021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک هیوندای قسمت دوم

خرید لیفتراک هیوندای قسمت دوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4057

یکی از برندهای معتبر و مشهور لیفتراک در جهان، هیوندای است. این شرکت نه تنها بهترین لیفتراک های صنعتی را طراحی و تولید می کند، بلکه به عنوان بهترین تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات انبارداری در جهان نیز به شمار می رود.
شرکت لیفتراک هیوندای با استفاده از کادری مجرب و متخصص در زمینه تولید انواع ماشین آلات انباداری، توانسته است دستگاه های با کیفیتی را طراحی و نیازهای بازار را برطرف کند.

انواع لیفتراک هیوندای

لیفتراک هایی که توسط شرکت هیوندای تولید شده اند، بسیار متنوع هستند به گونه ای که می توان از آن ها در سطوح کاری متفاوت استفاده نمود. این شرکت، تولید کننده انواع لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز است. تمام انواع لیفتراک هیوندا به صورت کاملاً مهندسی طراحی شده اند و مجهز به امکانات عالی هستند. حداکثر ظرفیت بارگیری لیفتراک هیوندای، 25 تن است.

خرید انواع لیفتراک هیوندای

لیفتراک هیوندای قابلیت حمل بار از 2 تا 25 تن را دارد. برای خرید هر یک از این مدل دستگاه ها باید به نکات مهمی دقت کنید. اگر قرار است از لیفتراک هیوندای در انبارهای کوچک استفاده کنید، لیفتراک برقی هیوندای برای شما بهترین گزینه است. این دستگاه می تواند تا 5 تن بار را برای شما جابه جا کند.
انواع لیفتراک هیوندای که 5 تا 8 تن بار را جابه جا می کنند، معمولاً از مدل های دوگانه سوز این لیفتراک ها هستند و در انبارهای سرباز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. اگر میزان حجم بار که قرار است توسط لیفتراک حمل شود، متوسط است و یا اگر زمان کاری دستگاه شما نسبتاً بالا است، استفاده از این مدل لیفتراک برای شما توصیه می شود.
اگر مدیر یک کارخانه بسیار بزرگ هستید و یا قصد خرید لیفتراک هیوندای برای معادن یا بنادر را دارید، بهتر است مشخصات انواع لیفتراک دیزلی هیوندای را بررسی کنید. این نوع دستگاه ها می توانند تا 25 تن بار را جابه جا کنند.
پس از آنکه نوع دستگاه را برای محیط کاری خود انتخاب کردید، نوبت به انتخاب مدل لیفتراک می رسد. تمام مدل های لیفتراک هیوندای از امکانات لازم برخوردارند، اما نکته مهم در مورد آنها، تفاوت در جزئیات دستگاه است. به طور مثال، لیفتراک برقی هیوندای به چند سری فرعی تقسیم بندی می شوند که هر سری از این دستگاه ها در مواردی نظیر ارتفاع آزاد بالابری، دکل ها، شاخک ها، سرعت لیفتراک، حرکت و توقف در سطوح شیب دار، باتری، اتاقک راننده و ... با یکدیگر تفاوت دارند.
در مورد خرید لیفتراک دیزلی هیوندای نیز همین موارد صادق است. سری های مختلف لیفتراک دیزلی نیز در بسیاری موارد جزئی با هم تفاوت دارند. مصرف سوخت، سیستم های ترمز، ابعاد شاخک ها، دکل ها، شعاع چرخش و بسیاری موارد دیگر در مورد سری های مختلف یک مدل خاص از لیفتراک هیوندای با هم فرق می کند.
اولین نکته برای انتخاب و خرید یک لیفتراک مناسب، تعیین بودجه خرید است. پس از آن لاز است از خدمات مشاوره خرید تجهیزات لیفتراک استفاده کنید. برای این کار می توانید به نمایندگی های معتبر فروش محصولات هیوندای مراجعه نمایید.

خرید لیفتراک هیوندای قسمت اول

خرید لیفتراک هیوندای قسمت سوم

خرید لیفتراک هیوندای قسمت چهارم

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا