021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - لیفتراک کوماتسو؛ ایمنی، کیفیت، تنوع

لیفتراک کوماتسو؛ ایمنی، کیفیت، تنوع
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3113

 کوماتسو، شرکت تولید کننده ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری است و تا کنون توانسته است دستگاه های متنوعی را با کیفیت بالا طراحی و روانه بازار کند. این شرکت انواع بالابر، ماشین های عمران و راهسازی، لیفتراک، استاکر و ... را برای نیازهای صنایع تولید می کند.
انواع لیفتراک های کوماتسو با موتور برقی، دیزلی و دوگانه سوز، قابلیت حمل بار در تناژ 1 تا 48 تن را دارند. مشخصات فنی هر یک از مدل های مختلف لیفتراک کوماتسو با یکدیگر متفاوت است، بنابراین برای انتخاب و خرید یک لیفتراک باید از این مشخصات آگاهی کامل داشت.

انواع لیفتراک کوماتسو

تنوع محصولات لیفتراک در بازار تجهیزات انبارداری در حال افزایش است. لیفتراک های کوماتسو یکی از بهترین برندهای حال حاضر بازار هستند؛ کیفیت و امنیت این دستگاه ها در تمام جهان شهرت یافته است. 
لیفتراک برقی کوماتسو، قابلیت حمل بار تا حداکثر 3 تن را دارد. لیفتراک برقی کوماتسو به 3 سری اصلی دسته بندی می شود و در هر سری، مدل های مختلفی قرار می گیرند؛ به عبارت دیگر، یک سری خاص از لیفتراک برقی، خود به مدل های فرعی تقسیم بندی می شود. دسته بندی انواع لیفتراک برقی کوماتسو به این صورت نمایش داده می شود:

*سری AE 50 / AM 50 

1) FB10
2) FB13M
3) FB14
4) FB15
5) FB18
6) FB20

*سری BE 30

1) FB20EX
2) FB25EX
*سری PE
1) FB05
2) FB07
3) FB09
لیفتراک دیزلی کوماتسو جزو لیفتراک های سنگین وزن محسوب می شود و قابلیت حمل بار تا 25 تن را دارد. بنا بر سفارش مشتریان، نوع خاصی از این لیفتراک ها تولید می شوند که می توانند تا 50 تن بار را جابه جا کنند؛ این لیفتراک ها برای حمل کانتینرها در گمرک و بنادر مورد استفاده قرار می گیرند. در حال حاضر مدل های لیفتراک دیزلی کوماتسو که در بازار موجو هستند عبارتند از:
1) DX 20 / DX 50
2) EX 50
3) FX 20 / GX 20
4) JX
متنوع ترین مدل های لیفتراک کوماتسو به لیفتراک های دیزلی – دوگانه سوز تعلق دارد. این دستگاه ها از لحاظ قابلیت ها و امکانات تنوع زیادی دارند و کالاهایی با وزن های مختلف را می توانند حمل کنند. از این لیفتراک ها در محیط های مختلف، انبارهای سرپوشیده و همچنین فضاهای آزاد می توان استفاده کرد. 
نکته مهم در مورد این سری از لیفتراک ها، رعایت نکات ایمنی کار با دستگاه و مراقبت های فنی موتور است. لیفتراک های کوماتسو که سوخت دوگانه دارند باید قبل از شروع به کار به خوبی بازرسی شوند؛ مخزن سوخت دیزل، مخزن گاز، سطح روغن موتور، شارژ باطری، سطح آب رادیاتور دستگاه، سیستم های هشداردهنده و بسیاری موارد دیگر باید توسط اپراتور و بازرس فنی، بررسی شوند. لازم است اطلاعات فنی مربوط به بازرسی لیفتراک در فرم مخصوص بازرسی ثبت شوند.

امکانات لیفتراک های کوماتسو

خوشبختانه تمام مدل های لیفتراک کوماتسو از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند. امکاناتی که امنیت بارگیری را برای لیفتراک فراهم می کند، حرکت و کنترل دستگاه را ممکن می سازد، راحتی را برای اپراتور لیفتراک تأمین می کند و می تواند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

مهم ترین قابلیت های لیفتراک کوماتسو به صورت زیر می باشند:

  • موتور قدرتمند
  • کابین اپراتور، مجهز به تمام امکانات رفاهی و ایمنی
  • ترمزهای قوی و هوشمند
  • اهرم های پرقدرت
  • سیستم های هشداردهنده قوی و خودکار
  • قابلیت حرکت و توقف بر روی تمام سطوح
  • کنترل راحت دستگاه توسط اپراتور و سهولت بارگیری با لیفتراک

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا