021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - روشی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

روشی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1710

معرفی کامل لیفتراک هلی

به نظر شما، قبل از اختراع ماشین آلات و ابزارهای مختلف، بشر از چه چیزی برای بلند کردن و جابجایی اجسام بهره می برد؟ با پیشرفت تکنولوژی، بشر دریافت که به کمک لیفتراک می تواند لوازم مختلف را حرکت دهد و در صورت نیاز، تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی را انجام دهد. البته طی سال ها آزمون و خطا برای تولید این دستگاه ها، امروزه تکنولوژی های نوآورانه در ساخت آن ها مبذول می شود و هر کدام با نام و برند خاصی از دیگر متمایز می شوند.

دستگاه لیفتراک هلی، با داشتن ویژگی های مختلف، عملکرد حمل و نقل داخل یک مجموعه و شرکت را سهولت می بخشد. با استفاده از این دستگاه، قادر هستید تمامی بارهای سنگین را به راحتی از زمین بلند کرده و به محل دیگری منتقل کنید. وجود قطعات مختلفی نظیر صفحه های نمایشگر، آلارم، سیستم های هشدار دهند و .... همگی به کارکرد هرچه بهتر دستگاه کمک کرده است.

لیفتراک هلی، حداکثر ایمنی را برای شما به بار می آورد و به هیچ عنوان خطر واژگونی ندارد. خدمات گارانتی که همیشه حین خرید لیفتراک ارائه می شود، بهترین راه برای کسب اطمینان از کارکرد دستگاه است. سعی کنید هنگامی که قصد تهیه لیفتراک را دارید، از خدمات گارانتی و ضمانت نامه ای که به همراه آن ارائه می شود، اطمینان لازم را کسب کنید.

روشی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

اهمیت نگهداری از دستگاه لیفتراک

 بسیاری از شرکت ها پس از خرید دستگاه لیفتراک، آن را بدون هیچ بررسی سالانه و برنامه ریزی شده ای تا مدت ها مورد استفاده قرار می دهند. با این حال ، تولید کنندگان پیشنهاد می کنند که بسته به ساعت استفاده، یک برنامه نگهداری پیشگیرانه برای لیفتراک داشته باشید. تعمیر و نگهداری منظم و کافی نه تنها به سالم ماندن تجهیزات کمک می کند، بلکه برخی از مزایای دیگر را نیز با خود به همراه خواهد داشت.

این مزایا عبارتند از:

- بهره وری را افزایش داده و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد.

- هزینه های پیش بینی نشده و غیر ضروری را کنترل می کند.

- از خرابی قسمت هایی مانند موتور جلوگیری می کند.

- خطر تصادفات در محل کار را کاهش می دهد.

- با تولید زباله و کاهش گازهای آلاینده از محیط زیست مراقبت می کند.

- از خستگی مفرط و طولانی مدت نیروی کار انسانی جلوگیری می نماید.

تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی با توجه به نوع دستگاه و ساعات کار با آن متفاوت است. به طور کلی، نگهداری پیشگیرانه ممکن است از یک بررسی کامل تجهیزات تشکیل شود، تا اطمینان حاصل گردد که تمام سیستم های لیفتراک در شرایط خوبی قرار دارند و به خوبی کار کنند.

نکته مهم

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید تا عمر مفید را افزایش داده و زمان عدم تحرک لیفتراک خود را کاهش دهید، این است که تعمیر دستگاه لیفتراک توسط پرسنل واجد شرایط انجام می شود. اگر یک تکنسین غیر حرفه ای سعی در تشخیص مشکلات داشته باشد، ممکن است شما را به دردسر بیندازد. همچنین امکان دارد بخش های غیر ضروری را که باعث هزینه های غیر ضروری می شود، مورد بررسی قرار دهد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا