021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک کارکرده برای چه صنایعی بهتر و مقرون به صرفه تر است؟

خرید لیفتراک کارکرده برای چه صنایعی بهتر و مقرون به صرفه تر است؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2051

چند نکته مهم برای خرید لیفتراک کارکرده ؟

خرید لیفتراک کارکرده می تواند روشی مقرون به صرفه برای شرکت ها، به ویژه برای شرکت های کوچکتر باشد تا برای تحقق الزامات مربوط به جابجایی مواد سنگین از آنها استفاده کنند. با این حال، تجهیزات استفاده شده خطرات خاص خود را به همراه دارد که می تواند در بلندمدت هزینه های گزافی برای مشتریان داشته باشد.

با مطالعه نکات مهم ارائه شده در ادامه مطلب، می توانید به درستی یک لیفتراک کارکرده خوب برای صنعت خود تهیه کنید:

۱- اطمینان حاصل کنید که لیفتراک کارکرده برای کاربرد و فعالیت شما مناسب است:

لیفتراک کارکرده نیز تنوع گسترده ای دارد، و هر کدام یک از آنها خصوصیات مربوط به خود را شامل می شوند. با این حال، آنها می توانند از یک مدل به مدل دیگر و با توجه به نوع مدل آنها بسیار متفاوت باشند. مهمترین نکته ای که خریداران هنگام خرید لیفتراک کارکرده آن را فراموش می کنند، توجه کردن به نیازهای کاری خودشان است، به عنوان مثال، باید قبل از خرید به سوالات زیر پاسخ دهند.

آیا از لیفتراک کارکرده به طور منظم استفاده می شود؟ آیا این کار در یک فضای سربسته انجام می شود یا در یک فضای باز یا هر دو؟ لیفتراک کارکرده باید چه وظایفی را انجام دهد؟ بارهای آن چقدر سنگین خواهد بود؟ آیا محدودیت های محیطی بر سر و صدا یا آلودگی وجود دارد؟ لیفتراک کارکرده چقدر فضای مانور خواهد داشت؟ آیا دکل آنقدر بلند است که به بالاترین قفسه ها برسد؟

همه اینها را باید هنگام انتخاب و خرید لیفتراک کارکرده در نظر گرفت.

معمولا یک فروشنده معتبر مانند فروشگاه آلفا ماشین قبل از فروش لیفتراک کارکرده پیشنهاد می کند سایت و برنامه شما را بررسی کند تا مطمئن شود لیفتراکی که آنها ارائه می دهند متناسب با نیاز شما است.

 خرید لیفتراک کارکرده

۲- بازرسی بصری انجام دهید:

یکی از معایب بارز خرید لیفتراک کارکرده این است که خیلی از مواقع فروشندگان اجازه بازرسی بصری را به شما نمی دهند، اما برای اینکه بتوانید از عملکرد لیفتراک مطمئن شوید بهتر است هم از نظر بصری و هم از نظر کارکردی لیفتراک را به خوبی بررسی کنید.

هنگام بازرسی بصری باید به دنبال هرگونه زنگ زدگی، آسیب یا نشانه ای از یک فرورفتگی زمینه ای - مانند ترک، جوشکاری ترمیم کننده یا نشت مایعات باشید.

۳- گارانتی را بررسی کنید:

ضمانت خوب هنگام خرید لیفتراک کارکرده بسیار مهم است. مهم است که بدانید مدت ضمانت شما چه مدت طول می کشد، چه چیزی را شامل می شود و  به طور قابل توجهی، چه مواردی را شامل نمی شود.

اگر لیفتراک در حالی که هنوز در ضمانت تولیدکننده است فروخته شد، برای اطمینان از انتقال ضمانت با شرکت تماس بگیرید، در حالی که برخی از آنها قابل انتقال دارند، برخی دیگر با فروش مجدد معاف می شوند.

 مهمترین مزایای خرید لیفتراک چیست؟

مهمترین مزیت خرید لیفتراک یا خرید لیفتراک کارکرده این است که هزینه های شما به حداقل می رسد، علاوه بر این دیگر نگران این نخواهید بود که در صورت خرابی سرمایه شما به کلی از بین برود. همچنین شما می توانید با کمترین هزینه بیشترین تعداد لیفتراک را برای فعالیت خود تهیه کنید.

 

https://fork-truck.org.u

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا