021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با نمایندگی لیفتراک کوماتسو

آشنایی با نمایندگی لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2315

نمایندگی لیفتراک کوماتسو در واقع برای ارائه خدمات محصولات کوماتسو که متعلق به کشور ژاپن و شرق آسیا می باشد است و جز یکی از معتبرترین و بهترین نمایندگی ها در داخل کشور می باشد و برای معرفی این محصول و افزایش فروش آن ها بسیار موثر است. این نمایندگی بیشتر دارای لیفتراک های صفر کیلومتر می باشد و خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می دهند.

لیفتراک کوماتسو جز یکی از بهترین محصولات برای جا به جایی بار می باشد که تمامی استاندارد ها دارا است و می تواند وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهد. بنابراین متقاضیان این محصول با کیفیت با مراجعه به این نمایندگی و گرفتن مشاوره و مشورت از متخصصان در این زمینه می توانند بهترین محصول را مطابق با نیاز خود خریداری نمایند.

لیفتراک های کوماتسو انواع مختلفی دارد که هر فرد می تواند طبق نیاز و سلیقه خود این محصول را خریداری نماید این لیفتراک ها شامل لیفتراک کوماتسو دیزلی، دوگانه سوز، تک سوز و لیفتراک کوماتسو برقی می شود. علاوه بر این تقسیم بندی هر یک از این لیفتراک ها توانایی تحمل بار های متفاوتی دارند که برخی از آن ها توانایی تحمل بار از حدود 1 تن تا 3 تن و برخی از آن ها 5 تن تا 7 تن را دارند و حتی بعضی از این لیفتراک ها می تواند وزنی در حدود 10 تا 20 تن را جا به جا کنند.

نمایندگی لیفتراک کوماتسو

خرید از نمایندگی کوماتسو و مزیت های آن

برای خرید از نمایندگی لیفتراک کوماتسو دیگر نیازی نیست که مسافت های زیادی را طی کرد و برای خرید آن به خارج از کشور سفر کرد بلکه با وجود نمایندگی های این محصول که در داخل کشور وجود دارد می توان به راحتی و در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

از مزیت های این نمایندگی وجود لیفتراک های صفر کیلومتر و فروش تجهیزات نو و اورجینال می باشد که به راحتی خرید آن ها میسر می باشد. همچنین عرضه انواع لیفتراک در مدل های مختلف باعث می شود که دست مشتری برای انتخاب باز باشد و بتواند خرید خود را به آسانی و اطمینان انجام دهد.

علاوه بر این از دیگر مزیت های مهم این نمایندگی فروش شرایطی و اقساطی می باشد که در کنار فروش نقدی بسیار مهم می باشد. این نمایندگی به خریداران و مشتریان خود خدمات پس از فروش بلند مدت فنی ارائه می دهد که برای بسیاری از مشتریان مهم می باشد. این خدمات پس از فروش تا ده سال می باشد که برای استفاده از این خدمات مشتریان می توانند به صورت رایگان از متخصصان در این زمینه مشورت بگیرند و در صورت نیاز با اعزام متخصصان و تیم فنی مشکل ایجاد شده برای محصول شما را برطرف نمایند.

از دیگر مزیت های مهم نمایندگی لیفتراک کوماتسو آموزش و پشتیبانی علمی دستگاه است که مشتریان با استفاده از این خدمات می توانند به راحتی از محصول خریداری شده استفاده نمایند.

پس به طور کلی محصولات شرکت کوماتسو در ایران دارای نمایندگی های بسیاری می باشد که در بیشتر شهر های ایران وجود دارد و با مراجعه به این نمایندگی ها خریدی مطمئن و آسان برای شما فراهم می شود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا