021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نمایندگی لیفتراک تویوتا

نمایندگی لیفتراک تویوتا
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5364

در حال حاضر شرکت های زیادی در جهان در حال طراحی و تولید انواع لیفتراک می باشند و سعی دارند محصولات رقابتی با کیفیت بالا را به بازار عرض کنند؛ تمام این شرکت ها قصد دارند در زمینه فروش لیفتراک به رتبه برتر جهانی دست پیدا کنند. 
یکی از شرکت های مهم و معروف تولید ماشین آلات صنعتی و انبارداری، شرکت تویوتا است. این شرکت جزو برترین های این حوزه به شمار می رود و با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و به کارگیری فناوری های نوین روز، دستگاه های مدرنی را طراحی و روانه بازار کرده است. خصوصیات و قابلیت های یک لیفتراک، تعیین کننده میزان موفقیت این دستگاه ها در صنایع خواهد بود. نمایندگی لیفتراک تویوتا، مرکزی است که به عنوان نماینده رسمی این شرکت مسئول فروش و ارائه خدمات گارانتی دستگاه به خریداران می باشد.

انواع لیفتراک تویوتا

شرکت تویوتا علاوه بر تولید لیفتراک، انواع بالابرها، استاکر، ماشین آلات راهسازی و عمران، جک پالت و پالت تراک را نیز طراحی و تولید می کند. این مطلب صرفاً به بررسی لیفتراک های تویوتا اختصاص دارد و بررسی سایر محصولات از حوصله این بحث خارج است.
لیفتراک های تویوتا به سه دسته اصلی لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه سوز و لیفتراک های دیزلی تقسیم بندی می شوند. اگر بخواهیم مدل های مختلف لیفتراک تویوتا را از لحاظ کاربری بررسی کنیم باید بگوییم لیفتراک های برقی جزو لیفتراک های سبک تلقی می شوند و به لحاظ نوع منبع انرژی که برای دستگاه استفاده می شود، فقط برای کاربرد در کارخانه های کوچک، سوله های صنعتی و فضاهای سربسته مناسب هستند.
لیفتراک های برقی تویوتا را نمی توان در فضاهای آزاد به کار برد؛ دلیل آن هم واضح است؛ لیفتراک برقی تویوتا به وسیله انرژی الکتریکی کار می کند و بدیهی است که تأمین برق و کابل کشی در فاصله های زیاد امکان پذیر نخواهد بود.
لیفتراک دیزلی تویوتا جزو لیفتراک های سنگین محسوب می شود. بر خلاف لیفتراک های برقی، از لیفتراک دیزلی تویوتا می توان در فضاهای باز نظیر گمرک، بنادر و معادن استفاده نمود. به نظر می رسد دو مدل لیفتراک برقی و دیزلی تویوتا مشتریان خاص خود را دارند، زیرا کاربری آن ها متفاوت می باشد.

ویژگی ها و امکانات انواع لیفتراک تویوتا

قابلیت های یک دستگاه لیفتراک که مهندسان برای این دستگاه طراحی می کنند به عنوان امکانات آن معرفی می شود. وجود موتورهای پرقدرت در لیفتراک موجب افزایش راندمان و عملکرد بارگیری می شود. بارهایی با وزن 1 تا 40 تن را می توان با استفاده از انواع لیفتراک تویوتا جابه جا نمود.
اهرم های قوی، ترمز ایمن و چرخ های متحرکی که به سادگی بر روی سطوح ناهموار حرکت می کنند، از مهم ترین خصوصیات لیفتراک های تویوتا هستند. شاخک ها و دکل های لیفتراک تویوتا به گونه ای طراحی شده است که در هنگام بارگیری، احتمال واژگون شدن بار وجود نخواهد داشت. موتور لیفتراک به گونه ای طراحی شده است که بازدهی فوق العاده ای داشته باشد؛ همچنین این موتورها تحت استانداردهای محیط زیست تولید شده اند، بنابراین هیچ آلودگی برای محیط زیست تولید نیم کنند.
اتاقک مجهز راننده، کمربند ایمنی، کنترل آسان لیفتراک، تحرک و توقف بر روی سطح شیب دار و میدان دید وسیع برای راننده از امکانات اصلی لیفتراک تویوتا می باشد.

انتخاب و خرید لیفتراک های تویوتا

انتخاب و خرید یک دستگاه لیفتراک تویوتا در نگاه اول کار بسیار دشواری است؛ اما قرار نیست فردی که قصد خرید یک لیفتراک نو را دارد به تنهایی این راه را طی کند. شرکت تویوتا با ایجاد کردن مراکز معتبری با عنوان نمایندگی لیفتراک تویوتا اقدام به ارائه خدمات فروش و پس از فروش این دستگاه ها در سراسر جهان نموده است.
پس از آنکه بودجه خود را برای خرید این دستگاه ها تعیین نمودید می توانید با مراجعه به نمایندگی لیفتراک تویوتا، اطلاعات کاملی را از کارشناسان مربوطه دریافت کرده و سپس برای خرید تصمیم گیری نمایید. کارشناسان گروه صنعتی "آلفا ماشین" نیز آماده ارائه خدمات در این زمینه به مشتریان عزیز می باشند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا