021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان

آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2610

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان

برای اطلاع از چگونگی تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان بهتر است در ابتدا با قطعات مختلف این لیفتراک ها آشنا شد در واقع لیفتراک های سپاهان از قطعات مختلفی تشکیل شده اند که هر کدام کارایی و ویژگی های خاص خود را دارند بنابراین بررسی و آشنایی با این قطعات می تواند در تعمیرات آن ها کمک بزرگی نماید. پس در ابتدا برای تعمیر لیفتراک باید تمامی قطعات و خود دستگاه با دقت بازرسی شود تا تعمیر آن به درستی انجام شود.

درباره تعمیر قطعات مختلف این لیفتراک باید گفت با توجه به این که این محصول ایرانی است و در داخل کشور تولید می شود پس دارای نمایندگی های زیادی در داخل ایران می باشد و این باعث شده است تعمیر قطعات لیفتراک سپاهان نسبت به سایر برند های خارجی بسیار راحت تر باشد و تمامی لوازم یدکی آن در نمایندگی های فعال موجود می باشند.
لیفتراک های سپاهان در سه نوع گاز سوز، دیزلی و برقی تولید می شوند که هر کدام از قطعات مختلفی تشکیل شده اند. اما برخی از مهم ترین این قطعات عبارت است از:

مهم ترین قسمت یک لیفتراک مربوط به موتور آن می باشد که معمولا این موتور ها از کیفیت و قدرت خوبی برخوردار هستند. همچنین دکل ها و شاخک ها که وظیفه حمل و جا به جایی بار را بر عهده دارند یکی دیگر از قطعات لیفتراک ها می باشد. علاوه بر این تمامی لیفتراک ها دارای قطعاتی مثل بالابرها، زنجیر، نگهدارنده ها، اتاق راننده، فرمان، پدال، چراغ ها، سیلندر ها و... می باشند و در صورت خراب شدن هر یک از این قطعات باید آن ها را تعمیر و یا تعویض نمود.

تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان

تعمیر لیفتراک

مراکز و نمایندگی مختلف سپاهان در سراسر ایران و بیشتر شهرستان ها وجود دارد که برای تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان می توان به آن ها مراجعه کرد و به صورت تخصصی برای ارائه خدمات انواع لیفتراک سپاهان آماده هستند و در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل برای لیفتراک، شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی ها قطعات لیفتراک خود را تعمیر و در صورت نیاز تعویض نمایید.

علاوه بر این هنگامی که لیفتراک شما در زمان و محل کار دچار مشکل شده باشد و شما نتوانید که آن را به نمایندگی های مربوط برسانید در این صورت می توان از خدمات سیار این نمایندگی ها استفاده کرد و با اولین تماس و در کوتاه ترین زمان این نمایندگی ها تعمیرکاران با تجربه و متخصص خود را به آن محل می رسانند و کار تعمیرات را انجام می دهند.

تعمیر هر یک از این قطعات با توجه به این که با استفاده از تکنولوژی روز ساخته شده است پس کار هر کسی نمی تواند باشد و به تخصص احتیاج دارد و نیازمند دانش و فناوری به روز می باشد که برای انجام این کار از مهندسان و متخصصانی که آموزش های لازم را طی کرده اند و کاملا بر روی این قطعات تسلط دارند استفاده می شود. همچنین برای پیدا کردن مشکل لیفتراک ها باید از ابزار آلات دقیق و با کیفیت استفاده شود تا به کمک آن تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان به بهترین شکل صورت گیرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا