021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک هیوندای قسمت سوم

خرید لیفتراک هیوندای قسمت سوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3930

شرکت هیوندای علاوه بر لیفتراک، تولید کننده انواع ماشین آلات راهسازی نیز می باشد. تمام دستگاه های تولید شرکت هیوندای از کیفیت و امکانات فوق العاده ای برخوردار هستند.
شرکت هیوندای، لیفتراک های خود را در سه نوع مختلف لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز به بازار عرضه می کند. هر سه مدل لیفتراک هیوندای دارای امکانات کاملی هستند و ویژگی های منحصر به فردی دارند. قابلیت های لیفتراک های هیوندای موجب شده است این دستگاه ها در جهان در رتبه بسیار بالایی قرار بگیرند.
انواع لیفتراک هیوندای در کارخانه های کوچک و بزرگ، انبارها، گمرک، بنادر، صنایع شیمیایی، فروشگاه های بزرگ و ... برای حمل و نقل بار در وزن های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.
 امکانات یک لیفتراک و نوع کاربری آن در قیمت دستگاه تأثیرگذار هستند. اگر قصد خرید یک لیفتراک هیوندای را دارید، ابتدا باید بودجه ای را برای این کار در نظر بگیرید؛ سپس تمام مشخصات فنی این لیفتراک ها را بررسی کرده و یکی از آن ها را انتخاب نمایید. 
قابلیت ها، امکانات و مشخصات فنی انواع لیفتراک هیوندای 
لیفتراک های هیوندای می توانند از 1 تن بار تا 25 تن را جابه جا کنند. لیفتراک های برقی هیوندای ابعاد کوچک تری دارند و در فضاهای محدود و کم وسعت مانند انبارهای کوچک و سوله های سربسته از آن ها استفاده می شود. حداکثر ظرفیت حمل بار توسط لیفتراک برقی هیوندای، 4 تن است. این لیفتراک  از لیفتراک های دیزلی هیوندای در فضاهای وسیع و کارخانه های بزرگ استفاده می شود. لیفتراک های دیزلی در مقایسه با سایر مدل های این دستگاه ها، ابعاد بزرگ تری دارند و از سوخت دیزل به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند. 
لیفتراک دوگانه سوز هیوندای از دو منبع دیزل و گاز طبیعی به عنوان سوخت استفاده می کند. این لیفتراک ها محبوبیت زیادی دارند و می توانند از 5 تا 10 تن بار را جابه جا کنند.
تمام مدل های لیفتراک هیوندای مجهز به موتورهای قدرتمند، اهرم های قوی، سیستم های هشدار و سیستم های روشنایی می باشند. استفاده از لیفتراک های هیوندای موجب کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری می شود و از این جهت بسیار مقرون به صرفه هستند. از طرفی دیگر، این دستگاه ها از بروز حوادث ناگهانی که در هنگام حمل بار ممکن است رخ دهد و خسارات جدی به کالا وارد می کند، جلوگیری می کنند.
اتاقک راننده مجهز به تمام امکانات رفاهی، صندلی ارگونومیک، دکل های قوی، تحرک و توقف روی سطوح ناهموار و ترمزهای قوی، از قابلیت های دیگر این دسته از لیفتراک ها هستند.


مدل های مختلف لیفتراک هیوندای
محصولات متنوع لیفتراک هیوندای را می توان به صورت زیر دسته بندی نمود:
*لیفتراک هیوندا دیزلی سری D – 7E  / 5 تا 8 تن
50D-7E / 60D-7E / 70D-7E / 80D-7E
*لیفتراک هیوندا دیزلی سری 7E / 5/3 تن
20D-7E / 25D-7E / 30D-7E / 33D-7E
*لیفتراک هیوندا برقی مدل 20B – 9 / 2 تن
*لیفتراک هیوندا دوگانه سوز مدل 20G / 7M / 2 تن
مدل 15L – 7M / مدل 18L – 7M / مدل 20L – 7M
*لیفتراک هیوندا دوگانه سوز سری 33G – 7M  / 3 تن
25G – 7M / 30G – 7M / 33G – 7M
*لیفتراک دیزلی هیوندا مدل 20G-7M /  11 تن

خرید لیفتراک هیوندای قسمت اول

خرید لیفتراک هیوندای قسمت دوم

خرید لیفتراک هیوندای قسمت چهارم

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا