021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک 3 تن دیزل

خرید لیفتراک 3 تن دیزل
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5775

به دلیل اینکه استاندارد طراحی و ساخت انواع لیفتراک ها، یکسان است، کاربری این دستگاه ها بدون توجه به مدل آن ها با یکدیگر تفاوتی ندارد؛ دلیل اصلی برتری یک برند نسبت به مدل دیگر، شهرت، کیفیت و قیمت نهایی این دستگاه ها است. این عوامل به طور مستقیم در جلب رضایت مشتریان مؤثر می باشند. 

انبارداری در صنایع مختلف مستلزم خرید یکی از مدل های لیفتراک است. خرید لیفتراک 3 تن دیزل برای حمل و نقل بار در انبارهای کم وسعت مناسب است. با توجه به میزان تناژ باری که این دستگاه حمل می کند، ابعاد دستگاه باید نسبت به سایر مدل های لیفتراک دیزل، کوچک تر باشد.

خرید لیفتراک 3 تن دیزل، سرعت در انبارداری کالا

لیفتراک 3 تن دیزل یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنعت است که عموماً در بخش های لجستیک و توزیع کالا، حمل و نقل کالا در انبارهای وسیع، کاربرد در صنایع ساخت و ساز، حمل ظروف حاوی مواد شیمیایی صنعتی، انتقال بسته های مواد غذایی در انبار عمده فروشی ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. خرید لیفتراک 3 تن دیزل برای هر یک از کاربری های فوق، باید ابتدا به تأیید مدیریت برسد و سپس برای خرید اقدام شود.

مزیت های خرید لیفتراک 3 تن دیزل

یک دسته از خصوصیات ضروری که در محیط کار و به ویژه در حمل و نقل کالا باید وجود داشته باشند، با خرید لیفتراک 3 تن دیزل، تأمین می شوند. این لیفتراک ها موجب کاهش هزینه های جانبی و امنیت بالای بارگیری می شود. این لیفتراک ها مجهز به سیستم خنک کننده موتور هستند که از گرم شدن بیش از حد موتورجلوگیری می کند. سایر مزایای خرید لیفتراک 3 تن دیزل عبارتند از:

  • کاهش مصرف سوخت (مصرف بهینه انرژی)
  • سهولت رانندگی و کنترل دستگاه
  • افزایش راندمان بارگیری
  • ایجاد یک سیستم پایدار برای حمل بار
  • نیاز به تعمیرات و نگهداری به صورت دوره ای
  • سیستم ترمز پیشرفته مجهز به روغن ( موجب افزایش دوام و طول عمر لاستیک ها می شود)

اصول صحیح نگهداری لیفتراک 3 تن دیزل

لیفتراک 3 تن دیزل برای کاربردهای گسترده در شرایط آب و هوایی مختلف، گزینه بسیار مناسبی است. بهتر است خرید لیفتراک 3 تن دیزل در نمایندگی های معتبر فروش این تجهیزات انجام شود. در صورتی که لیفتراک 3 تن دیزل نیاز به تعمیرات داشته باشد، سرویس دهی این نوع دستگاه به سهولت انجام می شود. تمام اتصالات لیفتراک دیزل ساده هستند و کار با آن ها راحت است. مهم ترین نکات برای نگهداری از این لیفتراک ها به شرح زیر هستند:
1-توصیه می شود برای افزایش طول عمر لیفتراک، در فصل زمستان و هوای سرد، لیفتراک را حتماً در جای گرم نگهداشته و از آب رادیاتور مخلوط با ضد یخ استفاده نمائید. بهتر است در پایان هر روز کاری،  مخزن گازوئیل مجدداٌ از سوخت، پر شود.
2-حتماً برای ریختن گازوئیل از صافی ظریف استفاده شود و گازوئیل عاری از هرگونه مواد اضافی و یا آب باشد.
3-هر روز صبح پس از روشن کردن، لیفتراک باید به مدت 10 دقیقه در جا کار کند سپس حرکت داده شود. 
4-هر 6 ماه یکبار فیلتر روغن لیفتراک تعویض گردد. 
5-قبل از روشن کردن لیفتراک، نشانگر روغن های آن را کنترل کنید و در صورت نیاز آن را تنظیم نمایید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا