021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید از نمایندگی لیفتراک کوماتسو

خرید از نمایندگی لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1750

در این مقاله به شرح نمایندگی لیفتراک کوماتسو می پردازیم. در سال ۱۹۲۰ کمپانی کوماتسو در یکی از شهر های ژاپن به نام شهر کوماتسو تاسیس شد. فعالیت اصلی کمپانی کوماتسو خدمات متنوع و ارائه کننده محصولات صنعتی می باشد. این کمپانی به استثنای تولید و ساخت قطعات مختلف ماشین های سنگین در زمینه ساخت و ساز تجهیزات و استخراج معادن نیز فعالیت دارد. در واقع کمپانی کوماتسو در زمینه ماشین آلات صنعتی، ماشین های حمل و نقل و ماشین آلات راه سازی فعالیت می کند.

درباره کمپانی کوماتسو

در زبان انگلیسی کوماتسو به معنی درخت کاج کوچولو می باشد و بر طبق افسانه های ژاپنی کوماتسو به اواسط دوره (هین) در سال ۷۹۴-۱۱۹۴ برمیگردد. کاظم راهب امپراطور در آن زمان در منطقه کوکوریکو در حال گردش یک نهال کاج را می کارد، وقتی کاج رشد کرد و بزرگ شد به آن منطقه کوماتسوبار گفته شد. در واقع این اصطلاح به معنی کاج کوچک باغ می باشد. به همین دلیل کمپانی کوماتسو برای نماد و آرم کمپانی خود در ابتدا از شکل درخت کاج کوچک استفاده کرد.

نمایندگی لیفتراک کوماتسو

کمپانی کوماتسو توانست در مدت کوتاهی تمامی نیاز های صنعتگران را برآورده کند، این کمپانی با استفاده از جدید ترین و مدرن ترین فناوری های روز دنیا در ساخت و طراحی ماشین آلات کوماتسو، خود را به دنیا معرفی کرد. لیفتراک های کوماتسو با استفاده از به روز ترین و نوین ترین طراحی ها توانسته اند محصولاتی قابل اعتماد و با کیفیت در بازار جهانی باشند. کمپانی کوماتسو مدل های مختلف لیفتراک و کامیون های بالابر برقی را برای مصارف گوناگون و صنایع مختلف تولید کرد.

نمایندگی لیفتراک کوماتسو به استثنای این فعالیت ها به شکل گسترده ای خدمات پس از فروش نیز به خریداران خود ارائه می کند و این خدمات را به وسیله بهترین و مجرب ترین تکنسین ها انجام می دهد. امروزه نمایندگی لیفتراک کوماتسو در در چندین منطقه آمریکای شمالی و ایالات متحده آمریکا تاسیس شده اند و به وسیله این مراکز فروش محصولات کوماتسو در حجم گسترده‌ ای توزیع می‌ شود.

نمایندگی لیفتراک کوماتسو

نمایندگی لیفتراک کوماتسو در ایران

نمایندگی لیفتراک کوماتسو در ایران نیز نمایندگی های متعددی دارد و هر کدام از این مراکز قادر می باشند خدمات گسترده ای را در رابطه با دستگاه های کوماتسو به مشتریان خود ارائه کنند. نمایندگی های لیفتراک کوماتسو در ایران توانستن بهترین خدمات و گسترده ترین امکانات را در اختیار خریداران خود قرار دهند و همگام با نمایندگی های سراسر دنیا از بهترین تجهیزات، اجناس و قطعات برای فروش به مشتریان خود استفاده کنند. نمایندگی لیفتراک کوماتسو در ایران خدماتی مانند:

- تامین قطعات یدکی لیفتراک ها

- ارائه مدل های مختلف لیفتراک اعم از لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک دیزلی و لیفتراک برقی

- تعمیرات مدل های مختلف لیفتراک

- ارائه خدمات بعد از فروش تجهیزات مختلف و غیره را در مراکز نمایندگی مجاز خود انجام می دهند.

با این اوصاف نمایندگی لیفتراک کوماتسو یک مرکز بسیار حرفه ای در خصوص فروش لیفتراک ها، تعمیرات حرفه ای و تعویض قطعات اورجینال لیفتراک ها می باشد، توصیه می کنیم حتماً در جهت گرفتن سرویس برای لیفتراک خود به نمایندگی لیفتراک کوماتسو مراجعه کنید و از خدمات بی‌ نظیر این مرکز نهایت استفاده را داشته باشید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا