021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک در مدل های مختلف

خرید لیفتراک در مدل های مختلف
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1759

شرکت های مختلفی که امروزه در زمینه ی ساخت و ساز و صنعت مشغول به فعالیت هستند برای صرفه جویی در زمان مربوط به حمل و نقل بار های سنگین و همچنین آسان تر کردن کار ها مجبور به استفاده از یک وسیله ی قدرتمند می باشند تا بتواند برای آن ها انجام چنین کار هایی را تسهیل نماید. خرید لیفتراک یکی از بهترین راه حل های موجود برای خنثی کردن این مشکلات می باشد.

لیفتراک دستگاهی است که در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد و به صورت دو گانه سوز و تک گانه سوز مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای دو شاخک است که برای بالا و پایین کردن بار ها و در کنار آن جا به جایی بار ها مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل کارایی بسیار خارق العاده ای که دارا می باشد توانسته است محبوبیت بسیار زیادی را در بین افراد و مصرف کنندگان خود به دست بیاورد.

خرید لیفتراک در مدل های مختلف بر حسب نوع موتور آن

اولین مدل از لیفتراک را که می بایست به آن اشاره نماییم لیفتراک دیزل نام دارد. این مدل از لیفتراک ها برای استفاده در محیط های باز دارای صلاحیت کاملی می باشند و بهترین گزینه برای این محیط ها هستند. علت این امر آن است که ذرات دیزل و در کنار آن بخار و یا دود اگزوز به راحتی در فضای باز پخش می گردد و سبب آلودگی های زیست محیطی نمی گردد. در کنار این مورد باید ذکر گردد که این مدل از لیفتراک ها کارایی بهتر و بیش تری نسبت به مدل های گاز سوز دارند.

مدل دیگری از لیفتراک که می بایست آن را معرفی نماییم لیفتراک دو گانه سوز نام دارد. این نوع لیفتراک به دلیل توانایی کار کرد با گاز مایع در فضا های بسته کار کرد عالی و بسیار راحتی را برای مصرف کننده های خود ارائه می کند. در کنار این مورد لیفتراک های دو گانه سوز آلودگی های زیست محیطی بسیار کمی را به وجود می آورند که در نوع خود بسیار جالب و ارزشمند می باشد.

خریدن لیفتراک

آخرین مدل از لیفتراک ها که لیفتراک های برقی نام دارند می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای انواع شرکت های نیازمند لیفتراک باشد. علت این امر آن است که مدل های فوق به هیچ عنوان آلودگی های زیست محیطی به بار نمی آورند و در مقایسه با دیگر لیفتراک ها که از سوخت استفاده می کنند و نیاز به هزینه های بالایی برای تامین سوخت دارند هزینه ی آنچنانی ندارند. این نوع لیفتراک ها به صورت برقی شارژ شده و با کم ترین هزینه و بیش ترین کارایی مشغول به انجام وظیفه می شوند.

برای خرید لیفتراک چه میزان بودجه باید در نظر گرفت؟

قیمت لیفتراک ها به دلیل این که اکثرا وارداتی بوده و وابسته به قیمت ارز هستند ثابت نمی باشند و به دلیل نوسانات سنگین ارز و همچنین عدم ثبات اقتصادی حاکم بر کشور دارای یک قیمت واحد نیستند. نکته ای که برای خرید لیفتراک وجود دارد این است که افراد می توانند با یک بودجه ی مناسب صاحب یک لیفتراک با مزیت های خارق العاده با برند دلخواه خود شوند و شرایط برای خرید لیفتراک در کشور کاملا مساعد می باشد و مشکلی خاصی در این زمینه وجو

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا