021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - اطلاعاتی در مورد نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

اطلاعاتی در مورد نمایندگی لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1174

لیفتراک دوو دوسان، از لیفتراک های با کیفیت می باشند که توسط نمایندگی لیفتراک دوو دوسان در ایران عرضه می شوند. لیفتراک دوو دوسان در سال 1960 با همکاری دو شرکت دوو و دوسان تولید شد. این شرکت کره ای بیشترین بازار لیفتراک را در کره جنوبی در اختیار دارد.

لیفتراک های دوو دوسان اولین بار در کشور انگلیس رایج شدند. زیرا کشور انگلیس بخاطر موقعیت خوبی که در اروپا دارد باعث گسترش این برند در تمامی بازارهای اروپا شد. لیفتراک های دوو دوسان با طراحی حرفه ای خود، موتور های قوی و قیمت به صرفه خود طرفداران زیادی در بین صنایع مختلف دارند. در ادامه بیشتر به لیفتراک های دوو دوسان و نمایندگی لیفتراک دوو دوسان می پردازیم.

کدام لیفتراک ها در نمایندگی لیفتراک دوو دوسان عرضه می شوند؟

شرکت دوو دوسان با تعهد و کار سخت خود بیش از 100 مدل لیفتراک طراحی کرده است که در نمایندگی لیفتراک دوو دوسان قابل خریداری هستند. لیفتراک های دوو دوسان بسیار مقرون به صرفه هستند زیرا میزان سوخت کمتری مصرف می کنند. همچنین این لیفتراک ها با محیط زیست کاملا سازگار هستند. حتی مدل دیزلی آن که با سوخت فسیلی کار می کند نیز باعث آلودگی هوا نمی شود. لیفتراک های دوو دوسان در انواع برقی، گازی و دیزلی تولید شده اند. این لیفتراک ها بسیار قدرتمند بوده و در انبار ها کارایی خود را ثابت می کنند. لیفتراک های برقی  امروزی ترین و پیشرفته ترین لیفتراک های این شرکت می باشند.

محصولات نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

این مدل ها نیازی به سوخت گیری و هزینه های بالای ناشی از نگهداری از لیفتراک ها را ندارند. همچنین باتری قدرتمندی دارند. مدل های گازی این مجموعه به صرفه ترین آن ها است. زیرا مقدار سوخت خیلی کمی مصرف می کنند و از قدرت خوبی نیز برخوردار می باشد. مدل دیزلی این شرکت قدرتمندترین لیفتراک آن است که بیشتر برای فضای آزاد قابل استفاده می باشند. این لیفتراک ها در طول روز می توانند بیشترین میزان بار را جا به جا کنند.

چرا لیفتراک را باید از نمایندگی لیفتراک دوو دوسان تهیه کنیم؟

نمایندگی لیفتراک دوو دوسان با توجه به نیازهای شما بهترین نوع لیفتراک را معرفی کرده و انتخاب های مناسبی را در اختیارتان قرار می دهد. مجموعه آلفا ماشین با داشتن بیش از یک دهه سابقه در زمینه فروش بهترین لیفتراک ها، مشتریان را در انتخاب لیفتراک مورد نظر خود یاری می نمایند. همچنین این شرکت فروش را پایان تعهد خود ندانسته و بهترین خدمات پس از فروش را به خریداران خود ارائه می دهند.

همچنین مجموعه آلفا ماشین با داشتن مهندسین حرفه ای و پرسنل مجرب، آموزش های لازم را به صورت دوره ای به اپراتور های خود برای سرویس کامل لیفتراک ها ارائه می دهد. این مجموعه قطعات اورجینال انواع لیفتراک ها را با ضمانت نامه کتبی به خریداران عرضه می نمایند. برای آن که از خدمات آنلاین این شرکت بهره مند شوید به سایت آلفا ماشین مراجعه نمایید.

سخن آخر

در سراسر جهان بیش از 516 نمایندگی لیفتراک دوو دوسان وجود دارند که این نمایندگی ها انواع مدل های لیفتراک های دوو دوسان را عرضه می نمایند. با مراجعه به نمایندگی لیفتراک دوو دوسان، بهترین لیفتراک ها را برای صنایع خود خریداری نمایید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا