021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نمایندگی لیفتراک سهند

نمایندگی لیفتراک سهند
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 11130

شرکت لیفتراک سازی سهند تبریز یکی از سازندگان و طراحان ماشین آلات انبارداری از جمله لیفتراک ها است. لیفتراک های سهند در سه مدل لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز تولید می شوند. هر کدام از این دستگاه ها قابلیت های متنوعی دارند و برای کاربرد در یک مکان مشخص مناسب هستند. در ادامه مطلب به طور مختصر در مورد کاربری هر یک از این لیفتراک ها صحبت خواهیم کرد اما پیش از آن، قصد داریم به مواردی بپردازیم که ضرورت خرید یکی از انواع لیفتراک های سهند را برای صنایع و انبارها بیان می کنند. با ما همراه باشید.

چرا باید یک لیفتراک سهند خریداری کنیم؟

همان طور که می دانید لیفتراک ها جزو ماشین آلات سنگین طبقه بندی می شوند و قیمت نسبتاً بالایی دارند. فرض کنید یک کارخانه یا شرکت بزرگ به تازگی راه اندازی شده است و برای انبار خود و جابه جایی محصولات و کالاها قصد دارد یک لیفتراک خریداری کند، مدیر این شرکت با چند انتخاب مواجه است؛ اول آنکه می تواند دستگاه های ارزان تری را برای حمل و نقل بار خریداری کند که در این صورت با محدودیت حمل تناژ بالا، ظرفیت بارگیری و ارتفاع بالابری روبه رو است؛ دوم آنکه می تواند یک لیفتراک با برند معتبر خارجی بخرد که در این حالت مطمئناً هزینه بسیار بالایی باید برای آن بپردازد و این مسأله برای یک شرکت که در ابتدای راه کسب و کار است مقرون به صرفه نخواهد بود؛ سوم آنکه می تواند از لیفتراک های دست دوم استفاده کند که البته این کار به تجربه و مهارت فنی بالایی نیاز دارد، زیرا عدم انتخاب درست این دستگاه موجب هدر رفتن هزینه ها می شود. چاره کار چیست؟! کدام یکی از انتخاب های فوق، مقرون به صرفه است؟

حقیقت امر این است که انتخاب میان لیفتراک های خارجی و لیفتراک سهند کار نسبتاً دشواری است؛ انواع لیفتراک های سهند از لحاظ کیفیت و کارایی عملکردی قابل مقایسه با نمونه های خارجی هستند، به همین دلیل با کسب استانداردهای صنعت به سایر کشورها صادر می شوند. با اندکی بررسی در مورد این دستگاه ها می توان دریافت که خرید لیفتراک سهند از نمایندگی لیفتراک سهند بسیار مقرون به صرفه تر است. لیفتراک هایی که در داخل کشور تولید می شوند، هزینه های گمرکی و ترخیص کالا را ندارند و در مقایسه با دستگاه های خارجی، ارزان تر هستند.

امکانات و قابلیت های لیفتراک سهند و خدمات ارائه شده در نمایندگی برای این دستگاه ها

همان طور که در ابتدای بحث مطرح کردیم، انواع مدل های لیفتراک برای کاربردهای خاصی طراحی شده اند. اگر قرار باشد بار با تناژ حدود 3 یا 4 تن جابه جا شود، لیفتراک های برقی سهند برای این کار مناسب هستند؛ برای حمل و نقل کالاهای سنگین، لیفتراک دیزلی سهند گزینه خوبی خواهد بود. در فضاهای محدودو کم وسعت نیز از لیفتراک برقی و برای صنایع وسیع از لیفتراک دیزلی و دوگانه سوز استفاده می شود. تمام مدل های لیفتراک سهند از امکانات کامل رفاهی و ایمنی برخوردارند و طبق استانداردهای محیط زیست و استاندارد صنعت طراحی و تولید شده اند. ترمزهای قوی، موتور پرقدرت، اتاقک راننده مجهز و سرعت و دقت در بارگیری، مهم ترین ویژگی های لیفتراک های سهند هستند.

در نمایندگی لیفتراک سهند، خدماتی نظیر مشاوره خرید لیفتراک، خدمات پس از فروش، تعویض و تعمیر قطعات یدکی و آموزش نیروهای متخصص برای کار با لیفتراک به مشتریان ارائه می شوند.

نمایندگی لیفتراک سهند - قسمت دوم

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا