021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی ویژگی‏های لیفتراک کوماتسو

بررسی ویژگی‏های لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2810

عملکرد لیفتراک های دیزلی و بنزینی کوماتسو 1.5تا 3.5 تنی به گونه‏ای هستند که مانند یک کامیون بالابر عمل می‏کنند و دارای عملکرد بی نظیری هستند که کاملاً متفاوت از عملکرد لیفتراک‏های رقبا می‏باشند. افزایش ایمنی، کاهش هزینه ها، کارایی بالا با خستگی کمتر و دقت در عملکرد محیطی  از مزایای منحصر به فرد لیفتراک کوماتسو است. این ویژگی‏ها استانداردهای واقعی برای لیفتراک‏های آینده خواهند بود و در نتیجه رضایت مشتریان افزایش خواهد یافت.

لیفتراک کوماتسو

ویژگی‏های منحصر به فرد لیفتراک کوماتسو

در ادامه به طور مفصل به ویژگی‏های منحصر به فرد لیفتراک کوماتسو خواهیم پرداخت:

  • افزایش سرعت: پمپ پشت سر فرمان برق و تجهیزات بالابری به طور مستقل عمل می کنند. فناوری هیدرولیک کوماتسو در هنگام کار کردن، بار را با دو برابر سرعت نسبت به سایر مدل‏ها بالا می برد.
  • سیستم هیدرولیکی: سیستم هیدرولیکی لیفتراک کوماتسو به اپراتور اجازه می‌دهد تا فرمان ثابت را انجام دهد و بدون بازگرداندن موتور، لیفتراک را به حالت اولیه بازگرداند. حتی در این حالت موتور متوقف نمی‌شود. این سیستم در مکان‏هایی که در آن فرمان های ثابت اغلب مورد نیاز است بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.
  •  افزایش دوام و اطمینان: ساختار جدید قاب و تغییرات ایجاد شده در بدنه باعث افزایش دوام لیفتراک‏های کوماتسو شده است. همچنین بهبود تعادل گرما قابلیت اطمینان را در حین انجام عملیات سنگین افزایش می‌دهد. هزینه های نگهداری و تعمیر با آزمایش گسترده و بازرسی‏های کیفیت در محیط های مختلف عملیاتی، به حداقل رسیده است.
  • کاهش دما: شکل منحصر به فرد باز لیفتراک و یک پنکه مقاوم در برابر ضربه از طریق افزایش جریان هوای خنک باعث بهبود عملکرد خنک کنندگی لیفتراک می‌شود. به علاوه، سیستم هیدرولیک سوپر لیفت (Super Lift) به منظور کاهش افت فشار روغن طراحی شده است و مانع از گرمای بیش از حد دمای روغن می‌شود.
  • قابل استفاده در مکان‏های باریک و کوچک: لیفتراک کوماتسو با یک فرمان کوچک، در فضاهای باریک، قدرت مانور را بهینه دارد.
  • کاهش آلودگی محیطی: موتورهای دیزلی که بر روی لیفتراک‎‏های 2.0-3.5 تن نصب شده‏اند ذرات آلاینده را در گازهای خروجی به میزان 30٪ کاهش می‌دهند تا آلودگی محیطی را کاهش دهند. علاوه بر این مصرف سوخت 8٪ بهبود یافته است؛ بنابراین انتشار گاز دی اکسید کربن(CO2) نیز کاهش یافته است.
  • طراحی منحصربه‌فرد کابین: طراحی کابین اولیه لیفتراک کوماتسو تکامل یافته است. طراحی جدید کابین با پهنای مناسب امکان سوار شدن بر روی شاسی را به راننده لیفتراک می‌دهد. استفاده از فناوری ترکیبی برای کابین لیفتراک کوماتسو، ارتعاشات منتقل شده به بدنه، چنگال، فرمان و اهرم کنترل و همچنین صندلی اپراتور را کاهش می‌دهد که این امر موجب بهبود راحتی اپراتور و ایمنی بار می‏شود. ساختار دوگانه "شناور" این صندلی از کمر راننده حفاظت می‌کند و در نتیجه اپراتور را قادر می‌سازد در حالت آرام حرکت کند. چنگک دستی در سمت چپ نصب شده است تا اپراتور بتوانید راحت لیفتراک را خاموش کند، بنابراین فضای کار راحتی برای اپراتور را فراهم می‏شود و خستگی اپراتور کاهش می‌یابد.
  • سیستم سنجش حضور اپراتور: این سیستم یک گزینه ایمنی است که تنها هنگام بلند کردن، هنگام حرکت، در هنگام نشستن، اجازه می‌دهد تا کار را انجام شود. هنگامی که اپراتور از صندلی خارج شد، زنگ هشدار فعال می‌شود. این سیستم یک ابزار سنجش ایمنی است که حتی در هنگام بازگشت اپراتور به صندلی، فعال می‌شود و ایمنی کار با لیفتراک کوماتسو را افزایش می‏دهد.

منابع:

https://www.komatsuforklifts.com

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا