021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - 7 سوال مهم که باید در خرید لیفتراک بائولی از خود بپرسید

7 سوال مهم که باید در خرید لیفتراک بائولی از خود بپرسید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2643

هنگام جستجوی لیفتراک بائولی، فاکتورهای زیادی را باید در نظر بگیرید. انتخاب یک دستگاه مناسب می تواند بر هزینه های عملیاتی، راندمان و بهره وری و حتی خراب شدن لیفتراک تأثیر بگذارد. در این مطلب تمام سعی ما بر این است که نکاتی را بررسی کنیم که به متخصصان کمک می کند مشتریان را بهتر در زمینه خرید لیفتراک، راهنمایی کنند.

در این بخش، 7 سؤال مهم و کلیدی وجود دارد که هنگام جستجوی لیفتراک بائولی می توانید آنها را مطرح کنید:

  1. الزامات و نیازهای شما برای حمل و نقل بار چیست؟
  2. بارهای معمولی که با لیفتراک حمل می کنید، چقدر سنگین است و چه ابعاد و اندازه ای دارند؟
  3. برای بلند کردن بار به چه میزان نیرو نیاز دارید؟
  4. آیا می خواهید از لیفتراک بائولی در داخل ساختمان یا بیرون از آن و یا در هر دو مکان استفاده کنید؟
  5. چقدر فضا برای مانور دادن نیاز دارید؟
  6. باریک ترین راهروها که لیفتراک در آنجا حرکت می کند، چقدر گسترده است؟
  7. لیفتراک بائولی، چند ساعت در روز استفاده می شود؟

 

به دنبال خرید موقت لیفتراک بائولی برای تجارت خود هستید، یا خرید دائمی؟

هنگام جستجوی لیفتراک بائولی برای شغل خود، مهم است که توجه داشته باشید از لیفتراک قرار است موقت استفاده کنید یا دائمی؛ شاید نیاز داشته باشید فقط برای پروژه های فصلی از لیفتراک استفاده کنید؛ شاید هم قصد دارید یک لیفتراک عالی با ظرفیت مناسب خریداری کنید که تا سال های طولانی بتوانید از آن استفاده نمایید.

اجاره لیفتراک بائولی، انعطاف پذیری بیشتری را برای اضافه کردن تجهیزات - در صورت نیاز - بدون سرمایه گذاری برای خرید دستگاه دیگر به شما ارائه می دهد. اگر به دنبال یک سرمایه گذاری بلند مدت هستید، خرید لیفتراک جدید یا یک لیفتراک کارکرده سالم را در نظر بگیرید.

 

خرید لیفتراک بائولی نو یا لیفتراک کارکرده؟ کدام بهتر است؟

لیفتراک بائولی جدید، این قدرت و کارایی را دارند که می توانند سخت ترین شرایط بارگیری و حمل و نقل را تحمل کنند؛ بدون اینکه فوراً خراب شوند یا به تعمیر و تعویض قطعات، نیاز پیدا کنند. لیفتراک های کارکرده، گزینه مناسبی برای مشاغلی هستند که به دنبال صرفه جویی در هزینه های کسب و کار خود هستند. در خرید لیفتراک دست دوم یا لیفتراک کارکرده حتماً دقت داشته باشید که تمام قسمت های لیفتراک را چک کنید.

 

سوخت لیفتراک بائولی چگونه است؟ برقی؟ دیزلی یا دوگانه سوز؟

لیفتراک بائولی برقی از باتری های بزرگی تغذیه می شوند که معمولاً برای جابجایی هشت ساعته طراحی شده اند؛ اما پس از آن نیاز به شارژ مجدد و یک خنک سازی دارند. آنها هیچ سروصدایی تولید نمی کنند؛ هیچ گونه شرایطی برای ذخیره سوخت ندارند و قطعات متحرک کمتری دارند که این ویژگی، طول عمر آن را افزایش می دهد. لیفتراک برقی برای مصارف خارجی مناسب نیست و هنگام بارندگی نمی توانید با آن در فضای بیرون، کار کنید.

لیفتراک بائولی موتور احتراق داخلی دارای مخزن بنزین، دیزل، پروپان مایع (LPG) یا گاز طبیعی مایع (LNG) هستند. این لیفتراک ها، ارزان تر هستند، اما به دلیل سوخت، هزینه کارکرد بالاتری. لیفتراک موتور احتراق داخلی برای بارهایی با وزن بیش از 11000 پوند، استفاده می شوند و به طور کلی از شتاب و سرعت بهتری برخوردار هستند.

 

از کجا لیفتراک بائولی را بخریم؟

برای خرید مطمئن لیفتراک بائولی باید یک مرکز معتبر نمایندگی را انتخاب کنید. به دنبال نمایندگی هایی باشید که بتوانند طیف گسترده ای از خدمات لیفتراک را ارائه دهند و نیازهای شما را به درستی ارزیابی کنند و همچنین، توصیه های مناسبی را ارائه دهند. تیم متخصصین لیفتراک بائولی تمام آنچه نیاز دارید را از مشاوره خرید تا مراحل بازرسی، تعمیرات و یا خدمات پشتیبانی فرآهم می سازند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا