021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک سپاهان چه محاسنی دارد ؟

خرید لیفتراک سپاهان چه محاسنی دارد ؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3640

خرید لیفتراک سپاهان چه مزیت هایی به همراه دارد؟

لیفتراک سپاهان از تجهیزات مدرن ایرانی است که از قابلیت های زیادی پشتیبانی می کند، با خرید لیفتراک سپاهان میزان بهره وری کار شما چندین برابر افزایش پیدا می کند و امنیت کارتان نیز بالا می رود.

خرید لیفتراک سپاهان به منزله صرفه جویی در هزینه، بالا بردن امنیت کاری، افزایش بهره وری، افزایش روحیه نیروهای کاری و ... است. این محصول ایرانی با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده و قادر است بارهای شما را از ۱ الی ۳۲ تن جابجا کند.

اگر قصد خرید لیفتراک سپاهان را دارید باید به این نکته توجه کنید که این شرکت، مدل های مختلفی از این محصول را طراحی و تولید می کند و شما با خیال راحت می توانید مدل متناسب با کارتان را انتخاب و با قیمت ارزان خریداری کنید.

لیفتراک های سپاهان نسبت به مدل های خارجی قیمت ارزان و کیفیت بهتری دارند. علاوه بر این ضمانت نامه ارائه شده توسط این شرکت معتبر بوده و در صورت خرابی می توانید تمامی قطعات لیفتراک را به راحتی پیدا کنید. در ادامه با مدل های مختلف این شرکت شما را آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

 آشنایی با انواع لیفتراک موجود در بازار فروش؟

لیفتراک های کوچک برقی: ایده آل برای حمل کردن، بلند کردن و انباشته کردن مواد در محیط های داخلی هستند. ظرفیت بار آنها حدود ۱تا ۲ تن است. از مزایای این نوع لیفتراک می توان به سرعت خوب و حداکثر راحتی استفاده اشاره کرد. این فقط برای زمین های هم سطح با حداکثر شیب بین ۵ تا ۱۰ درصد مناسب است. این نوع لیفتراک ها برای برداشت مواد در هر دو طرف یک راهرو و انبار طراحی شده است.

لیفتراک سه چرخ با وزنه تعادل: یک یا دو چرخ به صورت مرکزی زیر وزنه نصب می شوند. مزیت سیستم های برقی سه چرخ این است که شعاع چرخش کمتری نسبت به لیفتراک های برقی چهار چرخ سنتی دارند.

خرید لیفتراک سپاهان

لیفتراک چهار چرخ : چرخ های عقب توسط یک سیلندر هیدرولیک عملکرد دوگانه کنترل می شود. اگر می خواهید لیفتراک ثبات بیشتری هنگام چرخش داشته باشید خرید لیفتراک سپاهان را در اولویت خود قرار دهید. لیفتراک های چهار چرخ سپاهان برای کاربردهای دشوار در سایت های ساختمانی و انبارها مناسب است. ظرفیت بار آن از ۱ تن تا ۳.۵ تن است. این نوع لیفتراک برای کاربردهای سنگین مانند نصب ماشین آلات و ابزار توصیه می شود. با این وجود می تواند برای فروشگاه های خرده فروشی، فروشگاه های سخت افزار و سایر کارهای سبک نیز مورد استفاده قرار گیرد.

لیفتراک مفصلی: چنگال روی مفصل می چرخد ​​و می تواند کج شود. استفاده از آن در انبارهای باریک و بارگیری و تخلیه تریلر توصیه می شود.

لیفتراک بارگیری جانبی: از لحاظ تاریخی، اولین لیفتراک تولید شده  مخصوصا برای کار با بارهای طولانی است. این نوع لیفتراک در حال حاضر از با تغییرات زیادی روبرو بوده است  و عملکرد آنها نسبت به گذشته بهتر شده است.

لیفتراک چند جهته: سازندگان این نوع از لیفتراک ها را از حالت تخت خارج کرده اند. بنابراین اپراتور قادر است بارهای طولانی را با افزایش دقت در تمام جهات مانور دهد.

لیفتراک زمینی(استکر): برای استفاده فشرده طراحی شده و می تواند بارها را از ۱ تا ۵۰ تن حمل کنند. این نوع از تجهیزات سریع، سنگین و همه کاره، برای استفاده در محیط های طبیعی و مسطح طراحی شده است. برای دریافت اطلاعات کامل درباره خرید لیفتراک سپاهان بهتر است از مقالات ارائه شده در آلفا ماشین استفاده کنید.

 

https://www.purchasing.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا