021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک هایستر مدل برقی، دوگانه سوز و دیزلی؟

خرید لیفتراک هایستر مدل برقی، دوگانه سوز و دیزلی؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2591

معتبرترین مرکز خرید لیفتراک هایستر؟

وقتی کار شما به خرید لیفتراک هایستر بستگی دارد، ضروری است که هنگام خرید لیفتراک جدید برای افزودن به ناوگان حمل و نقل خود، در مورد گزینه های خود تحقیق کنید. تفاوت بین لیفتراک های برقی و دیزلی را بدانید. در ادامه مطلب قصد داریم لیفتراک های مختلف را بررسی و کاربرد آنها را بیان کنیم تا شما بتوانید بعد از مطالعه این محتوا  به راحتی لیفتراک مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس با ما همراه باشید.

اگر بیشتر فعالیت های حمل و نقل مواد شما در فضای بسته انجام می شود؟ لیفتراک برقی بهترین گزینه می تواند برای شما باشد. لیفتراک های برقی هایستر ساختار جمع و جوری دارند و این به معنای آسان بودن مانور بین راهروها است. و از آنجا که انتشار آلودگی خیلی کمی و در برخی مواقع حتی هیچ گونه آلودگی ندارند، برای محیط های تمیز مانند سالن های مواد غذایی مناسب هستند.

برای جابجایی کالاها در خارج از فضای سرپوشیده، لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز ترجیح داده می شوند. آنها ضد آب ساخته شده اند و می توانند در شرایط مناسب آب و هوایی با ظرفیت کامل کار کنند. گفته می شود که لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز بخارهایی را  از خود منتشر می کنند. به همین دلیل است که آنها در فضای باز که نیازی به تهویه مداوم فضا ندارید، کارایی بیشتری دارند. خرید لیفتراک هایستر از نوع دیزلی و دوگانه سوز نسبت به لیفتراک های برقی هزینه کمتری دارد.

لیفتراک های برقی از باتری برای تأمین انرژی کل سیستم استفاده می کنند. میزان نگهداری شارژ لیفتراک های برقی بر اساس سن باتری و همچنین طول عمر لیفتراک بین ۵ تا ۸ ساعت است. وقتی باتری تخلیه شد ، باید ۸ ساعت آن را شارژ کنید تا دوباره به ظرفیت کامل برگردد. البته در صورت خرید لیفتراک هایستر برقی می توانید از ۲ یا ۳ باتری جداگانه استفاده کنید تا بتوانید بیش از یک شیفت کاری با این لیفتراک کار کنید.

 خرید لیفتراک هایستر

تفاوت لیفتراک برقی و دیزلی هایستر؟

همان طوری که گفته شد، بیشترین تفاوت بین لیفتراک های برقی و لیفتراک های دیزلی مربوط به سوخت مورد استفاده آنها است. معمولا برای فعالیت لیفتراک های برقی از انرژی الکتریکی و برای لیفتراک های دیزلی از سوخت های فسیلی مانند بنزین و گاز استفاده می شود. خرید لیفتراک هایستر از نوع برقی و یا دیزلی می تواند بهره وری کار شما را چندین برابر افزایش دهد.

گفته شد، فناوری شارژ لیفتراک های هایستر هر روز پیشرفت می کند. اکنون می توانید این نوع لیفتراک ها را سریعتر شارژ کنید و دیگر نیازی به چندین باتری و خاموش شدن برق نباشید. این امر همچنین محیطی امن تر ایجاد می کند و فرصت خوبی به شما می دهد تا بهتر بتوانید کار کنید.

برعکس لیفتراک های برقی، در لیفتراک های دیزلی احتراق داخلی از سوخت های فسیلی مانند گازوئیل، بنزین و گاز پروپان مایع (LPG) برای تأمین انرژی استفاده می شود. یک مخزن LPG می تواند تمام شیفت ۸ ساعته را تحمل کند. و سوخت گیری آنها کمتر از ۵ دقیقه طول می کشد. با خرید لیفتراک هایستر از نوع دیزلی می تواند کمک زیادی به شما کند چون که آنها قابلیت های بسیار زیادی دارند.

 

https://www.midcoforklift.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا