021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید و فروش لیفتراک در نمایندگی لیفتراک اشتیل

خرید و فروش لیفتراک در نمایندگی لیفتراک اشتیل
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1344

یکی از مطرح ترین و بزرگترین کمپانی های تولید کننده ماشین آلات سنگین و لیفتراک ها، کمپانی اشتیل در کشور آلمان است. با توجه به کیفیت بسیار بالایی که این ماشین آلات ارائه شده توسط کمپانی اشتیل دارند، ما در آلفا ماشین به عنوان مرکز نمایندگی لیفتراک اشتیل، تمام خدمات موجود در این زمینه را برای شما فراهم کرده ایم.

استقبال چشم‌گیری که امروزه در بازارهای جهانی از ماشین آلات اشتیل به عمل آمده موجب شده که این کمپانی به عنوان یکی از پرفروش ترین شرکت ها، محصولات خود را در شکل های مختلف و متناسب با نیاز صنعتگران طراحی و به بازار عرضه کند. نوع عملکرد و کیفیت قطعات به کار رفته در لیفتراک های اشتیل به شکلی است که شما هیچگونه دغدغه ای بابت استفاده از آن ها در شرایط گوناگون را نخواهید داشت. اگر نیاز به خرید لیفتراک با قدرت بالا دارید، می توانید از لیفتراک های دیزلی اشتیل استفاده کرده و حجم زیادی از کالاها را در سریعترین زمان جابجا کنید.

 کیفیت لیفتراک های اشتیل

 یکی از قدیمی ترین برندهایی که اقدام به تولید لیفتراک کرده، بدون تردید برند اشتیل واقع در کشور آلمان است. بیش از یک قرن تجربه برای تولید ماشین آلات موجب شده که این کمپانی با پشتوانه آن بتواند محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه کند. علاوه بر این ایجاد خط تولید جدید به منظور تولید لیفتراک های برقی و لیفتراک های هیبرید دیزلی این کمپانی را نسبت به سایر شرکت ها متمایز ساخته و با تناژ مختلف این تولیدات را در بازار عرضه می کند. علاوه بر کیفیت بالای لیفتراک های هیبریدی، این کمپانی شرایطی در نظر گرفته که محصولات خود را با عملکرد ایده آل و قیمت مناسب در بازار عرضه کند.

 ویژگی های لیفتراک های اشتیل

 نوع طراحی و ساخت لیفتراک های اشتیل به شکلی است که دارای ویژگی ها و مزایای گسترده ای هستند. به عنوان مثال با استفاده از قابلیت موجود در لیفتراک های اشتیل می توانید مصرف باتری را تا ۱۲ درصد کاهش داده و از استهلاک در این بخش از لیفتراک به خوبی جلوگیری کنید. علاوه بر این با توجه به حضور تکنسین‌های با تجربه در کمپانی اشتیل، نوع ساخت این لیفتراک ها به شکلی است که می تواند تا سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت حجم زیادی از کالاها را در سریعترین زمان جابجا کنند.

 فروش انواع لیفتراک در نمایندگی لیفتراک اشتیل

 آلفا ماشین به عنوان مرکز نمایندگی لیفتراک اشتیل شرایطی را برای شما فراهم کرده که بتوانید خدمات گسترده ای را در این مرکز دریافت کنید. علاوه بر اینکه می توانید اشتراک های دوگانه سوز، اشتراک های دیزلی و لیفتراک های برقی را برای کار در زمینه‌های مختلف خریداری و مورد استفاده قرار دهید، چنانچه قصد انجام تعمیرات و تعویض قطعات را دارید نیز به بهترین شکل ممکن خدمات مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد.

انجام تعمیرات تخصصی به شما این اطمینان را می دهد که پس از طی کردن پروسه تعمیر به راحتی بتوانید از لیفتراک مجدداً با بالاترین کیفیت استفاده کرده و هیچ دغدغه ای از این جهت نخواهید داشت. اگر به دنبال خرید و فروش لیفتراک اشتیل هستید، می توانید از نمایندگی لیفتراک اشتیل واقع در آلفا ماشین، تمام شرایط مورد نظر را بررسی کرده و نیاز خود را برطرف کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا