021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مهمترین مراحل برای تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو چیست؟

مهمترین مراحل برای تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو چیست؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1383

راهنمای کلی درباره تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو مطابق با استاندارد کارخانه

پایبندی منظم به تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو و نگهداری صحیح از دستگاه  مطابق  با پیشنهادی کارخانه امری مهم برای دارندگان این دستگاه است.

تمام تجهیزات مکانیکی که ما  از آن استفاده می کنیم مانند لیفتراک های کوماتسو، شامل یک برنامه نگهداری منظم هستند که توسط کارخانه به مشتریان ارائه می شود. این منبع فوق العاده با ارزش از طریق دانش، استعداد و تجربه طراحان و مهندسان با زحمت جمع شده است. شما با کمک این برنامه می توانید به صورت صحیح در طول سال اقدام به سرویس و نیز تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو کنید.

فواصل تعمیر و نگهداری توصیه شده توسط کارخانه حداقل استاندارد است و بر اساس شرایط عادی لیفتراک های تولیدی کوماتسو مشخص می شود. این موضوع ممکن است بسته به آب و هوای محلی شما و نگرانی های خاص محیط زیست مانند، گرد و غبار، گل، رطوبت، یخ، برف، باران و نوسانات بیش از حد دما متفاوت باشد. همچنین می تواند با توجه به بار اپراتوری که روی دستگاه گذاشته شده متفاوت باشد.

رعایت فواصل تعمیر و نگهداری توصیه شده توسط کارخانه و نگهداری سوابق دقیق نه تنها برای کارکرد اقتصادی لیفتراک کوماتسو مناسب است، بلکه برای محافظت از ضمانت نامه شما نیز مهم است.

توجه داشته باشید که، عدم نگهداری صحیح لیفتراک، با توجه به مشخصات و پیشنهادات کارخانه ممکن است ضمانت نامه را باطل کند. ضمانت نامه ارائه شده توسط کارخانه جامع است و کلیه اجزای تجهیزات را شامل می شود. با این حال، این ضمانت نامه معتبر است به شرطی که لیفتراک را مطابق با استانداردهای کارخانه سرویس و نگهداری کنید.  با سرویس و نگهداری منظم کمتر نیاز به تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو خواهید داشت.

تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

نوشتن سوابق مستند سرویس و تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو چه اهمیتی دارد؟

سوابق مستند سرویس و تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو به شما امکان می دهد تصویری دقیق از تاریخچه لیفتراک خود داشته باشید. سرویس دهی معمول و متناوب لیفتراک ها باید در دفترچه ای که در محل نگهداری شرکت یا حتی خود دستگاه نگهداری می شود، نوشته شود. این سوابق باید شامل تاریخ، نوع سرویس دهی انجام شده، قطعات تعویض شده، در صورت نیاز به سرویس منظم بعدی و یادداشت های مربوط به هرگونه خصوصیات یا بی نظمی های مشاهده شده باشد.

سوابق مستند سرویس و تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو فقط یک سابقه زمانی در مورد تعمیر و نگهداری ماشین آلات ارائه نمی دهند. سوابق تفصیلی تعمیر و نگهداری به شما ثابت می کند که لیفتراک شما طبق توصیه های سازنده نگهداری شده است یا خیر. این مورد برای کارهای روزمره مهم است، اما در هر صورت ممکن است اختلاف وجود داشته باشد که خرابی مکانیکی ناشی از بی توجهی به انجام تعمیر و نگهداری لیفتراک است یا خیر.

برای کمک به یادآوری وظایف و علامت گذاری آنها با اتمام سرویس لیفتراک خود، یک چک لیست مهم برای نگهداری لیفتراک تأسیس کنید. با هر کار مشخص شده با بازه های زمانی مشخص، برگه هایی را تنظیم کنید. این کار ممکن است روزانه، ماهانه یا فصلی باشد.

 https://www.werepairsdubai.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا