021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خدمات تخصصی تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

خدمات تخصصی تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1265

نیاز به تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر پس از طی کردن مدت زمانی معین و استفاده از این لیفتراک ها امری اجتناب‌ناپذیر به شمار می رود. بنابر دلایل مختلف مانند فشار بیش از حد به لیفتراک ها و یا بروز مشکلاتی در قطعات مختلف لیفتراک هایستر، ممکن است نیاز به دریافت خدمات تخصصی داشته باشید. قدرت بسیار بالایی که هایستر به عنوان یک کمپانی معتبر در لیفتراک های خود به کار برد موجب شده که امروزه برای انجام کارهای سنگین، روی به استفاده از لیفتراک های این برند آورده شود.

معمولاً استفاده نادرست از انواع لیفتراک ها و همچنین عدم سرویس کاری دوره‌ای و مرتب لیفتراک های هایستر، مشکلات و ایراداتی را در این ماشین آلات ایجاد خواهند کرد. به همین علت و برای رفع مشکلات به وجود آمده مراجعه به یک مرکز تخصصی تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر می‌تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. آلفا ماشین در زمینه تعمیر و تعویض قطعات لیفتراک هایستر و سایر لیفتراک های موجود در کشور، خدمات گسترده ای را برای فعالان و صنعتگران تدارک دیده است.

دلایل خرابی لیفتراک هایستر

همانگونه که عنوان کردیم استفاده نادرست از انواع لیفتراکهای دیزلی، دوگانه سوز و برقی هایستر منجر به بروز ایرادات و مشکلاتی در این ماشین‌آلات خواهند شد. به همین علت همواره تاکید می‌شود برای استفاده درست از لیفتراک ها سعی کنید آموزش‌های لازم را دریافت کنید. علاوه بر این با شناسایی نیازهای خود، هنگام خرید لیفتراک از بین مدل های مختلف ارائه شده توسط هایستر، بهترین گزینه را انتخاب کرده تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوید. سعی کنید پس از مدت زمانی معین و طی کردن دوره ای خاص، روی به سرویس کاری لیفتراک آورده تا حد زیادی از بروز مشکل و ایراد در قطعات لیفتراک بتوانید جلوگیری کنید.

تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر چگونه هستند؟

مرکز خدماتی آلفا ماشین به گونه ای عمل کرده که با بهره مندی از متخصصین و تکنسین‌های حوزه لیفتراک و ماشین آلات سنگین، خدمات خود را به صورت تخصصی در اختیار شما قرار می دهد. با توجه به نوع عملکرد لیفتراک ها ممکن است در بخش‌های مختلف مکانیکی آنها مشکلاتی مشاهده کنید. خدماتی که ما برای شما تدارک دیده ایم به بهترین شکل می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. به عنوان مثال هنگام خرابی قطعات مختلف لیفتراک هایستر، بررسی تخصصی آنها و در صورت نیاز جایگزین کردن قطعه اورجینال با قطعه معیوب از اهمیت بالایی برخوردار است.

علاوه بر این پس از طی کردن پروسه تعمیر و تعویض قطعات لیفتراک هایستر، ما به شما اطمینان می دهیم که قطعه تعمیر شده با کیفیت بالا، قابلیت عملکرد برای شما خواهد داشت.

اگر در مکان های مختلف مشغول به فعالیت و استفاده از لیفتراک هستید و لیفتراک شما قابلیت جابجایی به مرکز خدماتی را ندارد، متخصصین و تکنسین‌های ما به محل مورد نظر مراجعه کرده و در سریعترین زمان تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر را برای شما انجام خواهند داد.

تعویض باتری و لاستیک ها، بررسی جک و بالابر لیفتراک، بررسی روغن موتور و فیلتر روغن لیفتراک، تنظیم چرخ و بررسی فرمان و همچنین بررسی تخصصی موتور و بخش هیدرولیک لیفتراک از خدمات ارائه شده در آلفا ماشین به شمار می روند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا