021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نمایندگی لیفتراک تویوتا قسمت دوم

نمایندگی لیفتراک تویوتا قسمت دوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2929

 مراکز نمایندگی لیفتراک تویوتا تحت نظارت برند تویوتا در سراسر جهان، انواع لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز تولیدی این شرکت را برای مشتریان خود فرآهم می کند. تأمین نیروی متخصص فنی و با تجربه برای رفع نیازهای خریداران لیفتراک نیز بر عهده این نمایندگی ها می باشد. خرید، فروش، تعمیرات و تعویض قطعات لیفتراک های تویوتا در مراکز نمایندگی لیفتراک تویوتا انجام می شوند.

اهمیت وجود نمایندگی لیفتراک تویوتا در مناطق مختلف

در حال حاضر شرکت ها، کارخانه ها و صنایع زیادی هستند که از لیفتراک های تویوتا برای انبارهای خود استفاده می کنند؛ موقعیت جغرافیایی هر یک از این واحدهای صنعتی، متفاوت است و طبیعتاً لزوم دسترسی به خدمات پشتیبانی لیفتراک، امری ضروری به شمار می آید.
فرض کنید کارخانه ای که در نقطه مشخصی از شهر قرار گرفته است، در مورد عملکرد لیفتراک های خود با مشکل مواجه شود؛ در این صورت تماس با نمایندگی لیفتراک تویوتا و درخواست اعزام نیروی متخصص برای عیب یابی و رفع نقص توسط کارفرما یا مدیر انجام می شود؛ فاصله مرکز نمایندگی تا کارخانه مورد نظر در میزان زمان حضور متخصصان در محل تأثیرگذار است. هر چه فاصله مکانی نمایندگی ها دورتر باشد، زمان بیشتری طول می کشد تا تعمیرکار به محل کارخانه برسد؛ شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که "رسیدن نیروی اعزامی از سوی نمایندگی لیفتراک تویوتا چه ارتباطی با موقعیت مکانی دارد؟" با کمی بررسی می توان نتیجه گرفت که صرفه جویی در وقت و هزینه ها در نظر مدیران صنایع، مهم ترین عامل پیشرفت است؛ حال، تصور کنید به دلیل ایجاد نقص در یک لیفتراک، فرآیند حمل و نقل کالا با اختلال روبه رو شود؛ در این حالت است که به صورت زنجیروار، روند تولید، حمل و نقل و فروش کالا به تعویق خواهد افتاد.
وجود نمایندگی لیفتراک تویوتا در مناطق مختلف می تواند این مشکل را برطرف کند و در اسرع وقت، مشکلات احتمالی انواع لیفتراک تویوتا را رفع نماید. در بخش بعدی خواهیم دید، این نمایندگی ها چه خدماتی را می توانند برای مشتریان عرضه کنند.
خدمات نمایندگی لیفتراک تویوتا برای مشتریان و خریداران لیفتراک
با توجه به اهمیت صنعت انبارداری و حمل و نقل کالا، ایجاد یک مجموعه منظم و هدفمند برای ارائه خدمات مرتبط با تجهیزات و دستگاه های انبارداری، ضروری و حیاتی به نظر می رسد؛ خدماتی که شامل قسمت های مختلفی نظیر فروش و تأمین قطعات یدکی لیفتراک ها، آموزش افراد با تخصص فنی و انجام سرویس ها دوره ای می باشند، عموماً برای تمام تجهیزات انبارداری برند تویوتا عرضه می شوند.
لیفتراک های تویوتا از معتبرترین برندهای لیفتراک در جهان هستند و از این جهت، امکانات کامل و خدمات جامعی را برای مشتریان خود ارائه می دهند. آموزش چگونگی سرویس و نگهداری لیفتراک، اپراتوری و راه اندازی دستگاه، سرویس وارانتی و گارانتی، بازرسی های دوره ای، تعمیرات کوتاه مدت، تعویض قطعاتی نظیر فیلتر، روغن موتور، لاستیک ها، باتری و ... ، مهم ترین خدمات ویژه ای هستند که در نمایندگی لیفتراک تویوتا ارائه می شوند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا