021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

ریچ استاکر - لیفتراک هلی با ظرفیت بارگیری 2 تا 3 تن؛ ویژگی ها و مشخصات فنی

لیفتراک هلی با ظرفیت بارگیری 2 تا 3 تن؛ ویژگی ها و مشخصات فنی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3038

لیفتراک هلی یکی از برندهای معروف در بازار می باشد که مورد توجه صنایع زیادی قرار گرفته است. طراحی ویژه و منحصر به فرد برای انواع مدل های لیفتراک های هلی به علاوه رعایت استانداردهای زیست محیطی و اصول ارگونومیک موجب شده این لیفتراک ها به عنوان محصولات رقابتی در بازار با نمونه های معتبر از برندهای مشهور شناخته شوند. در میان انواع مدل های لیفتراک هلی، لیفتراک های با ظرفیت بارگیری ۲ تا ۳ تن، متداول ترین محصولاتی هستند که برای بارگیری در صنایع تولیدی و حمل کالا در کارخانه های بزرگ طراحی شده اند. مدل های مختلفی از این لیفتراک ها با کد های مخصوص در جدول هایی به مشتریان معرفی می‌شوند. قابلیت ها و ویژگی های لیفتراک هلی به همراه بررسی مدل های متنوع آن با ظرفیت بارگیری ۲ تا ۳ تن موضوع این بحث می باشند.

 مدل های مختلف لیفتراک هلی با ظرفیت بارگیری 2 تا 3 تن


•    CPC20/25/30
•    CPCD20/25/30
•    CPQ20/25/30
•    CPQD20/25/30

مهم ترین ویژگی های کاربردی در مورد لیفتراک هلی

 این مدل از لیفتراک هلی دارای تجهیزات هوشمند و دیجیتال برای کنترل وضعیت دستگاه در هنگام بارگیری و حمل بار می باشند. صفحه نمایشگر دیجیتال در داخل کابین راننده به علاوه سیستم های هشدار دهنده، نمونه ای از این طراحی مهندسی می باشند. اصول ارگونومیک برای صندلی لیفتراک رعایت شده است. صفحه دیجیتال که در کابین راننده قرار دارد، مجهز به تمام نماد ها، علائم و دستورالعمل ها می باشد. اعداد و ارقام به راحتی قابل قرائت از طریق این صفحه دیجیتال هستند.

لیفتراک هلی
 

اپراتور لیفتراک هلی با کنترل وضعیت های این صفحه نمایشگر می تواند وضعیت سوخت لیفتراک، سیستم های هشدار، سیستم های روشنایی، فعال بودن ترمز ها، وضعیت دکل و سایر مواد را کنترل کند. تمام این عوامل به منزله تامین امنیت بارگیری با این دستگاه محسوب می شوند.
 
دکل های قوی به صورت دو مرحله‌ای و سه مرحله ای، عملیات بالا بری بار را انجام می‌دهند، قابلیت های دیگری هستند که در لیفتراک هلی طراحی شده اند. لاستیک های قوی که به سیستم های هیدرولیک با گشتاور استاندارد متصل هستند، امکان حرکت و چرخش لیفتراک را در حالت حمل بار و بدون بار با امنیت بالا فراهم کردند. همین امر موجب می‌شود از بسیاری از حوادث در هنگام بارگیری جلوگیری گردد.


 ویژگی های عملکردی لیفتراک هلی

موتور لیفتراک هلی به گونه ای طراحی شده است که آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کند، بدون سر و صدا به کار خود ادامه می‌دهد و امکان کنترل و بازرسی آن به راحتی وجود دارد. لاستیک هایی که در قطعات موتور به کار رفته اند از دوام و ثبات بالایی برخوردارند و در برابر خوردگی و همچنین دمای بالا پایدار هستند. موتور لیفتراک هلی از مشهورترین برندهای بازار با نام موتور ایسوزو و موتور نیسان با توان عملکردی بالا می باشد. این موتورها به صورت چهار سیلندر ساخته شده اند.


ویژگی لیفتراک هلی 

امکان نصب تجهیزات جانبی برای بارگیری در  این مدل از لیفتراک هلی وجود دارد. در حال حاضر شرکت آلفا ماشین ارائه دهنده انواع برندهای لیفتراک هلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صنایع عزیز می باشد. برای دریافت قیمت خرید لیفتراک می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید. خرید لیفتراک هلی با ظرفیت بارگیری 2 تا 3 تن، یک انتخاب ایده آل برای صنایع تولیدی با وسعت محدودتر می باشد.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا