021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک برای کارخانه کاغذسازی

خرید لیفتراک برای کارخانه کاغذسازی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5674

خرید لیفتراک یک نیاز صنعتی است. یکی از صنایعی که به خرید یک لیفتراک مناسب نیاز دارد، صنایع کاغذسازی می باشد. کارخانه های کاغذسازی جزو صنایع تولید انواع کاغذهای بازیافتی و مقوا بوده و یکی از حوزه های صنایع تولیدی را در مقیاس گسترده پوشش می‌دهد. بسیاری از نیازهای جامعه در بخش چاپ و بسته بندی کالا تحت پوشش صنایع کاغذ و مقواسازی قرار دارند.
در کارخانه کاغذ سازی، نیاز به جابجایی الوارهای چوب، پالت های بسته بندی کاغذ و همچنین رول های کاغذی و مقوایی با وزن فوق العاده بالا اهمیت دارد؛ بنابراین استفاده از تجهیزات و ماشین آلات انبارداری یک ضرورت برای این کسب و کارها محسوب می شود. خرید لیفتراک مناسب از یک برند معتبر که بتواند ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی را برای این صنعت ارائه دهد، موجب ارتقای عملکرد کارخانه خواهد شد و همچنین فرآیند حمل و نقل بسته های سنگین را بر طرف می کند.

نکات مهم در خرید لیفتراک برای کارخانه کاغذ سازی

خرید لیفتراک – کارخانه کاغذسازی

خرید لیفتراک برای کارخانه کاغذسازی و مقواسازی اهمیت زیادی دارد. تصمیم نداریم برندهای خاصی از لیفتراک را معرفی کنیم، صرفاً به این نکته می پردازیم که در هنگام خرید لیفتراک برای صنایع تولید کاغذ و مقوا چه مواردی باید مورد توجه قرار گیرند. صرف نظر از برند سازنده لیفتراک باید خاطرنشان کرد کدام مدل از لیفتراک برای کارخانه کاغذسازی مناسب هستند که بتوانند وزن رول های کاغذی و مقوایی را که بیشتر از یک تن وزن دارند، تحمل کنند.
اگر به شیوه حمل و نقل رول های کاغذی و پالت های بسته بندی در کارخانه کاغذسازی دقت کنید، متوجه می‌شوید که برای حمل و نقل آسان این تجهیزات، علاوه بر خرید لیفتراک باید یک الحاقیه با نام رول گیر نیز خریداری شود. الحاقیه رول گیر، یک ابزار کارآمد و ایده‌آل است که بر روی شاخک های لیفتراک نصب می شود تا بتواند رول های کاغذ و مقوا را با سهولت بیشتر حمل و نقل کند.

الحاقیه رول گیر برای لیفتراک

با توجه به مطلب فوق، هنگام خرید لیفتراک دقت داشته باشید که حداکثر وزن رول های کاغذی و پالت های بسته بندی چقدر است؛ همچنین به این نکته توجه کنید که آیا لیفتراکی که انتخاب کرده‌اید قابلیت اتصال الحاقیه های رول گیر را دارد یا خیر؟! با توجه به اینکه انواع رول گیر با ابعاد و قابلیت های مختلف در بازار وجود دارد و با نظر به اینکه این الحاقیه ها  برای حمل وزن های مختلف طراحی شده اند، حتماً قبل از خرید لیفتراک، این تجهیزات را نیز از نظر مشخصات فنی  بررسی کنید.

کاربرد لیفتراک در کارخانه کاغذسازی

خرید لیفتراک – کارخانه کاغذسازی

کارخانه کاغذسازی دارای بخش انبار و محوطه آزاد برای حمل و نقل مواد اولیه است. بنابراین لیفتراک هایی که برای کارخانه کاغذسازی مناسب هستند از دو جهت اهمیت دارند: خرید لیفتراک دیزلی برای حمل و نقل در محوطه آزاد؛ خرید لیفتراک برقی یا دوگانه سوز برای حمل و نقل در انبار.
لیفتراک هایی که برای کارخانه کاغذسازی انتخاب می کنید باید بتوانند بر روی سطوح ناهموار و سطوح شیب دار، حرکت یا توقف کنند. سرعت حرکت لیفتراک ها و سرعت بالابری در هنگام حمل رول های کاغذی و مقوایی در بازدهی فرآیند بارگیری اهمیت دارد. اپراتور لیفتراک باید هنگام حمل پالت های کاغذ و مقوا و بخصوص حمل رول های کاغذی و مقوایی نهایت ایمنی را برای لیفتراک اجرا کند.
هنگام خرید لیفتراک برای کارخانه کاغذسازی  بهتر است سرمایه گذاری و بودجه مالی مشخصی برای این کار در نظر گرفته شود. حمل و نقل در این مدل کارخانه ها از نظر ایمنی، اهمیت زیادی دارد، بنابراین یک لیفتراک که با سرمایه کافی خریداری شود از حوادث ناگوار در محیط کار جلوگیری کرده و راندمان حمل و نقل را افزایش می دهد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا