021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - اصول کار تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

اصول کار تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1580

کار تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو همانند برند های دیگر می تواند بسیار هزینه بر باشد. این خدمات اگر توسط افراد غیر ماهر انجام شوند می تواند باعث ضرر و زیان مالی بسیار زیادی شوند. لیفتراک ها مانند قلب تپنده انبارها و صنایع هستند. اگر لیفتراک کار نکند ممکن است کل کار مجموعه لنگ بماند و باعث متضرر شدن صنایع شوند.

در نتیجه باید تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو سیار جدی گرفته شود و در این مورد سهل انگاری کردن صاحبان مشاغل کاری اشتباه است. در ادامه می خواهیم به قوانین و اصول تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو بپردازیم.

راهنمای تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

اصول خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو شامل دستورالعمل هایی می شود که توسط خود شرکت سازنده لیفتراک به خریداران ارائه می شود. این دستورالعمل ها شامل تمامی روش های نگهداری و روش های درست تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو می باشد. نوع روغن های به کار رفته و نوع سوخت به کار رفته در این لیفتراک ها تماما باید طبق دستورالعمل های شرکت سازنده باشد وگرنه ممکن است باعث خرابی قطعات لیفتراک شود.

تعمیرات لیفتراک ها باید توسط مهندسین دانش آموخته و پرسنل حرفه ای انجام شود در غیر این صورت گارانتی لیفتراک لغو می شود. تعمیرات لیفتراک باید به صورت منظم و دوره ای انجام شود. در صورت هر گونه خرابی در لیفتراک باید آن قطعه هر چه زودتر تعمیر و یا تعویض کرد.

اصول کار تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

قطعه جایگزین شده لیفتراک باید کاملا اورجینال و دارای ضمانت نامه باشد وگرنه باعث خرابی هر چه بیشتر لیفتراک خواهد شد. راننده های لیفتراک باید قبل از شروع به کار لیفتراک خود را از نظر سالم بودن لاستیک ها، سالم بودن مخازن سوخت و روغن و محکم بودن اتصالات پیچ و مهره مورد بررسی قرار دهند.

قسمت های بیرونی لیفتراک مانند دکل و اهرم ها باید همیشه گریس کاری شوند. زیرا خشک شدن این قطعات باعث فرسایش آن ها می شود. برای سالم ماندن لیفتراک نباید وزن بار آن ها به بیش از حد مجاز تعیین شده توسط شرکت سازنده برسد. زیرا اگر باز دستگاه بیش از توان او باشد ممکن است باعث تصادف و یا سقوط بار شود.

خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو در کجا ارائه می شوند؟

خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو خدماتی حرفه ای هستند که باید توسط تیم متخصص انجام شوند. تعمیرکاران عادی قادر به تعمیر لیفتراک نخواهند بود. زیرا لیفتراک ها ماشین آلات پیشرفته و به روز هستند که تعمیر آن ها لازمه داشتن آگاهی و دانش تخصصی می باشد. توصیه ما این است که لیفتراک خود را از نمایندگی های معتبر لیفتراک کوماتسو در ایران تهیه کنید.

مجموعه آلفا ماشین از نمایندگی های رسمی شرکت کوماتسو در ایران می باشد که بهترین لیفتراک های کوماتسو را با خدمات پس از فروش عالی در اختیار خریداران قرار می دهند.

سخن آخر

لیفتراک ها ماشین آلاتی هستند که نقش اصلی را در جا به جایی کالا های سنگین در انبار دارند. تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو در نمایندگی های معتبر این شرکت در سراسر دنیا انجام می شود. اگر شما لیفتراک خود را از نمایندگی رسمی تهیه کرده باشید می توانید با خیالی آسوده از خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو بهره ببرید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا