021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک در کشور؟

خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک در کشور؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2842

راهنمای خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک ؟

راهنمای خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک به شما کمک می کند تا مناسب ترین لیفتراک را برای کار خود خریداری کنید. لیفتراک ها در برندهای متعددی تولید می شوند و برای مصارف گوناگونی کاربرد دارند. آنها  برای بارگیری و تخلیه پالت و مواد مختلف و همچنین برداشتن و حمل وسایل از روی وسایل نقلیه و جابجایی آنها مناسب هستند.

بیشتر لیفتراک های صنعتی می توانند ۲.۵ تن وزن بردارند، اما برخی از مدل های سنگین قادر به بالا بردن ۱۵ تن بار هستند. باید هنگام خرید لیفتراک به این موضوع توجه داشته باشید و مدلی از لیفتراک را انتخاب کنید که با کار شما متناسب باشد.

قیمت لیفتراک

راهنمای خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک را اگر مطالعه کنید خواهید دید که لیفتراک ها در دسته بندی های مختلفی قرار دارند که مهمترین آن بر اساس نوع سوخت مصرفی می باشد، این نوع دسته بندی عبارت است از:

  1. لیفتراک های دیزلی
  2. لیفتراک های بنزینی
  3. لیفتراک های LPG
  4. لیفتراک های برقی
  5. لیفتراک های دوگانه

همانطوری که می دانید نیروی لیفتراک ها توسط باتری برقی یا موتورهای احتراقی تأمین می شود. برخی لیفتراک ها به گونه ای طراحی شده اند که به اپراتورها اجازه می دهند در کار با لیفتراک بر روی صندلی مخصوص راننده بنشینند در حالی که برخی دیگر فاقد صندلی بوده و راننده برای هدایت آن باید ایستاده آن را کنترل کند.

برای خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک می توانید از نمایندگی های معتبر و نیز فروشگاه های عرضه کننده استفاده کنید تا این وسیله پر کاربرد را  با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید. به طور معمول لیفتراک های برقی و دوگانه سوز در محیط انبار استفاده می شود، این نوع از لیفتراک ها برای جابجایی سریع و آسان پالت کالاها در داخل انبار و همچنین در هنگام بارگیری و تخلیه کالا از تریلرهای حمل و نقل یا واگن های قطار مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به مدل، آنها می توانند پالت کالاها را بین ۲ تا ۳ متر  بردارند و آنها را در قفسه های و یا کامیون های حمل کالا قرار دهند.

برخی از لیفتراک ها برای بلند کردن همزمان ۲ پالت در کنار هم طراحی شده اند و کارایی بسیار زیادی دارند. هنگام خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک از نمایندگی حتما به این موضوع توجه داشته باشید. زیرا  لیفتراک هایی برای مکان های ساختمانی طراحی شده اند که زوم بوم نامیده می شوند. این نوع ماشین ها معمولاً با دریچه های ۴×۴ ساخته می شوند و دارای کابین محافظت شده راننده هستند.

فروش لیفتراک

خرید لیفتراک مناسب و مقرون به صرفه ؟

برای خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می توانید به نمایندگی معتبر در کشور مراجعه کنید. معمولا اکثر برندهای معروف لیفتراک در دنیا، نمایندگی خود را در ایران نیز دایر کرده اند و خدمات ارزنده ای برای مشتریان ارائه می دهند.

با خرید لیفتراک قطعا سرعت کار شما چندین برابر افزایش خواهد یافت و علاوه بر این میزان امنیت کارتان به نوعی تضمین خواهد شد. این نوع وسیله همواره طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است برای این که کاربرد فراوانی در صنعت دارد.

https://www.toyotaforklift.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا