021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک برای صنایع فولاد

خرید لیفتراک برای صنایع فولاد
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3259

یکی از مهم ترین صنایعی که به خرید لیفتراک، نیاز اساسی دارد، صنایع فولاد و تولید انواع رول ها و ورقه های فولادی است. انواع فولاد آلیاژی که در این کارخانه های بزرگ تولید می شوند، وزن فوق العاده سنگینی دارند؛ بنابراین برای حمل و نقل آن ها به تجهیزات و ماشین آلات قوی با موتور پرقدرت نیاز است به طوری که بتواند در طول یک روز، بدون نقص و اختلال، بارها را با حداکثر ایمنی جابه جا کند. خرید لیفتراک های سنگین وزن – بدون در نظر گرفتن برند لیفتراک – بهترین گزینه برای این صنایع هستند.

مزایای خرید لیفتراک برای صنایع فولاد

خرید لیفتراک برای صنایع فولاد

در کارخانه فولاد با حمل و نقل قطعات و کالاهای مختلفی سروکار داریم. شمش های فولادی، قطعات خام آهنی، تیرچه ها و میلگرد، ورق های فولادی به صورت رول های پیچیده شده، انواع لوله و پروفیل فولادی، نمونه هایی از محصولاتی هستند که در کارخانه های فولاد باید در قسمت های مختلف، جابه جا شوند. با خرید لیفتراک ایده آل و مناسب می توان سرعت انجام این کارها را ارتقا داد.
یکی دیگر از مزایای خرید لیفتراک برای کارخانه های تولید فولاد، جلوگیری از آسیب های احتمالی در هنگام کار است. کارکنان بخش انبار و یا خط تولید به راحتی می توانند حمل و نقل بار را از طریق لیفتراک ها انجام دهند. از طرفی دیگر، سلامت فردی و بدنی کارگران نیز به این صورت، تضمین خواهد شد.
مزیت دیگر در مورد خرید لیفتراک برای صنایع فولاد، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در هزینه های بخش نیروی انسانی است. برای توضیح این جمله می توان به این صورت توضیح داد: "زمانی که یک کارخانه تولید فولاد، افراد بیشتری را استخدام کند تا برنامه های انبارداری را انجام دهد، نیاز دارد دستمزد بیشتری به آنها بپردازد؛ در صورتی که با خرید لیفتراک برای حمل و نقل بار، نیاز به استخدام افراد بیشتر، برطرف می شود و تنها یک یا دو اپراتور حرفه ای برای این کار، کافی است."

خرید لیفتراک برای صنایع فولاد

از طرفی دیگر، زمانی که برای حمل ورق های فولادی رول شده یا سایر محصولات سنگین فولادی، ماشین های نامناسب به کار گرفته شود، هزینه های تعمیرات و نگهداری زیادی باید برای این کار، صرف شود؛ در صورتی که با خرید لیفتراک به راحتی می توان یک دستگاه عالی را برای حمل بارهای سنگین در اختیار داشت.
خرید لیفتراک به مدیران واحدها و مدیران انبارها کمک می کند بارگیری را با سرعت بالا انجام دهند و بهره وری کارخانه را ارتقا بخشند. خرید لیفتراک مناسب به منزله تأمین دستگاه ایده آل است که می تواند ساعت های طولانی به کار خود ادامه دهد.

انواع لیفتراک برای صنایع فولاد

خرید لیفتراک برای صنایع فولاد

به دلیل وزن بالای قطعات فولادی، خرید لیفتراک برای این کارخانه ها باید با در نظر گرفتن حداکثر ظرفیت بارگیری ماشین ها انجام گیرد. لیفتراک های دیزلی با ظرفیت 5 تا 20 تن برای این کار مناسب هستند. بدنه لیفتراک باید طوری طراحی شده باشد که هنگام بارگیری و حمل فولادها، تعادل خود را حفظ کند. در این حالت، خرید لیفتراک با چنگال های بزرگ تر، پیشنهاد می شود.
هنگام خرید لیفتراک برای صنایع فولاد باید دقت داشت که برخی از الحاقیه ها لازم است برای حمل ویژه رول های فولادی یا شمش ها مورد نیاز باشد. در این صورت نیز هنگام خرید باید با مشاوران فروش در این خصوص گفتگو کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا