021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1494

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

لیفتراک ها جز یکی از پرکاربردترین ماشین های صنعتی می باشند که در صنایع مختلف از آن ها برای جا به جایی بار های سنگین استفاده می کنند. بنابراین با توجه به کاربرد زیاد آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و ممکن است بر اثر عوامل مختلف و با گذشت زمان دچار خرابی و مشکل شوند و هرگونه مشکل ممکن است اثرات منفی برای این صنایع داشته باشد. پس آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند می تواند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند و در طول عمر دستگاه تاثیرگذار باشد.

لیفتراک های سهند در انواع و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که هر یک از آن ها از قطعات مختلفی تشکیل شده اند و ممکن است تعمیرات آن ها با یکدیگر متفاوت باشند. بنابراین قبل از اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعه خراب بهتر است با آن اجزا آشنایی کامل داشت تا بتوان به درستی تعمیر آن ها را انجام داد.

به طور کلی قطعات لیفتراک سهند را می توان در سه دسته تقسیم بندی کرد که هر کدام از آن ها خود دارای اجزای مختلفی می باشند. این اجزا شامل قطعات موتوری لیفتراک، قطعات مربوط به گیربکس لیفتراک و قطعات مرتبط به شاسی لیفتراک می باشد.

قطعات موتوری که معمولا جز یکی از مهم ترین اجزای یک لیفتراک است و وظیفه روشن و خاموش کردن دستگاه بر عهده آن است قطعات موتوری از اجزای مختلفی مثل استارت، فشنگی روغن موتور، رینگ پیستون و... تشکیل می شوند. دسته بعدی قطعات گیربکسی است و شامل مواردی مثل پمپ حرکت، بلبرینگ ها، پمپ گیربکس و... می شوند. دسته سوم یعنی قطعات مربوط به شاسی نیز شامل مواردی مثل جک فرمان، مخزن پمپ ترمز، دسته موتور، سوئیچ استارت و... می شوند.

تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

نکات مهم در زمان تعمیر لیفتراک

در واقع نگهداری اصولی و درست از لیفتراک باعث می شود که این محصول بتواند مدت زمان بیشتری را بدون ایجاد هیچ گونه مشکل به کار خود ادامه دهد و طبیعی است که اگر به درستی از این محصول استفاده نگردد دستگاه مرتب دچار خرابی می گردد. اما به طور کلی با مرور زمان و استفاده طولانی مدت از این دستگاه لیفتراک ممکن است دچار فرسودگی گردد و بسیاری از قطعات این لیفتراک ها با مشکل رو به رو شوند.

یکی از نکات مهم برای تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند در هنگام ایجاد مشکل برای قطعه ها، تعویض و تعمیر به موقع آن ها است که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تعویض و یا تعمیر آن به متخصصان با تجربه و کاربلد واگذار شود و برای انجام این کار به تعمیرگاه های معتبر مراجعه شود.

اما نکته مهم دیگر برای جلوگیری از به وجود آمدن آسیب جدی برای دستگاه بازرسی روزانه از قطعات و تجهیزات آن است که برای این کار بهتر است تمامی قطعات به صورت روزانه و با دقت بررسی شوند.

به طور کلی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند نسبت به نمونه های خارجی بسیار آسان تر می باشد زیرا تمامی دانش های مربوط به ساخت و طراحی آن در اختیار نمایندگان قرار دارند و تعمیرکاران می توانند به راحتی قطعات خراب را تعمیر و در صورت نیاز تعویض نمایند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا