021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی نمایندگی لیفتراک تویوتا

بررسی نمایندگی لیفتراک تویوتا
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1749

ماشین آلات صنعتی تویوتا

برند تویوتا تقریبا فعالیت خود را از سال 1926 میلادی، در چهار زمینه، در کشور ژاپن، آغاز کرد. خودروسازی، موتورسازی، ساخت ماشین آلات صنعتی اعم از لیفتراک و ساخت سیستم های الکترونیکی و الکتریکی، از جمله تولیدات برند تویوتا به حساب می آید. در بین تمام ماشین آلات صنعتی این برند، لیفتراک یوتوتا، شهرت بالایی دارد و با ظاهر و طراحی ظریف، قدرت و کیفیت بالایی دارد.

تنوع انواع لیفتراک تویوتا شامل لیفتراک 1 تنی، 1.5 تنی، 2 تنی، 2.5 تنی، 3 تنی، 5 تنی و 7 تنی می شود. از طرفی لیفتراک دیزلی تویوتا، لیفتراک برقی تویوتا و لیفتراک دوگانه سوز تویوتا، هم جزو انواع مدل های ماشین آلات صنعتی هستند.

تویوتا یک برند شناخته شده جهانی

تویوتا یک برند شناخته شده جهانی می باشد که در عرصه بین المللی پرطرفدار است و متقاضی های بسیاری دارد. کارخانه های تولیدکننده برند تویوتا در آسیا تاسیس شده اند و اصولا برای تولید محصولات، از مواد اولیه در همین منطقه استفاده می شود. از این رو، به دلیل پایین بودن قیمت مواد اولیه و پایین بودن دستمزد کارگران کارخانه، قیمت محصولات تولید شده، نسبت به مشابه اروپایی و آمریکایی، پایین می باشد. از این رو، کیفیت بالا و قیمت نسبتا پایین، موجب فروش گسترده محصولات این کمپانی شده است.

علاوه بر این که، کارخانه تویوتا انواع لیفتراک ها و ماشین های صنعتی را ساخته است، انواع تجهیزات انبارداری اعم از جک پالت، استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک و ریچتراک را هم تولید و روانه بازار کرده است. از این رو، خریداران می توانند تمام تجهیزات و لوازم مورد نیاز انبارداری را از برند تویوتا، تهیه کنند.

نمایندگی لیفتراک تویوتا در ایران

لیفتراک برقی تویوتا

یکی از انواع مدل های موجود در نمایندگی لیفتراک تویوتا در سراسر ایران،لیفتراک برقی می باشد. منبع تغذیه این نوع ماشین آلات صنعتی، باتری می باشد و خوشبختانه لیفتراک برقی تویوتا مجهز به سیستم بهینه سازی انرژی می باشد.

در صورت اتمام شارژ باتری، این امکان برای مصرف کننده برقرار است که باتری را شارژ کند تا باتری جدید جایگزین آن، نماید. موتور این نوع لیفتراک تویوتا از نوع AC می باشد که موجب افزایش راندمان لیفتراک و کاهش هزینه های تعمیرات ماشین، می گردد.

لیفتراک دیزلی تویوتا

یکی دیگر از انواع مدل های لیفتراک که در نمایندگی لیفتراک تویوتا، موجود می باشد، لیفتراک دیزلی است. منبع انرژی این نوع ماشین آلات از سوخت دیزل فراهم می شود. این تجهیزات قابلیت جابه جایی و حمل بار تا 16 تن را دارند. نیروی محرکه لیفتراک دیزلی تویوتا توسط موتور دیزلی، تامین می شود که مطابق با استانداردهای جهانی محیط زیست، تولید شده اند.

از دیگر ویژگی های این نوع لیفتراک ها، می توان به گشتاور بالا، مصرف کم و سرویس آسان آن، اشاره کرد. اهرم ها و فرمان تویوتا دیزلی، مجهز به سیستم قدرتمند هیدرولیکی، می باشند.

لیفتراک دوگانه سوز تویوتا

این نوع لیفتراک ها با دو نوع سوخت، گاز و بنزین، فعالیت می کنند و انرژی مورد نیاز خود را تامین می کنند. طراحی لیفتراک دوگانه سوز برای محیط های باز می باشد و گاها در محیط های بسته که تهویه مناسبی دارند هم کاربرد دارد. از ویژگی های لیفتراک دوگانه سوز تویوتا، می توان به مصرف کم سوخت، تولید حداقل آلاینده، مخزن ایمن ذخیره گاز، آلودگی صوتی کمتر و پیمودن مسافت بیشتر در هنگام عملیات حمل بار، اشاره کرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا