اصولی و دقیق صورت پذیرد.

لیفتراک های دوگانه سوز که منبع سوخت آن ها گاز و بنزین می باشد و دارای موتور های احتراق داخلی هستند. همچنین لیفتراک های برقی از یک منبع برقی برای به حرکت درآوردن موتور خود استفاده می کند و لیفتراک های دیزلی دارای موتور های قدرتمندی هستند که قدرت جا به جایی بار های بیشتری را دارند.

بنابراین هر یک از لیفتراک ها از فناوری های خاصی استفاده شده است و برخی از قطعات آن ها با یکدیگر متفاوت هستند و در نتیجه تعمیرات آن ها نیز با هم فرق دارند. پس برای تعمیرات لیفتراک باید در ابتدا نوع و مدل لیفتراک مشخص شود و بعد از آن عیب یابی دقیق آن انجام شود و بتوان قطعه خراب را پیدا کرد و بعد آن را تعمیر و در صورت نیاز با قطعه جدید تعویض کرد.

استفاده از قطعه با کیفیت و اورجینال یکی دیگر از نکات مهم در هنگام تعمیر لیفتراک است که بهتر است به آن توجه شود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا